_Paulsen_ Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Har da ikke gjort noe med fonten jeg? Bare endret litt på plasseringene 6227192[/snapback] Ah, nå er jeg med vettu, hehe... Kunne ha noe med tretthetsfølelsen i går kveld å gjøre ja Skal se hva jeg kan få til av det, for det så faktisk en god del bedre ut ja Thanks! Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Noen som har noen linker til gode bøker om typografi/fargebruk på nettet? Kan godt bestilles fra utlandet. Boka bør være skrevet av noen som vet hva de snakker om:P Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Og vips: Så har vi fått en Brainfuck-konkuranse Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Hvordan er boka, Tor? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Tror jeg skal bestille den boka der i morgen, koster jo ikke så alt for mye heller Edit: Jøss, har jeg rundet 3k poster? Jaja, får feire det i morgen også, da Endret 2. juni 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Det er alltid mulig å finne noe å feire Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Mistah Bergh: Den er bra, veldig gjennomført — kan ikke klage på at det er for lite informasjon, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 OK, jeg låner den av deg til høsten Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Om du vasker kroppen min med tunga di, så Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Om du vasker kroppen min med tunga di, så Vet ikke hva som er mest urovekkende; at du foreslår en slik form for betaling eller at Mr.Berg vurderer det (hvis han gjør det da.. noe jeg tviler på) Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Noen som vet hva som skjer når man overskrider trafikkvoten hos STW..? Har brukt 6,7GB, og har 5 tilgjengelig.. Syns det var skremmende mye, til å være dag 2 i måneden, men.. Mener jeg hørte med dem en gang, og da tok dem litt ekstra betalt, men har ikke tilgang til mailkontoen min her, så får ikke dobbeltsjekka.. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Noen som vet hva som skjer når man overskrider trafikkvoten hos STW..?Har brukt 6,7GB, og har 5 tilgjengelig.. Syns det var skremmende mye, til å være dag 2 i måneden, men.. 6231669[/snapback] Tror du får en ekstra faktura faktisk, på det du har overskredet... Har fått det selv på mitt domene hvertfall. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Tor: Anytime! I'll be all over you with my tongue! Eller ikke, jeg bare tjuvlåner boka jeg da. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Om du vasker kroppen min med tunga di, så 6231504[/snapback] haha :!: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Om du vasker kroppen min med tunga di, så 6231504[/snapback] ...alt eg går glipp av ved å reise i militæret... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 ...alt eg går glipp av ved å reise i militæret... 6231898[/snapback] Mye syting på deg synes jeg Dét kommer du ikke langt med i militæret hvertfall! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 (endret) Om du vasker kroppen min med tunga di, så ...alt eg går glipp av ved å reise i militæret... Du skal få ditt når jeg og Tor er store og stygge andreklassinger, og du er en stakkars fersking Edit: "Krigserfaringa" du kommer til å ha fått må tas i betraktning, men vi skal klare det. Endret 2. juni 2006 av Mr.Berg Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Eg skal le av begge to når de vert innkalla til militæret midt i studiet Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Eg skal le av begge to når de vert innkalla til militæret midt i studiet 6231969[/snapback] Siden jeg er litt eldre enn deg, har jeg meget pliktoppfyllende fullført verneplikten som Robot 70-soldat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå