Marvil Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Poenget var at de ikke slapp meg inn i militæret. De halte meg inn til 7-timers sesjonsdritt før de sa at jeg hadde for dårlig syn til å være med. Men selv ETTER at det ble konkludert, måtte jeg gjennom tre forskjellige IQ-tester, for å understreke hvor utrolig ueffektivt militærvesenet er. 6247300[/snapback] Hah, da har man ikke vært i militæret. Samma som å si at man har vært ansatt et sted, fordi man var på jobbintervju men ble avvist.. Men angående "effektiviteten", så fikk jeg min dose jeg også. Ble dimma rundt halv 9 på morraen, og 13.15 fikk vi forlate leiren. For de som har vært på Madla, så vet at det ikke går nesten 5 timer å komme seg fra legekontoret, via noen bygninger, og til porten.. En ting skal dem ha creds for, dem har skjønt dealen med brus/snopautomater. Aldri sett så mange automater på ett sted.. hva fikk du på IQ testene? (etter å ha tatt flere IQ tester og sammenlignet resultatene med karakterene mine kan jeg konkludere med at det eneste en IQ test indikerer er hvor god du er på å ta IQ tester) 6247376[/snapback] Peisa 9 av 10 på militæret sin test, vertfall.. IQ test viser svært lite, og er svært oppskrytt. Den viser intelligensen på et gitt område, men ingenting om f.eks sosial intelligens, som også er ganske viktig. Dessverre er det ofte slik at om noen scorer høyt på det ene, så blir det tilsvarende lavt på den andre.. hva fikk du på IQ testene? (etter å ha tatt flere IQ tester og sammenlignet resultatene med karakterene mine kan jeg konkludere med at det eneste en IQ test indikerer er hvor god du er på å ta IQ tester) 6247376[/snapback] Og så er ikke karakterer så god indikasjon på hvor smart du er heller da. Karakterer indikerer mest evnen til å lære og viljen til å pugge og følge med i timen. 6247510[/snapback] Karkterer, da spesielt ungdoms- og videregående skole, viser hvor flink man er å reprodusere et gitt stoff (pensumbok) på et visst antall timer, svært kort tid etter man har pløyet gjennom stoffet. Svært misforstått metode, og svært utbredt blandt inngrodde våtter i skoleverket. Pft, jeg var ferdig utlært etter 14-15 timer.. Tok litt ekstra tid siden de ikke jobba på natta, så jeg måtte sove over og vente på resten av "undersøkelsene".. 6235866[/snapback] Jamen ikkje alle kan vere slike naturtalenter som gjør unna et år på et par timer Ang. nye Slashdot; ganske masse bedre enn den forige - absolutt. 6248929[/snapback] Nei, da hadde nok ikke verden stått til påske.. Hvor skal du forresten..? Grensevakt i Russland ellerno..? Lenke til kommentar
harrir Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Kom over en ganske kul ting her idag. Må være en av morsomste feilmeldingene jeg har sett(utenom noen i windows da)! Feilmelding Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Den er jo nesten like old som internett selv, men morsom uansett Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Feilmelding LOL!! Fy fane hva bra! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 hva fikk du på IQ testene? (etter å ha tatt flere IQ tester og sammenlignet resultatene med karakterene mine kan jeg konkludere med at det eneste en IQ test indikerer er hvor god du er på å ta IQ tester) 6247376[/snapback] Gadd ikke bli igjen for å vite resultatet mitt, da det er klinkende likegyldig for meg og resten av verden hva jeg fikk. Marvil: Tja, jeg var vel teknisk sett i Militærets varetekt (sånn iom. at den sinte gamle mannen sa jeg kom i fengsel hvis jeg gikk før jeg fikk lov), så "i Militæret", "på Militæret", "hos Militæret" blir vel mye det samme? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Hvor skal du forresten..? Grensevakt i Russland ellerno..? 2. Bataljon, Skjold i indre Troms. Kanonføde! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 5. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2006 Og jeg skal til iRak Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 skate4life: Apple-fan, eller? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 skate4life: Apple-fan, eller? 6250866[/snapback] Hvor fikk du det fra? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Ipod, Imac, Irak. Skal du faktisk til Irak? Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Ipod, Imac, Irak. Skal du faktisk til Irak? 6251140[/snapback] iPod iMac iRak... Lenke til kommentar
Leon Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Kunne tenke meg en link til en side med lav brukervennlighet, men den trenger ikke være så omfattende som 2advanced. Skal legge fram en webside på muntlig eksamen i morra, og tenkte jeg kunne legge fram et eksempel på en side med dårlig brukervennlighet... 6247129[/snapback] Gikk det bra? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvor skal du forresten..? Grensevakt i Russland ellerno..? 2. Bataljon, Skjold i indre Troms. Kanonføde! 6250147[/snapback] Haha, høres kaldt ut.. Men det er sikkert "bra for karakteren", eller hva det heter på fint.. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 rødøye: Nå var det ikke suppekode det var snakk om, men dårlig brukervennlighet. VG.nos brukervennlighet er kanskje ikke kremen av kremen, men folk finner fint fram. 6249194[/snapback] Tenkte tilgjengelighet jeg. En skjermleser sliter veldig med å komme gjennom f.eks. VG. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 skate4life: Apple-fan, eller? 6250866[/snapback] Lang i fra Ipod, Imac, Irak. Skal du faktisk til Irak? 6251140[/snapback] Nei Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Hvor skal du forresten..? Grensevakt i Russland ellerno..? 2. Bataljon, Skjold i indre Troms. Kanonføde! 6250147[/snapback] Skjold. Stedet Gud og Djevelen forlot, og Forsvaret rykket inn. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Noen som vet om vet om en hack som viser en liste over brukere som leser tråden i et phpbb2 forum? Endret 6. juni 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 når du er i shellet skriver du bare "sudo rm -r /*" Lenke til kommentar
meastp Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 når du er i shellet skriver du bare "sudo rm -r /*" 6252744[/snapback] morsomt... men du kan jo se om du finner noe her http://www.phpbb.com/support/ ? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 6. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2006 Ikke bli slem nå, orsus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå