Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ErrorDocument 404 /404.php fungerer ikke. Det er det eneste jeg har i .htaccess. Hva gjør jeg feil? :p

Edit: Det fungerer flott nå, tok bare litt tid før det ble oppdatert. Merkelig.

Edit 2: Men det fungerer sannelig ikke hvis jeg skriver med filendelsen php, i stedet for å sende meg videre til 404.php får jeg "No input file specified.". Skriver jeg .html fungerer det derimot fint, den sender meg videre til 404.php. What to do? ^^

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
a img {}? eller hva er det du tenker på? Har du et eksempel kanskje?

6093958[/snapback]

a{
text-decoration:none;
color:#72a12d;
border-bottom:1px solid #dbe6be;
}

a:visited{
text-decoration:none;
color:#72a12d;
border-bottom:1px solid #dbe6be;
}

a:hover{
color:#39581f;
background-color:#fcfded;
border-bottom:1px solid #aecb6e;
}

Dermed får jeg 1px border og #fcfded som bakgrunnsfarge ved hover på bildene som er satt som lenker. Jeg fikk ikke a img {} til å funke.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvilken built av Opera 9 Beta som er den siste?

Jeg har ikke fått tilbud om å laste ned ny versjon på lenge. Laster Opera ned den site versjonen automatisk? Eller har den ikke noen funsjon som sier ifra om nye betaer.

6088644[/snapback]

Så vidt jeg vet vil Opera bare gi deg beskjed om at det er en ny versjon tilgjengelig når det er en ny offisiell versjon tilgjengelig. Så om du nå bruker Opera 9 vil du ikke få beskjed om at det kommer nye 8.x-builds, og heller ikke nye 9-builds. Siste Opera 9-build finner du her.

Lenke til kommentar

Du mangler nesten helt marger.

I tillegg burde du hatt en meny til høyre hvor du kan ha lenker til arkivet og tidligere artikkler. Men en meny får du også gjort tekstbredden litt smalere slik at det ikke bare står noen få linjer helt øverst på siden.

Ellers veldig pent og rolig design.

Endret av JonT
Lenke til kommentar
Her er et enkelt bloggdesign jeg sitter og pusler litt på. Hva synes dere? Er ikke helt fornøyd selv, men ser ikke helt hva jeg burde endre.

6096921[/snapback]

Er grønnfargen(e) du bruker tatt fra bildet? Forsøk det. Selv synes jeg det blir litt mye grønt.

(mest bakgrunn og artikkeltekst)

Endret av meastp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...