Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, dere kommer ikke til å tro meg, (ikke at jeg skylder på det heller) men jeg kom nettopp hjem fra trening, og jeg besvimte etter å ha prøvd litt for mye på leg press (damer liker ræv), i tillegg til at jeg ikke spiste før jeg dro... så hjernen funker ikke. men bare le dere, fortjener det vel. :)

Lenke til kommentar
Har fått opp en blogg på Blogger med et gammelt blogg-design :) Skal prøve å holde den oppdatert :p

6078094[/snapback]

Likte ikke helt fargevalget ditt og innrammet hovedtekst. Ellers fint og minimalistisk.

BTW: Leste aftenposten i dag. Først trodde jeg det var snakk om usselt plagiat, men så var navnene like. Likte "punchlinen"! ;)

Lenke til kommentar
Gjøk, kan ikke skrive at det er noe morsomt i avisen og ikke si hvor eller hva det er.

Leste igjennom hele driten før jeg så det.

--

Judofyr har skrevet om google til "Si D" eller hva det heter.

Ligger nesten bakerst i kulturbilaget.

6080812[/snapback]

Da måtte du -gjøre- noe selv. Det var ikke meningen, beklager.

Artikkelen er prikk lik den som står i bloggen som jeg kommenterte. "Plagiat" burde vel kanskje satt deg på sporet.

Endret av meastp
Lenke til kommentar

En annen ting Judofyr: Det hjelper ikke å slette informasjonskapselen vis du bruker Gmail og andre tjensester som krever innlogging vis Google lagrer søkeloggen med brukernavn og cockie. Og selv om Google ikke lagrer dette sammen har Google loggen din vis du bruker Google Search histroy.

Endret av JonT
Lenke til kommentar

Dahl: Jeg har da aldri påstått at det står sensitiv informasjon i cookie'ene!

... I denne kjeksen ligger det masse tall og bokstaver, dette blir din ID. Google har selv gått ut og sagt i fra at de logger alt som skjer på Googles nettsteder. I loggfilen ligger hva som ble søkt på, sammen med ID’en din, dato og hvilken nettleser du brukte ...

Hvis du sletter kjeksene daglig, vil Google sitte igjen med masse forskjellige loggfiler som kun kan kobles sammen med IP. Og de vet jo ikke om det er en offentlig maskin?

JonT: Det har du helt rett i. Lurte på om jeg skulle ta det med, men gadd ikke. De fleste bruker vel Google kun til søk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...