Arve Systad Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 http://www.aharef.info/static/htmlgraph/?u...Fabsentvoid.com <= aller, aller best. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 For en søt liten sak det der var ^^; Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 VG.no var jo en grei jobb, tok 10 minutter ellerno.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som vet om cms-er som har veldig brukervennlig design? Trenger egentlig bare screenshot av cmset. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 VG.no var jo en grei jobb, tok 10 minutter ellerno.. 6201290[/snapback] Haha, tok en titt selv. Den holder fortsatt på. Struktur er en fin bil... Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Noen som vet om cms-er som har veldig brukervennlig design? Trenger egentlig bare screenshot av cmset. 6201305[/snapback] Coranto? Drupal? Soholaunch? TYPO3? Endret 29. mai 2006 av Agressive Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Er det adminpanelet du tenker på da? Synes Wordpress er veldig enkelt og greit. Særlig mtp WYSIWYG-delen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som vet om cms-er som har veldig brukervennlig design? Trenger egentlig bare screenshot av cmset. 6201305[/snapback] Demoer av diverse CMSer Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Noen som vet om en fin gratis WYSIWYG-editor som jeg kan bruke på gjestebøker og CMS. Noe lignende det som finnes i Wordpress. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Kjør arngren gjennom den strukturtingen. Tar ganske så lang tid:P http://www.aharef.info/static/htmlgraph/?u...F%2Farngren.net Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 JonT: TinyMCE? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Jeg har et litt sært problem når det gjelder bruk av overflow:hidden i css... Jeg har en klasse for hver artikkel i bloggen min. Denne klassen har attributten overflow:hidden i seg, for å unngå fullstendig krasj mellom bilder og tekst... Men, det er tydeligvis her ting starter å kødde det til.. Dette skaper store problemer for formet mitt ved at borderen på høyre side av formet mitt ikke vises.. Dette skjer kun i FF vel og merke.. Noen som har et lite snev av peiling på hva dette kan være, eller hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Hei, jeg holder på med et skoleprosjekt nå med å lage en side om skolen. Er en stund siden jeg har gjort noe med HTML og CSS nå og jeg har en bug i Internet Explorer. Siden fungerer flott i Opera og FF men i IE så forvinner sidebaren og content delen bak header delen. Noen som aner hva jeg gjør feil? Her er siden edit: fant det ut, måtte sette bruke position: relative; isteden for margin. Endret 29. mai 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Aaah, Django er arti. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8fx0y6VV Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 (endret) Aaah, Django er arti. 6204803[/snapback] Nå må du utdype deg selv litt, slik at vi kan overtale flere til å komme over på den rette siden av elven. Siden dette er min post #250 kan jeg legge med noe lesestoff for dere designere: http://www2.jeffcroft.com/2006/may/02/djan...on-programmers/ Endret 29. mai 2006 av rapt0r Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hvordan serverside kan være arti' lurer jeg også på. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Aaah, Django er arti. 6204803[/snapback] Nå må du utdype deg selv litt, slik at vi kan overtale flere til å komme over på den rette siden av elven. 6204876[/snapback] Dei fleste her veit vel kva Django går ut på, tenker eg. Men eg kan komme tilbake med meir når eg har fått opp eit prosjekt. Fekk hjelp av mister Jeff Croft til å setje opp Django på Dreamhost, sidan oppsett av sånt ikkje akkurat er innanfor mitt ekspertisefelt. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 http://www.aharef.info/static/htmlgraph/?u...Fabsentvoid.com <= aller, aller best. 6200312[/snapback] http://www.aharef.info/static/htmlgraph/?u...us.blogsite.org Owned -- Huff, har ikke drevet med serverside på alt for lenge Får starte igjen til høsten, tror jeg har det som fag da... Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 Hvordan serverside kan være arti' lurer jeg også på. 6204926[/snapback] Serverside er så morro atte! Synes jeg i hvertfall Har ikke drevet med det på en stund nå, men blir vel noe mer til sommeren, skulle jeg tro.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 29. mai 2006 No må eg begynne skikkelig med web-ting igjen. Eg må få opp en ny struktur og et nytt design på herlig.net før eg skal i militæret til høsten. Noken som har lyst på en WoW-konto? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå