jorgis Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) ...men CVS-versjonen er ca. 4 uker gammel, grunnet trøbbel hos Sourceforge. Developer CVS og public CVS skal synces en eller annen gang senere, vet ikke helt når. EDIT: Og btw. er det jeg som har mekket post-parseren. Den er litt småbuggy enda, og lister er enda ikke implementert (jeg gadd ikke ), så om du leter etter kode for lister, er du kommet feil. Endret 30. april 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Rop ut når dere er klare da. =) Ang deres søk etter designguru™. Det må da være flusst å plukke av i denne delen av forumet? Congrats med post 8000 forresten. X) Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 (endret) Ang deres søk etter designguru™. Det må da være flusst å plukke av i denne delen av forumet? Congrats med post 8000 forresten. X) 6018078[/snapback] Designguruer har enten aldri tid, eller vil ikke gjøre det med mindre de får et lite statsbudsjett for det. Men som sagt, skrik ut om noen har lyst til å gjøre en liten stor innsats. EDIT: typo Endret 30. april 2006 av jorgis Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Edit: Ikke verst, 8000 innlegg. 6018050[/snapback] Seff i kafeen Man MÅ jo ikke ha siste cvs om man bare skal se prinsippet av hvordan dere gjør det Og somsagt, alle designguruene har somregel nok andre prosjekter å hoppe på, med litt mer frihet enn et forum. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Og somsagt, alle designguruene har somregel nok andre prosjekter å hoppe på, med litt mer frihet enn et forum. 6018131[/snapback] Hvem sier at et forum skal se ut som et forum? Bare det er ryddig og oversiktelig nok, er vi åpen for det meste av designkonsepter. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Sant nok -- alle forum ser jo ut som et forum. Så nå når dere tross alt har tatt dere bryet med å finne opp kruttet på nytt, hvorfor ikke ta layout og forumutseende i samme slengen? Kunne ærlig talt trengt noen litt mer utfordrende varianter enn de som finnes i dag. --------------------------- Artig. Å skrive i div. webfora gir en sinnsykt effekt på trafikken til siden(e) man har i signaturen... Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 jeg trodde PT jobba med noe design for forumet. jorgis: http://no2.php.net/ereg_replace se på eksempel 3. det er løsningen til et av problemene du hadde med å replace linker til linker med <a osv. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 jeg trodde PT jobba med noe design for forumet. jorgis: http://no2.php.net/ereg_replace se på eksempel 3. det er løsningen til et av problemene du hadde med å replace linker til linker med <a osv. 6018512[/snapback] Vil så langt det lar seg gjøre holde meg unna POSIX-basert regex, og kan informere om at manglende parsing av linker til ankre utelukkende skyldes min egen latskap og at jeg fort fikk noe annet å finne på. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvis noen trenger russekort, så har jeg kjøttkaker i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Godt å vite, daniel, godt å vite Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvis noen trenger russekort, så har jeg kjøttkaker i kjøleskapet. 6018777[/snapback] Det annser jeg som en fyllepost! :!: --- Må si jeg har mye treff ifra hw på min lille blog Lenke til kommentar
Even. Skrevet 30. april 2006 Rapporter Del Skrevet 30. april 2006 Hvis noen trenger russekort, så har jeg kjøttkaker i kjøleskapet. 6018777[/snapback] Logisk nok Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Hvis noen trenger russekort, så har jeg kjøttkaker i kjøleskapet. 6018777[/snapback] ikke noe skrive feil i alle fall. det er bra jobba. Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) satt i gang med ny portefølje nå... innspill? http://dev.myresol.net/my/ (er stort sett klar over de fleste bugsa - men om noen opera geeks finner noen så er det bare å si fra) klemz Endret 1. mai 2006 av resol Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 (endret) resol; mange pene elementer der, men de passer dårlig sammen. edit: Og ingen hover whatsoever?! klemzWTF!? edit2: kan funke om du dropper alt som er grunge, det i mitten er liksom mer sån note style. ---- mc2: Håper ikke du mener at andre har skrivefeil i sine fylleposter! (kommer selvsagt av at tastaturet ligger feil) Endret 1. mai 2006 av orsus Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Okai. Litt molefunken, sto opp 06:00 i dag tidlig, reiste fra London, fire dager på rad med pub også ikveld tar litt på. Blir godt å få sove, så kan jeg kose meg med å lese alle postene i feedlista mi, haha, det er for mange. Lenke til kommentar
resol Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Dealen er å blande grugde og den "rene" stilen da orsus, syns det er kjedelig å kun kjøre enten helt nedslitt eller helt rent, ihvertfall var ikke det målet her nå! Syns de passer godt sammen jeg, ikke hørt fra noen andre at de ikke gjør det heller, men skal ta med meninga di i vurderingene utover. Er hover på hovedmenyen, dog ikke så veldig veldig synlig, skal nok kanskje legge på en litt mer synlig en, er også hover i foot-menyen! Bildene fra arbeidsmappa skal få hover også, bare ikke helt funnet ut hvordan jeg vil gå for, vurderer også å flashe den delen så får se ann. kom gjerne med innspill der også! eneste som jeg tror kommer til å mangle hover er forsiden linken! vet ikke om jeg gidder tenke på det klemz saken må du vel ha forstått er kødd? Gjore i london a george?annet enn å drikke da! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Veldig flott side Resol, jeg likte det Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 Man ass! Sinnsykt mange poster som kommer på kort tid her når man er på russetreff på Tryvann! På en eller annen måte hører jeg fortsatt de irriterende fløytene... Med mindre det da er en fugl utenfor? Uansett: Ønsker alle medruss her inne en bra russetid, tror dette blir den siste oppeghående posten fra meg på en sutnd! Hadde det ikke vært for det meget godt betalte oppdraget jeg har nå, kunne jkeg sikkert hjulpet til med designet på VikingFBoard (Hva skjer med logoen, forresten?)... Snakkes da! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 1. mai 2006 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2006 resol: Veldig bra! Litt vanskelig å lese "nyeste prosjekt" og "siste i arbeidsmappa" siden det er vertikalt, så jeg mistenker at mange uobservante brukere ikke vil gidde å lese det.. Men det er kanskje ikke så farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå