Steinmann Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Levelmania! -- Synes diskusjonen begynner å bli noe tvilsom her! -- "Levels of Accessibility Knowledge" var uten tvil den dårligste Endret 2. juni 2006 av orsus Lenke til kommentar
Even. Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Noen som vet om det er en løsning på dette "problemet" ? Sitter å tegner i Photoshop og har lagt merke til at det krysset som er musepekeren er veldig utydelig på hvit bakgrunn. Er det noen måte å få det tyligere på? Er litt stress å lage til sort bakgrunn, for så å invertere fargene Prøvde meg forresten på litt "renderering" med Wacomen i sted. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Evoz. Tror ikke du kan forandre fargen på musepekeren desverre, men du kan forandre utseende litt i Edit-> Preferences. Lenke til kommentar
Akerbak Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Eg skal le av begge to når de vert innkalla til militæret midt i studiet 6231969[/snapback] Siden jeg er litt eldre enn deg, har jeg meget pliktoppfyllende fullført verneplikten som Robot 70-soldat 6232001[/snapback] Mens andre får fritak for å være flittige studenter (til de dør), selv om det er tungt til tider... Har jo fulgt prosessen, men må si det igjen, det nye designet er vakkert! Har jo til og med blitt nevnt inni der Good work, mate! ses i morgen! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Assa, nå vet jeg jo ikke om søknaden min blir innvilget, og jeg blir klarert som like udugelig som Mr. Berg - anywho, så må en av dere slikke meg rein med tunga, enten ArmyArve, eller BergenBerg. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Pft, militæret har alle godt av. Alle barskingene har vært der en tur.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Haha, Marvil, you're my heeeero! <3 Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Pft, militæret har alle godt av.Alle barskingene har vært der en tur.. 6233160[/snapback] Og hvor lenge var du der? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Mens andre får fritak for å være flittige studenter (til de dør), selv om det er tungt til tider... Har jo fulgt prosessen, men må si det igjen, det nye designet er vakkert! Har jo til og med blitt nevnt inni der Good work, mate! ses i morgen! 6232858[/snapback] Hehe Godt å bli ferdig me'tt! Godt å høre at resultatet ble bra! Pft, militæret har alle godt av.Alle barskingene har vært der en tur.. Du har så rett, så rett Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Haha, siviltjenesten jeg skal inn i teller mer enn de fire dagene du var in the army, Anders! Synes egentlig det er greit å ha litt ekstra tid å bestemme seg på, i og med at studiene jeg har tenkt på inneholder ett år i Norge og to år i Australia. Men jeg tror nok ikke jeg endrer meg så mye i løpet av et år, så det blir vel de studiene etter endt siviltjeneste skulle jeg tro.. Bachelor of Communications ftw Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Trenger litt hjelp her.. Finner ikke eksemplet jeg så for noen dager siden, men håper på at forklaringen min er ok nok.. Hvordan kan jeg få lagd mange streker på skrå i Photoshop som skal brukes som en bakgrunn på en webside. Strekene blir lysere og lysere jo lenger ned de kommer og fader helt ut til slutt... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Først kan du lage de skrå strekene som et pattern, så fylle et layer med strekene, før du bruker en gradient til å "fade" de. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Først kan du lage de skrå strekene som et pattern, så fylle et layer med strekene, før du bruker en gradient til å "fade" de. 6235111[/snapback] Kanskje jeg bare er dum.... men greier ikke å lage dette her... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Burde ikke være så vanskelig. Pattern er små bilder som repeteres så de danner et mønster. Følg tutorialen til Loomy så går det sikker bra. Og så kan du bare legget en layer over og bruke gradent overlay. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Burde ikke være så vanskelig. Pattern er små bilder som repeteres så de danner et mønster. Følg tutorialen til Loomy så går det sikker bra. Og så kan du bare legget en layer over og bruke gradent overlay. 6235441[/snapback] Problemet er at jeg skal ha streker som går ned på skrå (fra topp venstre til bunn høyre) og jeg får ikke dette til... lager bare rutenett og slikt. Hvor stort område trenger jeg for den typen? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Det kommer nesten an på hvor store streker du skal ha men vis du ser på dette bilde kan du sikkert bare gjøre noe lignende. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Dette blir skrå streker...usikker på hvordan du må gjøre hvis du vil ha dem større Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Haha, Marvil, you're my heeeero! <3 6233243[/snapback] Hehe, vet.. Og hvor lenge var du der? Tja, det ble vel fort 14-15 timer til slutt.. Haha, siviltjenesten jeg skal inn i teller mer enn de fire dagene du var in the army, Anders! Pft, jeg var ferdig utlært etter 14-15 timer.. Tok litt ekstra tid siden de ikke jobba på natta, så jeg måtte sove over og vente på resten av "undersøkelsene".. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 Da har jeg blåst bort støvet på et design jeg laget for ca. 1 år siden. Har et problem med den div'en nederst i venstre, hvordan kan man få den til å strekke seg selv automatisk nedover, etter hvert som skjermoppløsningen blir større? Husker jeg postet dette problemet før, men finner ikke igjen tråden. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 3. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2006 (endret) Flodhest: Edit: Lest litt feil. Bruk fauxcolumns Endret 3. juni 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå