Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

For de uten mulighet til å se bilder.

6135768[/snapback]

Ah, den tanken slo ikke en uerfaren webutvikler. :)

Edit: Sånn, nå skal alle siden validere (CSS og XHTML 1.0 Strict). Jeg lurer imidlertid fortsatt på hvordan jeg skal løse det jeg snakket om på forrige side.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kobler maskinen til TV'en kun en sjelden gang når jeg skal se på film med flere folk... Eneste aberet er at jeg må rigge ned maskinen uansett hvilken av TV'ene i huset jeg skal bruke.. Men det går jo så fort at det ikke er noe særlig stort problem... Når vi får oss ny TV snart, tror jeg nok jeg kjøper meg en Xbox360, og da blir det andre boller.. MediaCenter via nettverk til xbox'en og jeg slipper å flytte på alt mulig hver gang...

Edit: Og som jeg hater når Illustrator klikker når man har dårlig tid på et prosjekt med deadline på mandag... 200 sider tar tid å designe, og man har gjerne ikke så mye tid å miste... Mistet nettopp en times jobb, fordi det klikket under lagring av filen... filstørrelse redusert fra 25MB til 22MB, så mye data gikk tapt :(

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Kjøp deg heller en 30" tommer fra Apple eller Dell. Så slipper du både en tv og de to skjermene du har der.

Litt dyrt da, men det trenger vi jo ikke å nevne.

6144056[/snapback]

Haha, akkurat som at jeg har råd til det. Jeg har ikke TV, jeg holder meg til nitten-tommeren min. :)

Arve: Sitte nærmere skjermen? ^^

Lenke til kommentar

Evt. kjøpe en 37" LCD-TV til halve prisen av Apple Cinema 30 og koble PC'en til den... Ok, så du får ikke så stor plass på skrivebordet ditt grunnet lavere oppløsning, men likevel..

DØD OVER ILLUSTRATOR! Klarer ikke å lagre filene jeg jobber med uten at det henger seg... Noe sier meg at jeg får jobbe uten å lagre til jeg begynner på ny fil nå, og heller printe rett til PostScript og la det være måten jeg lagrer på... Irriterene? Veldig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...