Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viste ikke at det sto så dårlig til med kunnskapsnivået i undervisningsdirektoratet. At det er dårlig med kompetete lærere er jo en kjent sak. Men jeg syns i hvert fall de burde greie å få inn noen kompetente folk til å lage eksamen!

Eller er det sånn at det er læreren deres som bestemmer hva dere skal kunne få på eksamen?

EDIT: Tror jeg er på nivå 5 på "Level of HTML knowledge".

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Eller er det sånn at det er læreren deres som bestemmer hva dere skal kunne få på eksamen?

Nei det er ikke læreren vår. Tipper det er fagansvarlig - evt. et samarbeid mellom de tre lærerne i Oslo, Bergen og Stavanger.

Utrolig surt å ikke få noe XML/XSL, som jeg har lest myyyyyye på. Og hva tror dere jeg kommer til å få mest bruk for i fremtiden? Frames eller XML? :p

Lenke til kommentar

Nei det er ikke læreren vår. Tipper det er fagansvarlig - evt. et samarbeid mellom de tre lærerne i Oslo, Bergen og Stavanger.

Utrolig surt å ikke få noe XML/XSL, som jeg har lest myyyyyye på. Og hva tror dere jeg kommer til å få mest bruk for i fremtiden? Frames eller XML? :p

6215232[/snapback]

Helt klart frames :p

Dette er en av mange grunner til at jeg ikke begynte på MK og ikke kommer til å velge web-designer som utdanning.

Lenke til kommentar

En venninne av meg lærte web i en eller annen editor på skolen, også sa jeg at de burde lære å gjøre det ordentlig, men at jeg forsto at de brukte det hvis de bare skulle lage en side og ikke hadde så mye tid og sånn. Men at hvis det var noe hun skulle forsette så burde hun kunne det ordentlig. Så ble hun skikkelig sur pg kom med at lærerne visste mye mer enn meg og sånn, tydeligvis ikke :p.

Læreren har sikkert bare gått på 3 kveldskurs i innføring av det programmet de brukte :p

Lenke til kommentar

For dere som har dreamhost. For å få FastCGI fungere er det bare å aktivere det i webpanelet, ikke sant? Jeg har prøvd å lage en test fil, men browseren klarer ikke å vise siden. Har også lagt til fcgi.py i samme subdomene.

#!/usr/bin/python2.3
from fcgi import WSGIServer
def test_app(environ, start_response):
   start_response('200 OK', [('Content-Type', 'text/plain')])
   yield 'Hello, world!\n'

WSGIServer(test_app).run()

(prøver å installere django på et subdomene på serveren og jeg tror det eneste som gjør at det ikke fungerer er at FastCGI ikke virker.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...