Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

jeg ble nettopp ferdig med min BB motor hvis dere trenger en, eller deler av den. Men desverre parser den bare en vei. ikke så vanskelig å få den til å parse tilbake og, men jeg trenger det ikke til mitt bruk.

har noen bugs da, b.l.a. flere lister inni hverandre funker ikke.

(håper den kan hjelpe litt)

lykke til videre med vikingboard

bbcode_engine.php

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arve da, den er ji meget gammmmmmmel, la den på neeeeewsvine for år og time dsiden.

Judo: Ikke så imprignert av dem gitt.

Men vhem brys seg vek iom hva en gammel dranker sier ;D:D

Gosdt å kunne nyte en øl igjen! Oge se! Nesten ingen skreivefeil! La tastaturet riktig :!:

(støl=)

Lenke til kommentar

Det kommer egentlig ann på hvor omfattende det skal være. Wordpress fungerer til de fleste sider, men skal du drive en stor side med diskusjonsforum, bildegalleri, avstemming, showcase o.l. som skal henge sammen...

...kan du også bruke WordPress. Du må berre sette det opp riktig og legge inn riktige plugins :)

WordPress er fantastisk fleksibelt, og med litt fantasi trur eg du kan få det til å gjere det aller meste.

Lenke til kommentar

Det kommer egentlig ann på hvor omfattende det skal være. Wordpress fungerer til de fleste sider, men skal du drive en stor side med diskusjonsforum, bildegalleri, avstemming, showcase o.l. som skal henge sammen...

...kan du også bruke WordPress. Du må berre sette det opp riktig og legge inn riktige plugins :)

WordPress er fantastisk fleksibelt, og med litt fantasi trur eg du kan få det til å gjere det aller meste.

6192945[/snapback]

Hvordan får jeg sånn at man kan se profilen til den som poster et innlegg? Finnes det en plugin?

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Hvordan får jeg sånn at man kan se profilen til den som poster et innlegg? Finnes det en plugin?

6193004[/snapback]

Hm, usikker, aldri hatt behov for dette sjøl.

Kikk litt rundt på codex.wordpress.org først, mulig det er ein funksjon som allerede er i systemet. Ellers kan du leite litt etter plugins som gjer det du vil :)

6194230[/snapback]

Ja, har søkt en stund nå uten å finne noe :(

Jeg har lyst på noe som ligner på dette:

http://www.finungdom.com/ (Nucleus CMS)

Trykk på forfatter av innlegget så kommer det rett til profilen. Er jo en enkel ting, men jeg finner ikke feks min egen profil på wordpress?

På Nucleus så blir det slik på medlem nummer 1:

http://www.finungdom.com/index.php?memberid=1

Hvordan er URL'n i wordpress? Kan jo være det allerde ligger profil, men finner ikke :S

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...