Haraldson Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hmm, er så lite gira jeg, og jeg skal liksom på NITH til høsten. Interessen kommer vel... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Glad jeg skal ha siviltjeneste, jeg.. Ett ekstra år på å bestemme meg om det er grafisk design og webutvikling jeg faktisk vil drive med.. Ganske deilig følelse egentlig.. Akkurat når tror jeg at jeg vil satse mer på andre ting innen grafisk design enn webdesign og -utvikling, men det kan ha noe med at det har blitt mer logodesign og trykksaker enn web i det siste.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Er det adminpanelet du tenker på da? Synes Wordpress er veldig enkelt og greit. Særlig mtp WYSIWYG-delen. 6201741[/snapback] Ugg, liker ikke wordpress sin måte å håndtere diverse ting på. F.eks. er det 110% umulig å legge til en <br /> der du vil (av ymse årsaker), selv i HTML-visningen. Den bytter <br /> automatisk ut med <p></p>, bare for å være kjip. Dessuten er alt av språk og tekst skrevet direkte i koden/themet, så om en skal oversette Wordpress til norsk må en rote rundt i en million forskjellige kildekodefiler... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Er enig i det du sider om <br>, men det finnes da vitterlig norsk språkfil til Wordpress. Har lagt inn selv. Er bare én fil som skal inn, og én linje som skrives om i config.php. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hmm, er så lite gira jeg, og jeg skal liksom på NITH til høsten. Interessen kommer vel... 6205531[/snapback] Mista faktisk interessen etter en stund på HiO. Mister hobbyfaktoren etterhvert. Men skal slutte å bryte ned alle dine håp! -- Etter 12 timer på jobb og et måltid sier sebastian natta for idag. (Haha, The Voice reklamerte med 100% rock, også kommer Aerosmith med I dont want to miss a thing :!: ) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Interessen har alltid vært svingende, og akkurat nå skjer det jo en hel del som gjør at jeg ikke orker å drive med det. Det skjønner alle som er ferdig med videregående. Regner med at det kommer igjen. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Har gått mer og mer over på tegning og grafikk i stedet for web-design. Er for øyeblikket helt tom for idèer og jeg har gått litt lei av alt som har med web-design å gjøre. Regner med at det kommer tilbake. Har gått til innkjøp av Wacom tegnebrett nå og to bøker som handler om tegning av biler. Gøysamt Sitter å tegner litt "analogt" imens jeg venter på at Komplett skal gidde å sende det. _/\/\/\/\/\_________________________________ Hvis noen lurer på hvorfor jeg sitter oppe når klokken nærmer seg tre, så er det fordi jeg har ferie/øvingsdag til eksamen Lenke til kommentar
resol Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Begynn med 3d da evoz sinnsykt moro! der kan du lage phete biler ;D Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 3D er gøy ja. Jeg drev litt med Maya og Blender tidligere, men det tar så laaang tid før man får noe resultat. Med vanlig 2D tegning lager man en skisse, og så er det bare å tegne i vei. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 ...og eg som kjøpte Wacom tegnebrett, og har ikkje laga noko som helst med det endå :O Ikkje eksperimentert så mykje heller. Men no som WoW er fullstendig ut av biletet, permanent, så kanskje ting endrar seg Lenke til kommentar
PT Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Men no som WoW er fullstendig ut av biletet, permanent, så kanskje ting endrar seg 6210132[/snapback] Whey, hadde jeg ikke trodd om deg Kanskje du skal dra med godeste Klingsheim også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Hei. Jeg lurte på en liten(enkel) ting for dere sikkert. Nå har det seg sånn at det er lenge siden jeg har brukt Macromedia Dreamweaver. Så nå husker jeg tro det eller ei, ikke hvordan man legger siden man har laget ut på nettet. Noen som kan forklare meg det ? Endret 30. mai 2006 av quakie Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Noen av dere som har problemer med diskusjon.no og [ code ] i Opera (8.51 og 9.0 build 8414) Hos meg gir den i alle fall milelang horisontal scroll :\ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 (endret) Jeg får ikke det. Bruker Opera 9 8367 og Diskusjon.no skin. Får vel oppgradere til en nyere built snart. Det er noen feil jeg irriterer meg veldig mye over. Hei. Jeg lurte på en liten(enkel) ting for dere sikkert. Nå har det seg sånn at det er lenge siden jeg har brukt Macromedia Dreamweaver. Så nå husker jeg tro det eller ei, ikke hvordan man legger siden man har laget ut på nettet. Noen som kan forklare meg det ? 6210774[/snapback] Har aldri brukt Dreamweaver, men vis jeg skulle gjette er det en publiser knapp på "file" menyen (eller en av de andre menyene). Så skriver du bare inn FTP adresse og brukernavn og passord. Endret 30. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Nyttig extension til Firefox Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Nyttig extension til Firefox 6211427[/snapback] Og hva gjør denne så mye bedre enn DOM Inspectoren som følger med Firefox @ default? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Jeg syntes den var mer oversiktlig, samt at den gir deg oversikt over masse andre ting som DOM Inspectoren ikke gjør.. Du kan jo teste den ut selv, og se hva du synes Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Levels of HTML knowledge Vi har vel vært inne på det før, men ganske godt skrevet. De fleste her ligger vel på level 5, skummelt mange som forstatt loker på 4 da! Synes de er værst jeg, fordi de tror de kan noe! De andre synes jeg bare synd på. Noen som kan skryte på seg level 6? Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 30. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2006 Har ingen interesse av nivå 6. Liker bedre å lese enn å skrive spesifikasjoner:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå