PT Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Tja.. Jeg synes det ser helt jævlig ut, men også samtidig ganske så greit Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Penere enn mye annet jeg har sett. Men vis en skikkelig designer kunne fått designet det tror jeg de kunne kommet fram til et mye bedre og penere brukergrensesnitt. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Ah, the true identity of BloatWare. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes Office 2007 ser utrolig deilig ut. At man reagerer ved å kalle det bloatware er heller ikke så overraskende, GNOME er jo også bloatware sammenlignet med MS-DOS? Jeg gleder meg veldig til mailen kommer fra Microsoft om at jeg nå kan laste ned Beta2 av Office 2007. Å bytte menyene de har hatt i Office i over 10 år er jo nokså modig. Men aller mest gleder jeg meg til den nye versjonen av OneNote 2007. Gud som jeg elsker OneNote. ...merk at det er jobben min som tvinger meg til å bruke Windows, ellers sitter jeg jo tross alt foran en Mac, og trives med det. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Writely er også deilig Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hadde jeg bare fått registrert meg før Google kom og overtok saken, så hadde det nok vært praktisk en gang i blant. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Morsomt å se flere og flere med Linux screenshots her inne! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Varden, telemarks største avis, har brukt tre av mine konsertbilder.... men uten å nevne navnet mitt en eneste gang. I tillegg er navnet mitt kutta vekk på bildene. Artikkel: http://www.varden.no/apps/pbcs.dll/article...73243378451897# Orginalbilder: http://images.dan1el.net/gallery/sp_index....ilab-06/konsert Sleipt som faen. Sender en e-post til "Andreas Soltvedt", jeg... Endret 2. mai 2006 av dan1el Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Oioi, lukter vi anmeldelse? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Det synes jeg var smålig gjort faktisk! Er ikke det brudd på opphavsretten egentlig? Det minste de kunne ha gjort var å sende deg en enkel mail... Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Det kan være greit å legge en "stemplet" signatur over den delen av bildet som betyr noe. Noe skygge av bokstavene eller noe, akkurat som at du skulle ha smeltet bokstavene inn. Det skjemmer ikke så mye, og er vanskelig å fjerne. Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 OShea: Jo, det er brudd på opphavsretten. rødøye: Den ødelegger jo egentlig bildet. Synd at man må gjøre sånt for å få ha bildene sine i fred. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Alt jeg hadde bedt om er en telefon eller en epost fra avisa. I hvert fall en NOTIS om at mine bilder er frarøvet meg og skal på trykken? Har ikke planer om å anmelde noen, men nå sender jeg en e-post til journalisten og tigger etter honnorar. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Oioioi, er ikke ofte vi ser relativt seriøse aviser gå på en sånn smell. Her lukter det $$ Lenke til kommentar
zokra Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hadde jeg bare fått registrert meg før Google kom og overtok saken, så hadde det nok vært praktisk en gang i blant. 6030673[/snapback] Samme her... Syns det har tatt en evighet siden de ble kjøp opp nå Den nye office gleder jeg meg også til, bruker bærbar på skolen og er utrolig lei av vanlig office i grunn, på tide at de kommer med forandringer. @Robbiedeluxe hva er det som Onenote er så genialt til? Har ikke testet det så mye... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Send til redaktøren med det samme, da blir det kanskje enda flauere å være Andreas. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Jeg synes Office 2007 ser utrolig deilig ut. At man reagerer ved å kalle det bloatware er heller ikke så overraskende, GNOME er jo også bloatware sammenlignet med MS-DOS? 6030013[/snapback] Det er en grunn til at jeg ikke liker KDE. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Hva er så galt med KDE da? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Liker ikke KDE jeg heller. Alt er så ... stort og "glossy". Gleder meg til Ubuntu 6.06 for kommer ut. Da skal jeg for alvor (nok en gang ) prøve å komme meg bort fra Win som hovedplatform. Bækk to skolearbeid Endret 2. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Den er da ute Sitter i det nå. Kansje jeg skal teste gnome en gang :\ (kansje feil kafee? ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå