Roberto Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Noen med god koll på å synkronisere Firefox-bokmerker mellom flere PCer (og Macer)? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Savner stygge websider tråden litt jeg , fikk meg til å føle meg litt flink. Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Noen med god koll på å synkronisere Firefox-bokmerker mellom flere PCer (og Macer)? 6085107[/snapback] Så vidt jeg husker er det en extention som synkroniserer bokmerkene dine med kontoen din på del.icio.us Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 synd at den tråden ble stengt, men det gikk litt langt ang. tord og co. robbie: tror det vil gå med et enkelt shell script (kan lite om dette), men et script som sjekker last modified tidene på forskjellige filer, og hvis den finner en fil med last modified nyere enn de andre, skriver den over alle med den nyeste. i teorien enkelt, og det er vel nok ikek så vanskelig. -- argh... admin panel GUI er vanskelig... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Noen med god koll på å synkronisere Firefox-bokmerker mellom flere PCer (og Macer)? 6085107[/snapback] Så vidt jeg husker er det en extention som synkroniserer bokmerkene dine med kontoen din på del.icio.us 6085228[/snapback] Får jeg beholde min mappestruktur o.l. da? Er ikke alle bokmerker "public" på del.icio.us? Lenke til kommentar
PT Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Aner ikke, du får prøve Mener du kan velge om bokmerkene skal være public eller private. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 11. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2006 Eksporter bokmerkene (bookmarks.html), og importer dem på de andre maskinene (om du skal ha sync og ikke bare kopi, bruk rsync eller tilsvarende windows-verktøy). Gir en 100% nøyaktig kopi av bokmerkene, mappestruktur og alt. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Eksporter bokmerkene (bookmarks.html), og importer dem på de andre maskinene (om du skal ha sync og ikke bare kopi, bruk rsync eller tilsvarende windows-verktøy). Gir en 100% nøyaktig kopi av bokmerkene, mappestruktur og alt. 6085571[/snapback] Jepp, valgte denne løsningen. Sliter bittelitt med å få Macen til å ta i mot hva jeg syncer - så jeg tror jeg heller syncer mot min webserver og ned igjen. Så slipper jeg å tenke på VPN og workgroups og bla bla. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Eksporter bokmerkene (bookmarks.html), og importer dem på de andre maskinene (om du skal ha sync og ikke bare kopi, bruk rsync eller tilsvarende windows-verktøy). Gir en 100% nøyaktig kopi av bokmerkene, mappestruktur og alt. 6085571[/snapback] Jepp, valgte denne løsningen. Sliter bittelitt med å få Macen til å ta i mot hva jeg syncer - så jeg tror jeg heller syncer mot min webserver og ned igjen. Så slipper jeg å tenke på VPN og workgroups og bla bla. 6086458[/snapback] Vil ikke rsync funke på en Mac-maskin, da OS X er *nix-basert? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Eksporter bokmerkene (bookmarks.html), og importer dem på de andre maskinene (om du skal ha sync og ikke bare kopi, bruk rsync eller tilsvarende windows-verktøy). Gir en 100% nøyaktig kopi av bokmerkene, mappestruktur og alt. 6085571[/snapback] Jepp, valgte denne løsningen. Sliter bittelitt med å få Macen til å ta i mot hva jeg syncer - så jeg tror jeg heller syncer mot min webserver og ned igjen. Så slipper jeg å tenke på VPN og workgroups og bla bla. 6086458[/snapback] Vil ikke rsync funke på en Mac-maskin, da OS X er *nix-basert? 6086493[/snapback] Jo, rsync fungerer som bare det. Men det er ikke alltid min Dell WinXP laptop er like glad i å snakke sammen med Macen, så da må jeg jo "innom" en server som begge kan "se" ... om du skjønner. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 12. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2006 Er det noen som vet hvilken built av Opera 9 Beta som er den siste? Jeg har ikke fått tilbud om å laste ned ny versjon på lenge. Laster Opera ned den site versjonen automatisk? Eller har den ikke noen funsjon som sier ifra om nye betaer. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Hva slags hastighet får dere her (høyreklikk > lagre som)? Det er en trailer for filmen Hoodwinked (Sannheten om Rødhette), på 19,1 MB. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Hva slags hastighet får dere her (høyreklikk > lagre som)? Det er en trailer for filmen Hoodwinked (Sannheten om Rødhette), på 19,1 MB. 6093112[/snapback] Går opp mot 700, men ikke helt opp. --- Fått meg ny jobb da! Montel(driver med noe data greier) Så nå blir det Smart Club, Montel, skole, trening, også presser vi inn et liv her et sted. Greit å få en fot innenfor bransjen. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Hva slags hastighet får dere her (høyreklikk > lagre som)? Det er en trailer for filmen Hoodwinked (Sannheten om Rødhette), på 19,1 MB. 6093112[/snapback] 430kb/s (4mbit @ Start.no) Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 Hva slags hastighet får dere her (høyreklikk > lagre som)? Det er en trailer for filmen Hoodwinked (Sannheten om Rødhette), på 19,1 MB. 6093112[/snapback] 250-260kb/s Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 ~40-50kB/s 6093146[/snapback] Hva slags linje sitter du på? Det hørtes merkelig ut... Min erfaring er at det er variabelt (heia B-one), men at det holder seg mellom 350 og 700 kb/s. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 250 - 260 http://' target='_blank'> Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 13. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Lenge siden jeg har laget nettsider nå, så det er mye jeg ikke husker. Hvordan får jeg til en 404-feilmelding? Skal .htaccess-filen endres? Endret 13. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå