Cucum(r) Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Cork'd er eit genialt konsept. Vi skulle laga noko lignande for øl - noko som Amberbrew. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hehe, hadde jo vært morro Sett Cork'd før, ganske kult konsept, ja.. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvilket programmeringsspråk er mest ettertraktet? Med ettertraktet mener jeg at det er lett å få seg jobb hvis man programmerer i det språket. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvilket programmeringsspråk er mest ettertraktet? Med ettertraktet mener jeg at det er lett å få seg jobb hvis man programmerer i det språket. 6134309[/snapback] Innen webprogrammering, eller heilt generelt? Uansett vil det nok variere litt frå kva du skal programmere uansett, men språk som C++ og Java går vel igjen ganske mange plassar. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Går vel i java og .net. C++ er alltids kjekt å kunne også da. Men det søkes etter java og .net Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvilket programmeringsspråk er mest ettertraktet? Med ettertraktet mener jeg at det er lett å få seg jobb hvis man programmerer i det språket. 6134309[/snapback] Tenker du webbasert? Det mest brukte er vel C++ og Java, begge deler er nyttige å kunne i enhver programmeringsjobb. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Noen som har et kodeeksempel på Faux Columns? Jeg har lest artikkelen på A List Apart, men skjønner fortsatt ikke hvordan jeg skal bruke det i praksis (kall meg gjerne dum). Edit: Beklager dobbelpost. Endret 19. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) hvis du bare går opp på http://www.herlig.net/ ser du en variant. Poenget er å repetere et bilde nedover så det ser ut som 2 elementer er like lange. -- edit: judo skriver å skriver ja Endret 19. mai 2006 av orsus Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Har lekt meg litt med Ruby i det siste, kan dere teste ut et kontaktliste-script? Har bare Linux-versjonen klar. Kjøres fra konsoll, filendelse har ingenting å si Alle kontakter blir lagret i fila ".ctl". cli.txt Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Cork'd er eit genialt konsept. Vi skulle laga noko lignande for øl - noko som Amberbrew. 6130970[/snapback] jeg joiner jeg Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 hvis du bare går opp på http://www.herlig.net/ ser du en variant.Poenget er å repetere et bilde nedover så det ser ut som 2 elementer er like lange. 6135086[/snapback] Aha, da forstod jeg det egentlig da. Merkelig at det må til slik hacking for å få til noe som brukes på svært mange sider. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Håper på å kanskje bruke OS X eller noe jeg, enten det eller Vista, *nix er ikke noe for meg tror jeg. 6128826[/snapback] Mac OS X er *NIX. 6129242[/snapback] Aha. Uansett kommer jeg nok isåfall til å kjøre OS X som et sekundært OS, siden det er så begrenset mht. spill og programmer jeg bruker. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvordan yter windows og diverse spill med windows på mac? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 edit: judo skriver og skriver ja 6135086[/snapback] Noe galt med det? BTW: Er det flere enn meg her som ikke forstår Henrik Lied sin signatur? Kjeledress. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Hvordan yter windows og diverse spill med windows på mac? 6135435[/snapback] Den yter akkurat likt vis du har dualboot på en Intel-mac. Den må jo ikke emuleres, så det blir ikke noe tap av ytelse. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Se her: http://www.tonebianca.no/publikasjoner.php Hvordan kan jeg få til luften før "bøker" når jeg bruker Faux Columns? Nå bruker jeg et gjennomsiktig bilde for å få det til, men som dere ser fungerer det langt fra perfekt. Edit: Kjørte siden gjennom W3Cs validator, og til min store skrekk validerte den ikke. Hvorfor krever XHTML 1.0 at jeg skal definere "alt" på img-tagger? Hva hvis jeg ikke vil ha en alternativ tekst? Det blir jo helt merkelig å skrive alt="". Endret 19. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) Aha. Uansett kommer jeg nok isåfall til å kjøre OS X som et sekundært OS, siden det er så begrenset mht. spill og programmer jeg bruker. 6135346[/snapback] Vi får håpe Apple lager et virtualiserings program i Leopard så vi kan kjøre Linux og Windows på toppen av Mac OS X på en enkel og grei måte. Endret 19. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Dahl: De bokbildene skal du ha alternativ tekst på, da. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 Dahl: De bokbildene skal du ha alternativ tekst på, da. 6135745[/snapback] Fordi? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 19. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 19. mai 2006 (endret) For de uten mulighet til å se bilder. Endret 19. mai 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå