Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var veldig najs. Ser litt tomt ut, men jeg går utifra du skal ha noe på høyresiden der. Det ser også ut som om det kan bli litt lite plass i den høyre kolonnen hvis det skal være like mye info som på den nåværende klubblan-siden, der det er info spredt over to kolonner.

Lenke til kommentar

Jeg skal lage et underdomene som jeg skal peke til en annen ip enn den serveren jeg er på. altså www.domene.no har ip 60.70.0.0, men jeg vil at web.domene.no skal peke til 200.30.150.200 . Jeg har laget et subdomain og skrevet inn ipen den skal redirecte til, men dns-en står enda på den gamle ipadressen. Skriver jeg inn web.domenet.no så ser det ut som det er en php redirect bare. Noen som vet hva jeg må gjøre for å få fikset det?

Edit: Sendte mail til support til webhotellet og fikk fikset det.

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
BERG: Veldig wordpress  :whistle:

6152478[/snapback]

Jepp, jeg vet, med blå avrundet header and all. :) Skal prøve å få mer særpreg etter hvert..

Synes det var veldig najs. Ser litt tomt ut, men jeg går utifra du skal ha noe på høyresiden der. Det ser også ut som om det kan bli litt lite plass i den høyre kolonnen hvis det skal være like mye info som på den nåværende klubblan-siden, der det er info spredt over to kolonner.

6152515[/snapback]

Skal ha noe på høyresiden, ja. Vet det kan bli trangt, men jeg tror jeg kutter bort noe av det som er på klubblan-sida nå. Trenger ikke "tilfeldig bilde" og "avstemning" -- og "neste lan" ligger i headeren. :)

Takk takk! Godt å høre at glosseffekten ble grei. :)

Endret av Mikael Berg
Lenke til kommentar
...Husk at heder og ære er verdt mer enn alt verdens gull. ^^

6155875[/snapback]

Nåja. Det er vel helst de som lager konkuransen som mener det.

6156027[/snapback]

Så er det jeg som står bak konkurransen, da. Nei, forstår kritikken deres. Skal ta det opp med de allmektige gudene.

Lenke til kommentar

Wow dunestar! Utrolig pent design. Jeg så bare 1-2 andre som var i samme liga, men jeg så ikke igjennom så mange. Hvis du har noen favoritter så hadde det vært kult om du postet de. Eneste jeg reagerte på var den blue-ish fargen i toppen som var litt for sterk. Men den skaper blikkfang uansett.

Lenke til kommentar

Du imponerer igjen, Dunestar! Selv likte jeg spesielt godt headeren og de friske fargene. Det eneste jeg reagerer litt på er det at det er så lite luft, men det er et velkjent problem at nettaviser ikke har så alt for mye plass å "kaste vekk" på luft.

Lenke til kommentar

Meget pen side Dudestar! Jeg må si at jeg er mektig imponert.

Fant noen kun noen andre design som nesten kunne måle seg med ditt. Men du leder helt klart kampen i mine øyne.

Syns disse også var ganske pene:

http://open.bbc.co.uk/reboot/galleryentry/...3333.gif/thumb/

http://www.mediawork.ws/bbc/index.html

Men Dunestar, hvorfor legger du ikke ut html/css filene.

Alle de andre prosjektene har gjort det. Det er bare du som har lagt ut bilde som forslag til design.

EDIT:

Er ikke helt enig i Dahl sin kritikk. I hvert fall ikke på øvre del av siden. Der er det faktisk ganske luftig samtidig som det ikke er så mye sløsing med plass.

Enig i at det var veldig pene farger. De passet veldig godt til siden. De store bildet med den store nyhetsartikkelen gjør også sitt til at siden blir mye penere og at siden ikke får et sånn helt standard preg. Litt nytenkning er alltid bra.

Siden er også ganske lett å finne fra i.

Men alt er ikke helt perfekt. Noe jeg ville forbedret på er at jeg syns siden burde vært dynamisk slik at plassen kan bli litt bedre brukt vis man har en kjempe stor skjerm. Jeg vet at det er litt vanskelig å få til på designet ditt. Men det vil garantert gjøre siden mye bedre vis du greier å få lagt det inn på en god måte.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...