Roberto Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Forbrukerrådet har testet forskjellige nettbanker i Mac OS X, Linux og Windows. Godt å se min bank gjennom 20 år, DnB NOR, gjør det bra! Jeg bruker både nettbank og "WAP-bank" -- alt fungerer like bra, hver gang. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Når jeg har brukt Opera mini de siste dagene har det ikke funket. Noen andre som har opplevd dette? Er dette fordi jeg har den gamle versjonen og Opera serverne ikke støtter den gamle versjonen lenger? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 - Vi er kjent med at enkelte kunder har problemer per i dag. Selv om ikke alle nettlesere fungerer, føler vi ikke at vi hindrer noen i å bruke nettbanken, sier informasjonsansvarlig i SkandiaBanken, Andris Hamre. Ifølge Hamre bruker over 90 prosent av bankens kunder en kombinasjon av Windows og Internet Explorer, som fungerer bra. Han har ikke tenkt på at de faktisk må bruke Windows og Internet Explorer for å komme seg inn i sin egen bank? Ganske latterlig av Skandiabanken, som jo er en 100% online bank, å ha en så elendig løsning. JonT: Er det DnB NOR nettbanken du ikke kommer inn i med Opera mini? Lenke til kommentar
meastp Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Lastet nettopp ned Opera Mini 2, og jeg ser klart forbedringer, ja. Fine søkefunksjoner. Greit med et raskt søk for å vinne en diskusjon! Obligatorisk for kverulanter. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Forbrukerrådet har testetforskjellige nettbanker i Mac OS X, Linux og Windows. 6035070[/snapback] Flott at dette blir satt på dagsordren, men artikkelen er skuffende lite informativ. Såvidt jeg kan se har de ikke testet flere forskjellige nettlesere under samme plattform, de har bare testet de individuelle plattformene. Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Forbrukerrådet har testetforskjellige nettbanker i Mac OS X, Linux og Windows. 6035070[/snapback] Flott at dette blir satt på dagsordren, men artikkelen er skuffende lite informativ. Såvidt jeg kan se har de ikke testet flere forskjellige nettlesere under samme plattform, de har bare testet de individuelle plattformene. 6035203[/snapback] http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/...c=1146144593.77 Nettbanken min (spv.no) funker forøvrig fint i alle nettlesere jeg har prøvd. Endret 3. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) http://forbrukerportalen.no/Artikler/2006/...c=1146144593.776035214[/snapback] Da så! Herlig, rett og slett herlig. Mye rare holdninger hos folk. NRK bruker WMP DRM hvis jeg ikke husker feil. Tragisk. Endret 3. mai 2006 av Dahl Lenke til kommentar
meastp Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) @forbruker.no-diskusjon: Tillat meg å si at dette er feil, populært kalt bs crap. Selv har jeg vært bruker av skandiabanken siden mai i fjor, og Opera 8.5x/9.0 fungerer utmerket i Breezy og Dapper. Skjønner ikke helt hva de har gjort galt. EDIT: NB: Hvis en kombinasjon av et operativsystem og en nettleser ikke fungerte tilfredsstillende, står det "nei" i tabellen. Et "nei" betyr altså ikke at nettbanken ikke fungerte med noen nettlesere. På Forbrukerportalens sider kan du lese mer om hver enkelt bank. Tåpelig. Kunne de ikke spandert på seg å skrive hva som fungerte og hva som ikke fungerte? Endret 3. mai 2006 av meastp Lenke til kommentar
meastp Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Sendte en mail, jeg. Det går jo ikke an. Gir et feil bilde når bare Konqueror ikke fungerte. Det er jo dessuten en KDE-nettleser og hører ikke hjemme i Ubuntu (bare Kubuntu). Da kunne de droppen "fungerte tilfredsstillende", og heller skrevet at dersom banken ikke fungerte i alle bankene, fikk den et "nei". Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Helt idiotisk ja. Fungerer det for eksempel i Opera, så fungerer det uansett OS. Men jo mer betalt IT-folk får, jo minre kyndige er de... Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) ..JonT: Er det DnB NOR nettbanken du ikke kommer inn i med Opera mini? 6035148[/snapback] Det gjelder absolut alle sider. Bruker Opera Mini 1.1 Får vel gå over til Opera Mini 2 og se om det hjelper. EDIT: Lasta ned Opera Mini 2 og da funket det helt fint. Det er sikkert bare Opera sine servere som er stilt inn slik at de ikke skal ta inn forespørsler fra andre versjoner enn Opera Mini 2. Endret 3. mai 2006 av JonT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 10 deadly design sins http://www.456bereastreet.com/archive/2006..._of_web_design/ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 http://joackim.technicalart.net/ Noen som vet koden for å fjerne "hjem" som er skrevet med vanlig skrift? Jeg skal lage menyen med bilder, så elementet som står "<a href="#">her</a>" ikke skal vises. <div id="nav"> <a href="#" class="hjem">Hjem</a> </div> #nav { width: 983px; height: auto; float: left; border: 1px solid #BFBFBF; background: #fff; margin: 10px 0px 0px 0px; line-height: 45px; overflow: hidden; display: block; } #nav a { color: #616161; display: block; padding: 5px; text-decoration: none; font: #fff; width: auto; } #nav a:hover { background: #D5D5D5; } Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Forstod ikke helt hva du mente nå. Skal du fjerne teksten hjem er det vel bare å fjerne den fra linken? Eller tenkte du på å legge inn bilder? Da legger du bare til background og bildet i css. Eller tenker du at teksten skal kun vises hvis leseren ikke støtter bilder? Endret 3. mai 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Vel, jeg ser nå at jeg driti meg ut litt på koden. Siden jeg sånn ca skal fram til er vedlagt. Det er menyen jeg sliter litt med. Må jeg gå veien om en egen Div for hver link, eller finnes det en lurer måte? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Siden du bruker bilder må du nok lage en div per bilde. Sjekk ut denne tutorialen --> http://www.epleweb.com > html&css > hover Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har fått meg lærlingeplass! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Hvorhen da? Og som hva? (Tihi, det rimte) Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 Gratulerer Hvor og hva? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 3. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 3. mai 2006 (endret) Takk! I mediegrafikerfaget, hos Bedre reklame her i Bodø. edit: Glemte å danse rundt i glede. Endret 3. mai 2006 av tipp-ex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå