Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Glad jeg skal ha siviltjeneste, jeg.. Ett ekstra år på å bestemme meg om det er grafisk design og webutvikling jeg faktisk vil drive med.. Ganske deilig følelse egentlig.. Akkurat når tror jeg at jeg vil satse mer på andre ting innen grafisk design enn webdesign og -utvikling, men det kan ha noe med at det har blitt mer logodesign og trykksaker enn web i det siste..

Lenke til kommentar
Er det adminpanelet du tenker på da? Synes Wordpress er veldig enkelt og greit. Særlig mtp WYSIWYG-delen.

6201741[/snapback]

Ugg, liker ikke wordpress sin måte å håndtere diverse ting på. F.eks. er det 110% umulig å legge til en <br /> der du vil (av ymse årsaker), selv i HTML-visningen. Den bytter <br /> automatisk ut med <p></p>, bare for å være kjip. Dessuten er alt av språk og tekst skrevet direkte i koden/themet, så om en skal oversette Wordpress til norsk må en rote rundt i en million forskjellige kildekodefiler... :ermm:

Lenke til kommentar
Hmm, er så lite gira jeg, og jeg skal liksom på NITH til høsten. Interessen kommer vel...

6205531[/snapback]

Mista faktisk interessen etter en stund på HiO. Mister hobbyfaktoren etterhvert.

Men skal slutte å bryte ned alle dine håp!

--

Etter 12 timer på jobb og et måltid sier sebastian natta for idag.

(Haha, The Voice reklamerte med 100% rock, også kommer Aerosmith med I dont want to miss a thing :!: )

Lenke til kommentar

Har gått mer og mer over på tegning og grafikk i stedet for web-design. Er for øyeblikket helt tom for idèer og jeg har gått litt lei av alt som har med web-design å gjøre. Regner med at det kommer tilbake.

Har gått til innkjøp av Wacom tegnebrett nå og to bøker som handler om tegning av biler. Gøysamt :) Sitter å tegner litt "analogt" imens jeg venter på at Komplett skal gidde å sende det.

_/\/\/\/\/\_________________________________

Hvis noen lurer på hvorfor jeg sitter oppe når klokken nærmer seg tre, så er det fordi jeg har ferie/øvingsdag til eksamen :p

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg lurte på en liten(enkel) ting for dere sikkert. Nå har det seg sånn at det er lenge siden jeg har brukt Macromedia Dreamweaver. Så nå husker jeg tro det eller ei, ikke hvordan man legger siden man har laget ut på nettet. Noen som kan forklare meg det :) ?

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Jeg får ikke det. Bruker Opera 9 8367 og Diskusjon.no skin.

Får vel oppgradere til en nyere built snart. Det er noen feil jeg irriterer meg veldig mye over.

Hei.

Jeg lurte på en liten(enkel) ting for dere sikkert. Nå har det seg sånn at det er lenge siden jeg har brukt Macromedia Dreamweaver. Så nå husker jeg tro det eller ei, ikke hvordan man legger siden man har laget ut på nettet. Noen som kan forklare meg det :) ?

6210774[/snapback]

Har aldri brukt Dreamweaver, men vis jeg skulle gjette er det en publiser knapp på "file" menyen (eller en av de andre menyene). Så skriver du bare inn FTP adresse og brukernavn og passord.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...