Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få litt tilbakemelding på dette? Det jeg lurer mest på er hvilken versjon som er best, om det i det hele tatt kan brukes, blir det for rotete osv.

På forhånd takk! :)

5995729[/snapback]

Synes den nederste var best. Den halvtransparente jenta dro litt for mye fokus etter min mening.

Synes de greiene på høyre og venstre side var veldig stilige og tok seg godt inn sammen med bandet i headeren. Den noget minimalistiske menyen var også fin -- det er viktig å ikke overdrive grafikken.

Det jeg derimot ikke likte så godt, var logoen "krast". For meg ser det ut som at dette er en (så godt som) ubearbeidet font. Ikke at det er noe ille i seg selv, men den gled ikke like godt inn i helheten som resten av siden. Kanskje hadde det hjulpet å legge på litt av de samme grunge-effektene som du har i "krussedullene" på høyre og venstre side. Det er vel også et poeng for et band i vekst å ha en god logo (gjenkjennelseseffekt, etc), så man kunne kanskje ha tatt seg ekstra god tid til den.

Godt jobba uansett. :)

Lenke til kommentar
Kan jeg få litt tilbakemelding på dette? Det jeg lurer mest på er hvilken versjon som er best, om det i det hele tatt kan brukes, blir det for rotete osv.

På forhånd takk! :)

5995729[/snapback]

synes egentlig det ble best uten, er kanskje litt for mye med det transparente bildet i tillegg.

Fin side btw ;)

5995843[/snapback]

OK, ser ut som det blir den uten ekstra bilder da.

Synes den nederste var best. Den halvtransparente jenta dro litt for mye fokus etter min mening.

Synes de greiene på høyre og venstre side var veldig stilige og tok seg godt inn sammen med bandet i headeren. Den noget minimalistiske menyen var også fin -- det er viktig å ikke overdrive grafikken.

Det jeg derimot ikke likte så godt, var logoen "krast". For meg ser det ut som at dette er en (så godt som) ubearbeidet font. Ikke at det er noe ille i seg selv, men den gled ikke like godt inn i helheten som resten av siden. Kanskje hadde det hjulpet å legge på litt av de samme grunge-effektene som du har i "krussedullene" på høyre og venstre side. Det er vel også et poeng for et band i vekst å ha en god logo (gjenkjennelseseffekt, etc), så man kunne kanskje ha tatt seg ekstra god tid til den.

Godt jobba uansett. :)

5998025[/snapback]

Når det gjelder logoen så har du helt rett, det er en ubearbeidet font. Bandlogo er utrolig vanskelig å lage, og jeg er helt enig i det du sier. Kanskje jeg skal lage en konkurranse? :p "Vinneren får et stk signert eksemplar av Krast - Hjemløs EP" Neida.

Takk for tilbakemelding, folkens!

Lenke til kommentar
Nytrøa: Spør heller om bandet er villig til å spytte i noen tusinger for å få en av proffene her på forumet til å lage en. Vet ikke hvor mye folket tar for tiden.. Mikael?

5999592[/snapback]

Det er jo en god ide, problemet er vel at de knapt nok har råd til å betale domenet og webhotellet...

Lenke til kommentar

PT: Kunne hjulpet deg, men har ikke tid :/ Se om du finner deg et grunge brush sett, så er det ikke så vanskelig.

Kan noen gi meg litt kommentarer på en nettside jeg holder på med i en skoleoppgave. Skal leveres i morgen kl 1.

Edit: Siden ser ganske merkelig ut i safari, men siden den som skal bedømme den sitter på IE så går nok det grei. Men hvis det er noen som ser feilen i css, så er det bare å si ifra.

Edit2: Gjerne gi meg kritikk på logoen også. Har ikke lagd så mange logoer før, så det kan være at teksten ikke er helt optimal.

http://home.online.no/~hapejaco/jaersmak/

Endret av Garreth
Lenke til kommentar
Kan noen gi meg litt kommentarer på en nettside jeg holder på med i en skoleoppgave. Skal leveres i morgen kl 1.

http://home.online.no/~hapejaco/jaersmak/

6000119[/snapback]

Stilren og fin side, men jeg er ingen fan av logo på høyresiden. Det blir liksom så tomt på venstresiden. Jeg ville også muligens gått for en annen hover-effekt på menyen, kanskje en svak fargeendring?

Men alt i alt, en svært pen side.

Edit: Menyen flytter seg bittelittegranne til venstre når jeg går inn på en av lenkene der. Opera 9.0 Beta.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar

Arj. Det er stygt å være distre, driver for uregelmessig med webdesign, og glømmer 90% hver gang jeg begynner igjen, som er ganske dumt egentlig. Dagens problem:

Jeg har meny, hvor det står Om meg [bilde]. Når man har musa over, skal bildet forandres, men ikke bildet. Jeg husker ikke hvordan =(

EDIT: æsj, kom på det i det jeg trykket post. Men takk for svar =)

Endret av Eirikeb
Lenke til kommentar

Hvordan lager man en sånn "Du er her: hjem > info" - funksjon. Slik at du hele tiden kan vite hvor i systemet du er.

Lurer på det ettersom jeg driver med en side som kan bli ganske omfattende etterhvert og ville ha godt av en sånn funksjon om det ikke blir for vanskelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...