resol Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 PT: Kunne hjulpet deg, men har ikke tid :/ Se om du finner deg et grunge brush sett, så er det ikke så vanskelig. Kan noen gi meg litt kommentarer på en nettside jeg holder på med i en skoleoppgave. Skal leveres i morgen kl 1. Edit: Siden ser ganske merkelig ut i safari, men siden den som skal bedømme den sitter på IE så går nok det grei. Men hvis det er noen som ser feilen i css, så er det bare å si ifra. Edit2: Gjerne gi meg kritikk på logoen også. Har ikke lagd så mange logoer før, så det kan være at teksten ikke er helt optimal. http://home.online.no/~hapejaco/jaersmak/ 6000119[/snapback] Jeg ble fasinert av oppskriftene dine jeg: "Dette er ingressen pede sed tortor bibendum" også enig i at logoen crasha en hel del... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Hjelpes meg : FOR GOD, FREEDOM AND GEORGE W. BUSH - ONE NATION UNDER GOD : : U - S - A : (Love it or Leave it!) Jeg håper for guds skyld at han fyren her kødder! Lenke til kommentar
meastp Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Hjelpes meg: FOR GOD, FREEDOM AND GEORGE W. BUSH - ONE NATION UNDER GOD : : U - S - A : (Love it or Leave it!) Jeg håper for guds skyld at han fyren her kødder! 6005605[/snapback] Det -kan- jo rett og slett ikke være alvorlig ment. Men godt over middels flamebait, det skal forfatteren ha. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Genialt. Dama får blest om sida si så det holder. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Hjelpes meg: FOR GOD, FREEDOM AND GEORGE W. BUSH - ONE NATION UNDER GOD : : U - S - A : (Love it or Leave it!) Jeg håper for guds skyld at han fyren her kødder! 6005605[/snapback] Det -kan- jo rett og slett ikke være alvorlig ment. Men godt over middels flamebait, det skal forfatteren ha. 6005782[/snapback] Dama/fyren har lirt fra seg mye sykt på den siden; Guantanamo Bay : Worthless Lifes in Gentle Hands Imagine if the State of the Union address were hacked because the TV station decided to save money by using Linux? Imagine if a stealth-bomber crashed because it's software was written by anonymous Chinese or European hackers. It would make as much sense as inviting the French to come over and take over the White-House. Tror hun har bommet litt, og tatt feil av windows og linux, egentlig. Det er mer stabilt, samtidig som (ifølge microsoft) man ikke sparer penger på det heller. Hun hater åpenbart alt som ikke er amerikansk (eller, bare det republikanske amerika), og liker veldig godt å spre løgn og propaganda om Europa og resten av verden. Hun har i hvert fall fine fakta om oss: -Percentage of European children suffering in or from gay marriages: 30-Percentage of European marriages being divoced as a result of leather or rubber fetishes: 25 -Percentage of Europeans wearing rubber or leather underwear: 29 -Percentage of Europeans that had sex with the same gender: 47 There are three kinds of lies; lies, damn lies and statistics. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Haha, gøyal dame Og den statistikken er jo tydligvis noe man kan stole på. *legge seg tidlig for en gangs skyld* Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 (endret) -Percentage of European children suffering in or from gay marriages: 30-Percentage of European marriages being divoced as a result of leather or rubber fetishes: 25 -Percentage of Europeans wearing rubber or leather underwear: 29 -Percentage of Europeans that had sex with the same gender: 47 Mangler noe statistikk om hvor stor prosentandel av amerikanske republikanere som har erter som hjerne. Endret 28. april 2006 av tipp-ex Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 -Percentage of European children suffering in or from gay marriages: 30-Percentage of European marriages being divoced as a result of leather or rubber fetishes: 25 -Percentage of Europeans wearing rubber or leather underwear: 29 -Percentage of Europeans that had sex with the same gender: 47 Mangler noe statistikk om hvor stor prosentandel av amerikanske republikanere som har erter som hjerne. 6007265[/snapback] Lurer på om hun kunne fortalt deg et like høy tall på det spørsmålet som de andre. Lenke til kommentar
Leon Skrevet 28. april 2006 Rapporter Del Skrevet 28. april 2006 Hadde ikke forbausa meg, i alle fall. OOH! Sjekk ut! Lenke til kommentar
resol Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 "And guess what software Osama Bin Laden uses on his laptop? If you guessed it was Linux you would be 100% right. Osama uses Linux because he knows designed to counterfit DVDs, curcumventing the Digital Millenium Copyright Act, and defraud companies like Disney." HAHAHAHAHAHAAAAAAAA oh lord, ser for meg osama sitte med linux og kode. fyfaen for en rå tøs! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Hvorfor det er så sykt vanskelig å finne oppegående domenenavn som ikke allerede er tatt. -- Noen som har lyst å dele bokmerkene sine med meg? Har skrenket meg inn til så altfor få nettsider i det siste. Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 (endret) Ikke rart det meste er tatt Sitter på ny data nå, uten noen bokmerker, men kan dele de jeg har på skolen om ikke it-avdelingen har formatert hele verden igjen. Hvis jeg skal kjøpe domene og webhotell, hvilken host er greiest da? Blir nok noen subdomener, trenger flere mailer, ok plass og god oppetid. Forslag? =) edit, jeg skriver som en tre-åring... Endret 29. april 2006 av ace_ventuora Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Jeg bruker servage.net, de har god båndbredde (600GB/mnd) og stor langringsplass (70GB). PRisen er ikke så dum heller. Litt domt at de holder til i USA da. Hvis du sender en PM, skal du få en kode som gor deg 25GB ekstra plass. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Et lite råd: Webhosting i USA er absolutt ikke å anbefale. Selv om de har god båndbredde er det ikke mye nyttig om du har 200ms pingtid bort til serveren. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Ping til min derver ligger rundt 20ms. Nå kjører jeg azureus med litt dårlige konfigurasjoner siden jeg har nye PC, så akkurat nå fikk jeg 45ms. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Dette bildegalleriet ligger på server i USA (Dreamhost): http://russ.dan1el.net/bilder/sp_index.php...serevy-premiere Døm sev. Bildene er tatt av meg =D Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Var innom der i stad for kanskje 20 minutter siden, og da syns jeg det var ganske treige svartider. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Hvilken tast bruker jeg i Photoshop for å legge sammen alle lagene? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Dette bildegalleriet ligger på server i USA (Dreamhost):http://russ.dan1el.net/bilder/sp_index.php...serevy-premiere Døm sev. Bildene er tatt av meg =D 6010122[/snapback] «Lena» fra døden på Oslo S? «skru a det jææææævla kamera!» Datating: Ctrl+Shift+E for å legge sammen alle synlige, eller Layers > Flatten Image for _alle_. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 29. april 2006 Rapporter Del Skrevet 29. april 2006 Dette bildegalleriet ligger på server i USA (Dreamhost):http://russ.dan1el.net/bilder/sp_index.php...serevy-premiere Døm sev. Bildene er tatt av meg =D 6010122[/snapback] «Lena» fra døden på Oslo S? «skru a det jææææævla kamera!» Datating: Ctrl+Shift+E for å legge sammen alle synlige, eller Layers > Flatten Image for _alle_. 6010489[/snapback] Takker! Noen som husker hvordan jeg bruker stempel-verktøyet? Altså så at jeg kan ta "kopi" av et punkt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå