Steinmann Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Ahh, refreshing Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 det der visste jeg ikke. (må fikse det med en gang) Men noen som vet om IE7 kommer til å støtte content-type? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Sannsynligheit: NULL. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) det der visste jeg ikke. (må fikse det med en gang) Men noen som vet om IE7 kommer til å støtte content-type? 5985121[/snapback] Tror ikke det. Denne siden skriver alle tingene IE7 har rettet opp, men det er ikke skrevet noe på siden om content-type: http://www.howtocreate.co.uk/wrongWithIE/?...3A+text%2Fplain OPS! Selv om IE7 kommer til å ha det kan du ikke begynne å bruke de tingene Microsoft har rettet opp i IE7. IE7 kommer nemmelig bare til Windows XP, så det kommer nok til å sitte mange brukere som fortsatt vil sitte med IE6 etter at IE7 er sluppet ut. Ellers nyttig sider for å finne ut hva IE-problemer. Endret 25. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 ↑ det jeg tenkt var at hvis IE7 hadde rettet opp det må jeg legge inn at systemet sjekker etter browser og versjon før den sender rett content-type. nå trenger jeg bare sjekke om det er IE eller ikke. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Noen som har lastet ned nyeste IE7 beta 2? Få fanken ikke fram tabs'ene på den :S Dvs. tabsene er der, men ikke tab-toolbaren Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Må man fremdeles installere IE7 over IE6? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Må man fremdeles installere IE7 over IE6? 5985987[/snapback] Ja, men jeg får bare en feilmelding om at jeg mangler en .dll fil. Dog prøvde jeg Beta 1, og det eneste jeg likte var font-renderingen og designet. Ingenting ellers. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Commando_Sondre: Kan du skjekke om denne siden funker i IE7: http://rakaz.nl/ Funker Alpha channelen i PNG bildene like bra som i Firefox/Opera. Endret 25. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg har lastet opp bildene, og nei. Det var ingen forskjell på siden. Jeg gikk innom diverse steder på siden, og alt var likt Så IE7 er en veldig forbedring fra IE6! Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Hurra! Det er nesten så man ikke skulle tro det var sant. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 JonT: Er det sida di? Lenke til kommentar
LoS Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 hmm, hva med praktiske detaljer som host, domene osv? noen som har server/webhotell som har lyst å dele? edit:genial metafor, btw! 5982016[/snapback] Ser ikke ut til at noen virker interesert i det i det hele tatt. Sikkert blitt så lei av alle gjentagende spørsmål på forumet at de bare henger her i cafèen. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Når det gjelder WDS henger jeg stort sett bare i her i webkafeen. Det er vel hovedsaklig fordi det faktisk er her jeg lærer noe. Har sett meg lei på å hjelpe andre med de samme tingene gang på gang. Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 (endret) JonT: Er det sida di? 5986865[/snapback] Nei, men det var den første siden jeg kom på med PNG delvis gjennomsiktige PNG bilder. Har lagt den i innspirasjonsmappa mi. Ganske pen ikke sant? Commando_sondre: Kan du skjekke denne siden (laget veldig hurtig for testing av margin:0 auto; og position:fixed;) http://tinget.hotserv.dk/test_css_fixed.htm Endret 25. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Når det gjelder WDS henger jeg stort sett bare i her i webkafeen. Det er vel hovedsaklig fordi det faktisk er her jeg lærer noe. Har sett meg lei på å hjelpe andre med de samme tingene gang på gang. 5987021[/snapback] er det ikke derfor man skal lage en wiki sånn at folk slipper å spørre samme om og om igjen? I tillegg kan man også tette igjenn eventuelle kunnskaps hull. Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Jo, men jeg kommer neppe til å gidde å skrive så mye i en wiki heller Synd Unrealized.org-prosjektet er dødt, det hadde potensiale... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Vel, den wikien er jo for eksempel hundrevis av gamle tråder, oppslagsverk over artikler osv. Ingen som bruker de for det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 JonT: Er det sida di? 5986865[/snapback] Nei, men det var den første siden jeg kom på med PNG delvis gjennomsiktige PNG bilder. Har lagt den i innspirasjonsmappa mi. Ganske pen ikke sant? Commando_sondre: Kan du skjekke denne siden (laget veldig hurtig for testing av margin:0 auto; og position:fixed;) http://tinget.hotserv.dk/test_css_fixed.htm 5987039[/snapback] Høhøh, måtte le litt. På denne testen viste IE7 den mer korrekt enn Opera og FF. Siden så helt lik ut i Opera og FF. Mens IE7 var best Utrolig men sant! Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Det tyder jo mest på feilkoding da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå