PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hva er det egentlig med den V3-validatoren? Først så sjekker jeg siden mot strict, lokalt på maskinen. Får 4 feil. Deretter gjør jeg ingenting med det, og sjekker igjen, og får 2 feil!? Teit. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hva er det egentlig med den V3-validatoren? Først så sjekker jeg siden mot strict, lokalt på maskinen. Får 4 feil. Deretter gjør jeg ingenting med det, og sjekker igjen, og får 2 feil!? Teit. Du har sikkert endret noe uten å vite om det Men å få færre feil er vel ikke en uting? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Du har sikkert endret noe uten å vite om det Men å få færre feil er vel ikke en uting? Endra ikke en sheit nei. Teit. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 hehe.. prøvd å validere sia deres ell? 670 feil på 1400 linjer kode. Nesten verre enn min gamle side, som hadde 250 feil på 60 linjer kode. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 o_O bytta oppløsning fra 1024*768 til 1280*1024.. Ble så mongo etter jeg hadde brukt laptopen, og dæven det ble mye bedre.. Edit; Og der bytta jeg fra 75hz til 85hz.. Muligens på tide med ny skjerm, men ny 19" er jo spinndyrt. Du går aldri tilbake. Selv grøsser jeg ved tanken på 1280*1024 bare. 19"? CRT? Nei, skarreværra så skarreværra 20" LCD @ 1600*1200 Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 http://www.lokaltog.net/valgerdhatside.php <- Man skal ikke hate. Det politisk korrekte uttrykket er like_veldig_lite Hva er det egentlig med den V3-validatoren? Først så sjekker jeg siden mot strict, lokalt på maskinen. Får 4 feil. Deretter gjør jeg ingenting med det, og sjekker igjen, og får 2 feil!? Det var dette med hvordan fp føkker opp koden uten grunn da... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Det var dette med hvordan fp føkker opp koden uten grunn da... Tah, tulling. Hadde ikke dokumentet åpent i FP eller noe annet sted mellomtiden en gang! Dessuten vil det vel ikke anses som "oppføkking" om det blir færre feil... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 OOH - DER var /me heime, spillt risk. /me tapte, orka ikkje meir på slutten... Ehm, no skal eg fortsette med den lille idèen eg fikk tidligare i dag, og sjå om den sitter igjen in me' thinkin device fortsatt. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Tah, tulling. Hadde ikke dokumentet åpent i FP eller noe annet sted mellomtiden en gang! Der ser du i hvor stor gra fp faktisk klarer å føkke Det holder lenge at det er installert på maskinen Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Tah, tulling. Hadde ikke dokumentet åpent i FP eller noe annet sted mellomtiden en gang! Der ser du i hvor stor gra fp faktisk klarer å føkke Det holder lenge at det er installert på maskinen så sant som det er sagt - FP kan gjøre ting far beyond vår forståelse uten engang å ha en grunn til å gjøre det! Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg bruker, som tidligere høylytt beklaget, visual studio for tiden, og der holder det å åpne et dokument så har html motoren (samme som i fp så vidt jeg vet) lagt til en bønsj med kodelinjer som føkker opp hele designet... Endret 29. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 weee, i hele dette store vakre forumet er det nå faktisk to personer som digger avataren min mest av alle!!! Pluss polert som faktisk nekter meg å bytte, men han stemte hæltis... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 weee, i hele dette store vakre forumet er det nå faktisk to personer som digger avataren min mest av alle!!! Pluss polert som faktisk nekter meg å bytte, men han stemte hæltis... Jeg stemte Polert Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 weee, i hele dette store vakre forumet er det nå faktisk to personer som digger avataren min mest av alle!!! Pluss polert som faktisk nekter meg å bytte, men han stemte hæltis... Jeg stemte Polert Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg stemte Polert Jeg og Jørgen: Ta en titt i ot --> søppel. Der er det en poll (stem meg!) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Stemte på B|Real, jeg. Åndse-avatar... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Stem favorittafroen deres! Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Tok en liten titt nedi frysern. Der fant jeg en Big One Mexicana. Lignet i grunn veldig på "En skikkelig hot pizza", men neida. Smaken var som baken, den smaker vondt... Uten at jeg har smakt på enden... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Stem favorittafroen deres! Stemte på vår kjære (??) ilder. Trur eg skal gå å legge meg nuh, er begynt å bli seint, og det er skewl tumårråo... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå