PT Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) Sier meg enig i det. Har satt opp Wordpress på to sider nå, med både statisk og dynamisk innhold, og det har gått (nesten) helt glatt begge gangene. Den ene siden er forøvrig http://vikingboard.com Endret 24. april 2006 av PT Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 PT: Er alle undersidene på vikingboard redigerbare via wp? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 PT: Er alle undersidene på vikingboard redigerbare via wp? 5978337[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Kanskje jeg skal prøve det jeg også Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 For alle som ikke har skjønt det. Wordpress er genialt. Alt er mulig å redigere, det finnes millioner av plugins, og det er ikke noe stress å lage plugins selv. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Orsus, har du engang prøvd WP? Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Litt offtopic men er det noen som vet om noen bra logo sider? (utenom misipile) Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Litt offtopic men er det noen som vet om noen bra logo sider? (utenom misipile) 5978659[/snapback] http://www.distinktive.co.uk/logoed/logos.html Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 http://misipile.com/ Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 http://misipile.com/ 5978777[/snapback] Sinnsykt pen side forøvrig Lenke til kommentar
Vindstille Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) http://en.logomarket.com/ http://misipile.com/ 5978777[/snapback] Sinnsykt pen side forøvrig 5978810[/snapback] Vis man ser bort i fra menyen så var den veldig pen samtidig som den var enkel. "Simplicity is beautiful" som det står på siden. Og logoen var også pene. Endret 24. april 2006 av JonT Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 btw, ser at det er mange som har spurt om det samme. noen som blir med på å lage en FAQ/Q&A/www-n00bs-encyclopedia ? Jeg gjør det gjerne, men er redd for at jeg liksom ikke svarer riktig på noen spørsmål. good idea? bad idea? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Orsus, har du engang prøvd WP? 5978597[/snapback] Ikke så mye som jeg burde vistnok. ---- Bunnen av kaka er uansett at man bør kunne avgrense seg, og jeg ser på det som webutviklerens jobb å bistå. Selv om vi tjener mer penger jo mer avansert det blir Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 btw, ser at det er mange som har spurt om det samme. noen som blir med på å lage en FAQ/Q&A/www-n00bs-encyclopedia ? Jeg gjør det gjerne, men er redd for at jeg liksom ikke svarer riktig på noen spørsmål. good idea? bad idea? 5981287[/snapback] Kan man ikke bare sette opp en wiki hvor alle kan skrive Q&A slik at de som vet svaret kan skrive det? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 ja, men jeg tenkt på en tråd her på forumet, men en wiki høres ikke dumt ut... Lenke til kommentar
LoS Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Tenker at en tråd her på forumet gjør like mye nytte som en tønne fisk på et verksted. Folk leser ikke stickies, dessuten så er det sikkert 500 ganger ryddigere med en wiki. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 (endret) hmm, hva med praktiske detaljer som host, domene osv? noen som har server/webhotell som har lyst å dele? edit:genial metafor, btw! Endret 24. april 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Jeg postet for noen dager siden skissene til nye nettsider for KRIK Rogaland. Har prøvd å jobbe litt mer med skissene. Prøvde spesielt på å kjøre litt mer standardisert, litt mer grid. Har fjernet noen farger, og prøvd med noen nye nyanser. Header er ryddet opp, og innholdet i headeren er fjernet - albumet er fjernet, og det er gjort plass til visjon og noen få, sentrale linker. Har prøvd å jobbe litt med typografien. Føler ikke at ingressen stemmer helt - noen som kan hjelpe meg litt? Er sidestolpen for rotete slik som nå? Igjen, tusen takk for all kritikk! Utkast 2 Utkast 1 Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 24. april 2006 Rapporter Del Skrevet 24. april 2006 Det eneste jeg vil si nå (er litt trøtt) er at jeg ikke er så sikker på headerne (Årsmøte og ledersamling, osv.). Jeg er ikke så sikker på serif fontene som er brukt, men ser heller ikke noe bedre alternativ. Ville anbefale en annen farge, feks #660000; eller den rød fargen du har nederst på menyen. I tillegg synes jeg at footeren var litt voldsom. Mulig det hadde vært bedre med en litt lysere farge, eller litt grafikk (den slitte effekten). Dette var veldig stilig design. Liker det med den slitte effekten, men du mangler litt grafikk lengre ned på siden. Men veldig, veldig bra jobba! Ellers synes jeg at versjon 1 er estetisk sett bedre, men siden du lager dette til en kunde som ikke driver med design osv, synes jeg at versjon 2 passer best. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. april 2006 Rapporter Del Skrevet 25. april 2006 Jeg må si at jeg liker bildet i header på utkast 1 bedre enn i utkast 2, men liker oppsettet bedre på utkast 2, med dagens bibelvers og sånn. Men jeg likte måten verdiene var satt opp bedre på utkast 1 enn på utkast to. "Boksen" med verdiene er mye lettere å få øye på slik de står på utkast 1 enn på utkast 2. Så konklusjonen blir vel da at du må lage enda at utkast, med oppsett av tekst og sånn som i utkast to, men med headerbildet og verdiene på samme måte som utkast 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå