Jesper Karsrud Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Ahh, endelig en side for KRIK som ser mer enn bra nok ut! Bare synd det er for Rogaland, og ikke Oslo du lager Uansett så det meget pent ut, eneste jeg ikke likte var den lave letter-spacingen i overskriftene... Edit: Nå skal det jo sies at siden til KRIK (krik.no), ikke er så veldig dårlig den heller, men siden din ser mye bedre ut. Endret 21. april 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Takk for kritikken sålangt, folkens! Typografien er jeg fremdeles veldig usikker på selv. Eksperimenter litt med serif-fonter - det har jeg aldri prøvd ut før, og vet ikke helt hva som passer sammen. Vi får se hvordan det blir til slutt. La kritikken flagre videre! Er du KRIK-gutt, Jesper? Skal du på Arena i sommer? Explore på nyttår? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Utrolig pent Dunnis, hater att du lager så pene ting når du bare leker deg litt i photoshop ------ En av de få tingene jeg savner i linux, Photoshop. the Gimp kan gå å legge seg. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 @jorgis: Alt av skrift o.l i nix* virker så stort, har de ikke hørt om 10px? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) @jorgis: Alt av skrift o.l i nix* virker så stort, har de ikke hørt om 10px? 5964674[/snapback] Alt av skrift er seff mulig å justere som du vil. 5px, 25px, 700 millioner px osv. EDIT: Men jo, jeg liker stor skrift. Gjør det lettere lesbart når du kjører 1600x1200. Endret 22. april 2006 av jorgis Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Edit: Glem det. Endret 22. april 2006 av LoS Lenke til kommentar
LoS Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Bra dere glemmer fort. Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 En av de få tingene jeg savner i linux, Photoshop.the Gimp kan gå å legge seg. Tror du kan kjøre Photoshop i Linux med Wine. Lenke til kommentar
resol Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 du vet jeg glemmer alt jeg ikke får på mail henrik Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Linken funker ikke gitt Endret 22. april 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 http://winehq.org/site/about Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Wine er mas da, så på en side der de kjørte photoshop, men var vist masse kluss med versjoner osv. --------- Noen andre som synes kvaliteten på kritikken på fisker osv har sunket til skammelige nivåer? Husker før da jeg virkelig satt å grublet og skrev lange kritikker! Nå gidder jeg nesten ikke lese annet enn kafeen! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Tja...det hender det kommer noen bra utkast en gang iblant. Selv leser jeg det meste av tråder her. Jeg er kanskje ikke så veldig aktiv i kaffen Edit: Trodde du skrev kvaliteten på fisker og ikke kvaliteten på kritkken på fisker Endret 22. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Nå gidder jeg nesten ikke lese annet enn kafeen! 5968981[/snapback] Samma her igrunn.. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Jeg slenger meg på den! Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Enda en... Leser for det meste bare "mine innlegg", men den blir jo bare dauere og dauere, siden jeg ikke deltar i så mange tråder. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Er du KRIK-gutt, Jesper? Skal du på Arena i sommer? Explore på nyttår? 5964088[/snapback] Jeg må nesten se an litt, mulig det samme skjer med Arena i år som i fjor; at det havner på samme dato som sommerleiren for menigheten min, og da blir det heller den enn Arena, for å være ærlig.. Som sagt; jeg får se Jeg leser nesten bare kaféen for tiden jeg også, er ikke så mye annet.. Svarer kanskje i noen andre tråder en gang i blant, hvis det er noen spørsmål/tråder som faktisk klarer å interessere meg litt... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Er det noen her som kanskje kan hjelpe? Jeg spilte forresten fotball et par ganger i regi av KRIK på VGS, hyggelige folk. Og Dune, den sajten var killer. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. april 2006 Rapporter Del Skrevet 22. april 2006 Vet dessverre ikke, men virket intressant Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå