Marvil Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 o_O, ISPen driver å bytter eier for tiden.. Så fikk en liten offline-periode, men det gjør ingenting, for linja går vel 40% raskere nå.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Trur eg skal gå å legge meg nuh, er begynt å bli seint, og det er skewl tumårråo... /me skal sove lenge i morgen. Vinterferien er kommet til byn! EDIT: 5 w00ts på en side! Endret 29. februar 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Trur eg skal gå å legge meg nuh, er begynt å bli seint, og det er skewl tumårråo... /me skal sove lenge i morgen. Vinterferien er kommet til byn! Vi barskinger hadde ferie for 2 uker siden.. Men velkommen etter.. Edit; 7 w00t's nå.. Endret 29. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Trur eg skal gå å legge meg nuh, er begynt å bli seint, og det er skewl tumårråo... /me skal sove lenge i morgen. Vinterferien er kommet til byn! Vinterferie Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 http://www.bare.no/ HYYYYYYYYYYYL! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Now we're talkin Lens-Flare! Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 *gråte* slik misbruk av bra domene, potensielle kunder og i det hele tatt begrepet webdesign... eier ikke kunder i dag noen form for smak, eller krav til kvalitet??? herregud.. (omg.. jeg brukte DET ordet.. FUCK!!!) far min lager jo bedre sider.. og han er en 47 år(tror jeg) gammal politimann... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Now we're talkin Lens-Flare! Now we're talking shitty site Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 /me tar en skikkelig gjesp så kjeven nesten går ut av ledd Knota litt med eget "blog" opplegg i PHP her nå, er vel "ferdig". Og ja hehe, the old design is away, gikk for denne jeg Pusse tenner og legge seg veldig snart Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Digg design det der da FuLu! Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Knota litt med eget "blog" opplegg i PHP her nå, er vel "ferdig". Og ja hehe, the old design is away, gikk for denne jeg God idè! Når jeg kommer hjem skal sida mi valideres med det der strict-greiene. bare.no ligna på det jeg lagte første gang jeg brukte ps. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Og der var jeg ute av sengen.. Monsters, Inc er en genial film Pixarrrr Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Og der var jeg ute av sengen..Monsters, Inc er en genial film Pixarrrr Du har ferie og du står opp klokka 10..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Du har ferie og du står opp klokka 10..? Jepp... Måtte visstnok følge søsteren min på SFO, men det var bare i dag. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 (endret) Du har ferie og du står opp klokka 10..? Jepp... Måtte visstnok følge søsteren min på SFO, men det var bare i dag. Ah. Blame the sister.. Neste gang bestiller du en drosje.. Endret 1. mars 2004 av Marvil Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Neste gang bestiller du en drosje.. Det må jeg huske på, spesielt siden det er hele 300 meter å gå Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 /me har forstått det dithen at det ikke går an å sette cellpadding og cellspacing på tabeller i css? Eller jeg på jordet igjen? @PizzaTrynet: 300 meter med taxi koster da ikke så mye...? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 @PT: 300 meter med taxi koster da ikke så mye...? Det koster mer enn å gå Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 @PT: 300 meter med taxi koster da ikke så mye...? Det koster mer enn å gå @PizzaTryne; Velvel, om man tryner på veien kan det fort koste noen kroner.. Dessuten er vel 30spenn for drosje verdt et par timer søvn..? Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mars 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2004 Dessuten er vel 30spenn for drosje verdt et par timer søvn..? 50 kroner for å taxien hit, og noen kroner til for å kjøre 300 meter. Tror jeg går neste gang også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå