Loomy Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Håper ikke de har sånne teite krav på Webkomm også, der er dem jo nødt til å vite bedre. Er sikkert litt høyere nivå der ja. Det faget jeg hadde eksamen i var et halvtårsfag med en drøss emner, ikke særlig grundig i hvert emne mao. Webdesign-faget jeg tar til neste år blir sikkert bedre. Læreren der flekket fram CSS Zen Garden og W3.org når han presenterte faget, så det lover godt Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Må virkelig si at Brainfuck er morro! Begynner å like dette litt kompliserte språket. Men det er utrolig godt gjort å lage en compiler under 200 bytes! Eksempel: ++++++++++[>++++++<-]>--<++++++++++[>-.<-] Den printer ut tallene fra 9-0. Bare det å sette seg inn i en Brainfuck-snutt er jo praktisk talt umulig hvis den ikke er godt kommentert. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 det kuleste språket må være L33t Programming Language! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 For dere som har dreamhost. For å få FastCGI fungere er det bare å aktivere det i webpanelet, ikke sant? Jeg har prøvd å lage en test fil, men browseren klarer ikke å vise siden. Har også lagt til fcgi.py i samme subdomene. #!/usr/bin/python2.3 from fcgi import WSGIServer def test_app(environ, start_response): start_response('200 OK', [('Content-Type', 'text/plain')]) yield 'Hello, world!\n' WSGIServer(test_app).run() (prøver å installere django på et subdomene på serveren og jeg tror det eneste som gjør at det ikke fungerer er at FastCGI ikke virker.) 6217258[/snapback] Hei Jeg har selv bare satt opp Django sammed med mod_python, så alt jeg kan gjør er å peke deg til noen linker jeg har liggende: http://code.djangoproject.com/wiki/ServerArrangements http://www2.jeffcroft.com/2006/may/11/django-dreamhost/ Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Håper ikke de har sånne teite krav på Webkomm også, der er dem jo nødt til å vite bedre. Er sikkert litt høyere nivå der ja. Det faget jeg hadde eksamen i var et halvtårsfag med en drøss emner, ikke særlig grundig i hvert emne mao. Webdesign-faget jeg tar til neste år blir sikkert bedre. Læreren der flekket fram CSS Zen Garden og W3.org når han presenterte faget, så det lover godt 6218290[/snapback] Høres mer ut som den skolen jeg skal gå på, ja Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) takk rapt0r. Har faktisk følgt guiden til Jeff Croft og gjort akkuratt som han beskriver. Men jeg har sendt en support mail til Dreamhost for å få dem til å sjekke om FastCGI faktisk fungerer på subdomenet mitt. Endret 31. mai 2006 av Garreth Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 (endret) det kuleste språket må være L33t Programming Language! 6218583[/snapback] Nupe, The Whitespace Programming Language EIER alle andre språk, siden det skrives utelukkende i whitespace og dermed kan puttes inn hvor som helst (prøv å finn ut om jeg har et hello world-program puttet inn i posten min ett sted, da ), samt at sikker oppbevaring av kildekode er kjempeenkelt: skriv det ut på et hvitt ark og putt det i hyllen. Endret 31. mai 2006 av jorgis Lenke til kommentar
PT Skrevet 31. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2006 Ser for meg at det vil være en anelse vanskelig å feilsøke kildekoden Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Ser for meg at det vil være en anelse vanskelig å feilsøke kildekoden 6219626[/snapback] ...ikke med syntax highlighting... Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Da var PaoBlog ute i et nytt design.. Dette har latt vente på seg av ulike årsaker, men endelig har jeg fått somlet meg til å gjort det ferdig Hadde satt pris på tilbakemeldinger av alle slag! Takk! Endret 1. juni 2006 av OShea Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Da var ute i et nytt design.. Dette har latt vente på seg av ulike årsaker, men endelig har jeg fått somlet meg til å gjort det ferdig Hadde satt pris på tilbakemeldinger av alle slag! Takk! 6222206[/snapback] Kjempe pent Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Virkelig pent. Falt jeg ut av «bloggere»-listen, nå da? Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Veldig pent. Men menyen var litt vanskelig å lese. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Pent, Michael Bare legger ved noen tips til forbedringer jeg ville prøvd ut. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Second that. Synes det var rart hvordan linjene brøt hverandre. Ellers; veldig pent arbeide =) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Anne's HTML level :!: Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Haha, morro! Vil faktisk tørre å påstå at jeg er på level 7 i følge han nivåer Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 Anne's HTML level :!: 6226390[/snapback] Eg har gått gjennom denne prosessen, trur eg: 1. I know about tags 4. I know about media type issues, but I don’t care (document.write doesn’t work); 5. I do content negotiation between XHTML as text/html and XHTML as application/xhtml+xml because I can 7. All that crap, just use HTML. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 1. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2006 (endret) Takk for fine tilbakemeldinger, folkens @Mikael: Sorry, jeg som har glemt og oppdatere listen, men den er fikset nuh @ingveh: Hvilken font har du brukt der? Tror kanskje at det ikke ble så verst egentlig @tipp-ex: Hvilke linjer mener du...? Er litt trøtt akkurat nå, så det kan ha noe med oppfattelsesevnen å gjøre akkurat på det nåværende tidspunkt, ja.. Endret 1. juni 2006 av OShea Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 2. juni 2006 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2006 Har da ikke gjort noe med fonten jeg? Bare endret litt på plasseringene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå