Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okey... skal ha et bilde eller en link så når man drar musen over den skifter den bilde hvis dere skjønner... kan dere koden til dette? (kun halvparten skal vises av gangen...)

Bilde er lagd og det legger jeg ved...

EDIT: Noen tips til hvordan farge det burde være på meny-knappene til denne headeren?

post-42397-1149373501_thumb.jpg

post-42397-1149374008_thumb.jpg

Endret av datating
Lenke til kommentar

Hvis du absolutt skal bruke CSS, kan du samle begge bildene til ett på 226px i bredden i stedet for 2 på 113px.. Så kan du bruke background-position: -113px på a:hover, slik at du flytter bildet 113px til venstre, og får oppnådd resultat...

Hvis ikke kan du style a og a:hover med CSS, i og med at du kun skal ha en bakgrunnsfarge og en border... Du får velge selv...

Edit: Rettet opp litt skrivefeil etter en meget våt aften :blush:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Hvis du acvbsolut skal bruke CSS, kan du samle begge buldne till ett på 226px i bredden i stedet for 2 på 113px.. Så kan du vbruike background-position: -113px på a:hover, slil at du flytter bildet 113px til venstre, og får oppnådd resultat...

Hvis ikke kan du style a og a:hover med CSS, i og med at du kun skal ha en bakgrunnsfarge og en border... Du får velge selv...

6238509[/snapback]

Takk...fikk til det. :) Noen tips til farger på menyen til headeren?

Lenke til kommentar

Antialias er en fin båt, eller hva?

Bøker om CSS... Der kan bøkene til Eric Meyer anbefales, han vet hva han snakker om. Søk etter CSS på amazon.com, der finner du mange gode titler..

Edit: Hva synes forresten folket om den nye Q-dance-siden? Jeg digger den, er en enorm forbedring fra den forrige.. Akkurat den siden der bryr i hvertfall ikke jeg meg om at er i flash og kanskje ikke tilgjengelig for alle..

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
http://www.2advanced.com/

Ny side på den fronten også. Litt mye fiksfaks kanskje. Men det er jo det de er kjent for.

6243528[/snapback]

Flashy er vell ordet. Mindre brukervennlig side tror jeg knapt kan oppdrives på nettet.

Det er i mine øyne et av de beste eksemplene på hvordan man for guds skyld aldri i verden må finne på å lage en nettside. Jeg får vondt i hele kroppen av den. Noen som fører opp noe slikt på cv-en hadde jeg aldri vurdert å la gjøre noen jobb om jeg bestemte det .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...