Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
btw, ser at det er mange som har spurt om det samme. noen som blir med på å lage en FAQ/Q&A/www-n00bs-encyclopedia ?

Jeg gjør det gjerne, men er redd for at jeg liksom ikke svarer riktig på noen spørsmål. good idea? bad idea?

5981287[/snapback]

Kan man ikke bare sette opp en wiki hvor alle kan skrive Q&A slik at de som vet svaret kan skrive det?

Lenke til kommentar

Jeg postet for noen dager siden skissene til nye nettsider for KRIK Rogaland. Har prøvd å jobbe litt mer med skissene. Prøvde spesielt på å kjøre litt mer standardisert, litt mer grid. Har fjernet noen farger, og prøvd med noen nye nyanser. Header er ryddet opp, og innholdet i headeren er fjernet - albumet er fjernet, og det er gjort plass til visjon og noen få, sentrale linker. Har prøvd å jobbe litt med typografien. Føler ikke at ingressen stemmer helt - noen som kan hjelpe meg litt? Er sidestolpen for rotete slik som nå?

Igjen, tusen takk for all kritikk!

Utkast 2

Utkast 1

Lenke til kommentar

Det eneste jeg vil si nå (er litt trøtt) er at jeg ikke er så sikker på headerne (Årsmøte og ledersamling, osv.). Jeg er ikke så sikker på serif fontene som er brukt, men ser heller ikke noe bedre alternativ. Ville anbefale en annen farge, feks #660000; eller den rød fargen du har nederst på menyen. I tillegg synes jeg at footeren var litt voldsom. Mulig det hadde vært bedre med en litt lysere farge, eller litt grafikk (den slitte effekten).

Dette var veldig stilig design. Liker det med den slitte effekten, men du mangler litt grafikk lengre ned på siden. Men veldig, veldig bra jobba! Ellers synes jeg at versjon 1 er estetisk sett bedre, men siden du lager dette til en kunde som ikke driver med design osv, synes jeg at versjon 2 passer best.

Lenke til kommentar

Jeg må si at jeg liker bildet i header på utkast 1 bedre enn i utkast 2, men liker oppsettet bedre på utkast 2, med dagens bibelvers og sånn. Men jeg likte måten verdiene var satt opp bedre på utkast 1 enn på utkast to. "Boksen" med verdiene er mye lettere å få øye på slik de står på utkast 1 enn på utkast 2.

Så konklusjonen blir vel da at du må lage enda at utkast, med oppsett av tekst og sånn som i utkast to, men med headerbildet og verdiene på samme måte som utkast 1 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...