Roberto Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 satt i gang med ny portefølje nå... innspill? http://dev.myresol.net/my/ (er stort sett klar over de fleste bugsa - men om noen opera geeks finner noen så er det bare å si fra) klemz 6019356[/snapback] Fungerer bra i Safari, men aller først burde du endre litt på fontene her og der. Siden har stort potensiale (ta f.eks. menyen), men fontene du har valgt er litt for kjedelige, dessverre. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Hvis noen trenger russekort, så har jeg kjøttkaker i kjøleskapet. 6018777[/snapback] Logisk nok 6019144[/snapback] Var veldig logisk i går, egentlig. Endret 1. mai 2006 av dan1el Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Litt OT, men hvordan i søttan får vi dette til å se ut som firkantede piksler? Det er en "stjerne" på MSN, tatt med supermacro, 0.0 cm.. Hvis man går langt unna skjermen, ser man motivet litt bedre. Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Takk for feedback! skal se på typografiske asap! Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Har ikke orket å begynne på feeds'a enda gitt, får hoppe i det sent i kveld. @resol: Sov, og var på ulike serverdigheter, var en skoletur. Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 resol: utrolig stilig! Bare litt flisespikkeri: det heter vel ikke "this is my screendesigns", men "these are my screendesigns", eller "this is my screendesign"? OT: Another russ in the wall! (Helt i tråd med den noe spesielle "logikken" her ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Sant nok -- alle forum ser jo ut som et forum. Så nå når dere tross alt har tatt dere bryet med å finne opp kruttet på nytt, hvorfor ikke ta layout og forumutseende i samme slengen? Kunne ærlig talt trengt noen litt mer utfordrende varianter enn de som finnes i dag. 6018481[/snapback] Personlig er jeg veldig åpen for Vikingboard-design som slettes ikke ser ut som et vanlig forum. Så vidt jeg vet er det kun Vanilla som faktisk har et design som ikke minner om alt annet som er der ute. jeg trodde PT jobba med noe design for forumet.6018512[/snapback] Nope, jeg koder bare. Pluss litt småting som kanskje må designes en gang i blant, men jeg har så absolutt ikke noe særlig peiling. Hvis noen trenger russekort, så har jeg kjøttkaker i kjøleskapet.6018777[/snapback] Jammen dette er bra, nå har vi nesten ikke hatt noen skikkelige fylleposter (som jeg husker i alle fall) siden enden i 2004 Hadde det ikke vært for det meget godt betalte oppdraget jeg har nå, kunne jkeg sikkert hjulpet til med designet på VikingFBoard (Hva skjer med logoen, forresten?)... 6019711[/snapback] Selvfølgelig, og det gjelder vel for de fleste som jobber med VB også. Godt betalte jobber går som oftest over mye annet.Logoen har vært stillestående ganske så lenge, men vi har ikke prøvd å gjøre noe særlig med det heller. Ser for meg at vi venter til 02 før vi lanserer en skikkelig logo. -- Stilig design! -- Whey, en av mine lengre og vettuge poster i kafeen Endret 1. mai 2006 av PT Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvilken font kan jeg bruke som ligner på Bitsream Vera Sans? Kan jo bruke http://www.alistapart.com/articles/dynatext , men nå holder jeg på å kode designet, så da trenger jeg noe som likner... Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) resol: utrolig stilig! Bare litt flisespikkeri: det heter vel ikke "this is my screendesigns", men "these are my screendesigns", eller "this is my screendesign"? OT: Another russ in the wall! (Helt i tråd med den noe spesielle "logikken" her ) 6021111[/snapback] mulig, aner ikke den helt riktige skrivemåten, ikke tenkt på det, men skal sjekke det opp / rette det opp takk for opplysningen isåfall! er ett par år siden jeg hadde engelsk på skolen så har glemt en hel del hehe takk for feed også edit: etter litt oppskjekking fant jeg ut at det jeg hadde skrevet var sånn jeg mente det, jeg vil at det skal være "dette er mine...." ikke "disse er mine...." og er det feil så klinger det mye bedre Endret 1. mai 2006 av resol Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Bare for å være ekstra pirkete, det heter "Terms of Use" (om du i det hele tatt trenger en slik avtale). Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Skal nok ikke ha det, vitsen med det er heller liten..skal finne noe annet der, så bare så tomt ut med 2 menyer der Rette på skrivefeil er ikke pirkete på en slik webside syns jeg, så bare å fyre løs, setter pris på det! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Du kan jo vurdere og bruke en Creative Commons lisens? Da får du en fin og lang footer som også har sin nytte (støtte CC)! Dette trenger vi i Norge i dag, da dagens åndsverkslov er nokså ukompatibel med Creative Commons. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) Creative Commons er ganske så genialt, egentlig. Åndsverkloven i Norge i dag er egentlig litt for dårlig etter min mening, i hvertfall er den for mangelfull... Edit: Ei litta leif der, ja.. Endret 1. mai 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
meastp Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 resol: Hmm... trodde ikke det fungerte med this is my, ei heller this are, så det må vel bli these are i flertall? Låter litt som en ustemt gitar for meg, ihvertfall, selv om jeg skulle ta feil... Grammatikk lærte jeg meg aldri, men stoler på språkøret Noe skal man vel ha igjen for å ha bodd "down under" i 8 mnd. , også... ...men over til mitt design: Sliter altså med hvilken font jeg skal bruke. Praktiserer "learn by doing" her, så det tar litt tid... det andre problemet går ut på å style blockquote. I første omgang den bq i "artikkelen". Jeg har lest flere artikler om styling av bq, men de er ikke helt like min situasjon. Jeg vil altså ha bilde oppe til venstre, og de linjene. Er det mulig? Hjelp? (At siste i sidebar er så lite leselige, skal jeg fikse på. Tror også det skyldes aa på tekst i noen grad) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Creative Commons er ganske så genialt, egentlig. Åndsverkloven i Norge i dag er egentlig litt for dårlig etter min mening, i hvertfall er den for mangelfull... Ja, et annet eksempel er jo om du er en artist og medlem av TONO, så har du egentlig ikke lov til å gi ut verk under en Creative Commons lisens. Heia TONO. Lenke til kommentar
PT Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 CSS Reboot Spring 2006 Mye bra der Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 http://www.apple.com/getamac/ads/ Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 http://themacintoshstudio.blogspot.com/200...d-campaign.html -- http://erraticwisdom.com/2006/05/01/best-of-the-css-reboot Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) http://www.apple.com/getamac/ads/ 6027372[/snapback] hahahah Edit: Jeg har et lite problem med Safari. Jeg har en meny jeg har laget i flash, den fungerer i alle nettlesere jeg har prøvd, men Safari klarer ikke å ta vekk den gamle urlen og erstatte den med den nye. adressen er www.domene.no/?innhold=side1 klikker jeg på menypunkt 2 som har ?innhold=side2 som url, blir adressen i safari: www.domene.no/?innhold=side1?innhold=side2 den skulle da egentlig være: www.domene.no/?innhold=side2 Er det noen som har vært borti dette før og vet om en fix? Endret 2. mai 2006 av Garreth Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 2. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2006 Dette ser ganske fantastisk pent ut: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå