Runar Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Heh, enig der. Er helt greit, liksom, men ikke mer enn det. Gleder meg til de to kommende år =) De likte forresten de kule t-skjortene mine. edit: typo. 6036834[/snapback] Geniale te-skjorter xD Vurderer å kjøpe et par. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Hmm...lurer på hvor lang tid det skal ta for at domenet mitt blir aktivt. Nå er det 3 dager siden jeg fikk beskjed om at det er registrert. Det er et .com domene så det burde ikke ta så lang tid eller? Erfaringer med dette? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Burde ikke ta så mye mer enn 3 dager iallfall. Har du prøvd med andre DNS-er? Enkelte oppdateres oftere enn andre. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 @Loomy: Jeg kom til å tenke på "10 grunner til å bruke IE". En av grunnen var at IE er gratis, men du satte det opp mot at det følger med Windows og Windows koster penger (I bloggen din). Da lurer jeg veldig på hvordan det kan ha seg at jeg, helt gratis, fikk installert IE6, IE5.5 og IE5 på Linux? Må også legge til at jeg er helt enig i resten du skriver og er ikke noen fan av IE! Lenke til kommentar
PT Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Da lurer jeg veldig på hvordan det kan ha seg at jeg, helt gratis, fikk installert IE6, IE5.5 og IE5 på Linux?6042604[/snapback] Og det er lovlig? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Hmm. Ser sånn ut: http://www.tatanka.com.br/ies4linux/ Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 @Loomy:Jeg kom til å tenke på "10 grunner til å bruke IE". En av grunnen var at IE er gratis, men du satte det opp mot at det følger med Windows og Windows koster penger (I bloggen din). Da lurer jeg veldig på hvordan det kan ha seg at jeg, helt gratis, fikk installert IE6, IE5.5 og IE5 på Linux? Må også legge til at jeg er helt enig i resten du skriver og er ikke noen fan av IE! 6042604[/snapback] Interessant. Blir sidene akkurat slik de bli i IE når man bruker Windows? Funker plug-ins og sånt? Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Bruker Wine for å kjøre IE i linux, altså samme IE som i Windows så vill tippe at sidene vises likt og plugins virker. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) @Loomy:Jeg kom til å tenke på "10 grunner til å bruke IE". En av grunnen var at IE er gratis, men du satte det opp mot at det følger med Windows og Windows koster penger (I bloggen din). Da lurer jeg veldig på hvordan det kan ha seg at jeg, helt gratis, fikk installert IE6, IE5.5 og IE5 på Linux? Må også legge til at jeg er helt enig i resten du skriver og er ikke noen fan av IE! Ante ikke at man kunne få IE på Linux, men fant følgende setning i FAQen, så jeg står fast på påstanden om at IE ikke er gratis: You need a valid Microsoft Windows license in order to install any of the software that ie4linux installs (DCOM98, IE6, IE5.5 and IE5). Men takk for tipset Endret 4. mai 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Trenger man virkelig en lisens eller er dette bare noe som står sånn at de ikke skal bli saksøkt av Microsoft. Men vis man virkelig trenger lisens for å få brukt produktet må jo en del av Windows også bli innstallert og ikke bare IE. Endret 4. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 http://www.djangoproject.com/weblog/2006/may/03/paid/ Get PAID! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 Trenger man virkelig en lisens eller er dette bare noe som står sånn at de ikke skal bli saksøkt av Microsoft. Men vis man virkelig trenger lisens for å få brukt produktet må jo en del av Windows også bli innstallert og ikke bare IE. Hadde nok ikke skrevet det hvis det ikke var "nødvendig". Men man trenger nok ikke lisens for å bruke det rent fysisk - bare for å ikke bryte EULA eller noe i den dur. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 IE krever windows-lisens (ikke en spesifikk lisens, det holder å finne et lisenskort fra win95 (har en fem-seks slike liggende her) for å installere) for å kjøre, men den vil ikke hindre deg om du vil kjøre pirat. Men IE kjørt under wine funker ganske greit, kræsjer i ny og ne, men det gjør den jo i windows også. Bruker den bare til å teste om sider funker i IE også, og ikke mer. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 4. mai 2006 (endret) Hmm, har faktisk en 98-lisens liggende. Da kan jeg kjøre 100% lovlig når jeg skal prøve ut Ubuntu i sommer, yay! Endret 4. mai 2006 av Loomy Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 OMG Loomy, you killd kafeen :!: Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Endelig ordnet det seg etter 2 uker! Var noe feil med DNS som gjorde at det ikke har fungert de siste dagene. Hvis dere har lyst kan dere ta en titt på min første offisielle webside. kimthomassen.com Så kan dere slakte den Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Trenger vi si noen engang? De fargene er nokså gyselige for å so det pent... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Den siden har vel vært tema her en del ganger før. Synes den er helt grei.. Har sett bedre fargekombinasjoner, men den gjør absolutt jobben. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 5. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2006 Trenger vi si noen engang?De fargene er nokså gyselige for å so det pent... 6046678[/snapback] Hmm...er de? Ja du er vel kanskje ikke så glad i farger ut ifra websiden din å bedømme? Uten å mene noe stygt om det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå