Cucum(r) Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Både Windows- og Mac-versjonen av Opera 9 bygger tabellene våre horisontalt i stedet for vertikalt. Det kan selvsagt være vår egen feil, men det fungerer i hvert fall upåklagelig både i Firefox, Safari og Internet Explorer. 5957296[/snapback] Hvis IE viser det riktig, er det garantert noe som er feil! 5957904[/snapback] Sjølv om eg forstår at du ikkje heilt og fullt meinte det du sa no, så er det ganske ignorant å seie noko sånt. Når viste IE STRONG-elementet feil, f.eks.? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Ble bare imponert over at over den "Tabellsuppa vår vises feil vei i Opera, så det er noe feil med den." Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes da at ITavisen.no ser temmelig lik ut i Opera 9 beta og IE6... Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synes da at ITavisen.no ser temmelig lik ut i Opera 9 beta og IE6... 5958950[/snapback] MEn ikke deres eget private publiseringssystem Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Ah, slik å forstå. Men da kan de bare ha det så godt Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har en 500-siders Norskprøve i morra. Istedenfor sitter jeg på PCen og ikke gjør en dritt. HURRA. Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. april 2006 Rapporter Del Skrevet 20. april 2006 Jeg har en matteeksamen i morgen som ikke er en eksamen, og allikvel sitter jeg på pcen. Håper på transportstreik så jeg ikke kommer meg på skolen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Og jeg er syk så det renner feber ut av ørene mine, men likevel måtte jeg bare vente til oppgraderingen fra Breezy til Dapper var ferdig. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Og det skal nevnes at det var veldig verdt det. Nå ser Ubuntu veeeldig bra ut, og ting går faktisk kjappere. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Nettopp vert russeslipp her i byn, og eg kom meg nettopp heim etter at mor til en kompis var grei nok til å kjøre meg heim etter et tidlig avslutta nachspiel. Har tydeligvis forstua venstrefoten elns, skikkelig plagsomt. 2x 500mg paracet, litt surfing og så til sengs og skulke skulen i morra Lurer forresten ka eg har gjort på i kveld, har fantastisk mange russekort av diverse folk i lomma Russebukse er deilig å gå med forresten Endret 21. april 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Og det skal nevnes at det var veldig verdt det. Nå ser Ubuntu veeeldig bra ut, og ting går faktisk kjappere. 5959141[/snapback] Screenshot? Husk, vi har en screenshot-fetisj her inne. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Russebukse er deilig å gå med forresten 5959208[/snapback] Helt enig. Da jeg var russ i fjor gikk jeg tom. med russebukse på jobben, og selvsagt også i møter med partnere (= Telenor, 3, NetCom etc. etc.) Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Tenkt til å svare, Robbie? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Russebukse er deilig å gå med forresten 5959208[/snapback] Hm, mener å huske at vi ikke begynte før rundt 1. mai..? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Jeg skrev at:Mac ser bare smoother ut i fontene, mens Microsoft sin metode er litt mer sofistikert, med farge-blending i kantene, selv på sort tekst. Så lurte du på om det var 'propagandavideoen' fra Channel 9, som det var. Så jeg lurte på om jeg hadde fått feil inntrykk da. Tuner ikke Cleartype fontene ved hjelp av fargetoner? Opplys meg 5956765[/snapback] Jo - du har rett i hvordan ClearType fungerer. Men jeg ble veldig skuffet da jeg så Office 11 sneak-peak fordi fontene så ekstakt ut som i Mac OS X -- hey! de har tom. gått for Lucida! Det er dette som er interessant, spesielt når de kritiserer hvordan Mac OS X sine fonter er. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Jacob Nielsen har funne ut at vi leser nettsider som ein F: http://www.useit.com/alertbox/reading_pattern.html Lenke til kommentar
trondes Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Jacob Nielsen har funne ut at vi leser nettsider som ein F: http://www.useit.com/alertbox/reading_pattern.html 5959289[/snapback] Inntresang lesing, men jeg tenker ( jo da det kan forekomme ). Den første siden vi ser bilde av der, hvis noen går inn på en ”about” side er det for at de er interessert i hva dette firmaet driver med, dermed er det nå naturlig at de leser slik de gjør her. Andre bildet. Produkt informasjon, jo da leseren er interessert i produktet så selvfølgelig ser han på bildet, og drømmer. Leser litt informasjon om produktet. ( Drømmen blir vel knust når han ser prisen for produktet, og dermed går videre til neste side ) Siste bildet. Du søker, og selvfølgelig ser du på resultatene du får opp, ellers hadde du ikke brydd med å søke etter det. Det jeg kunne ha tenkt meg var å sett hvordan de oppførte seg når de gikk en på en side for første gang. En som de aldri hadde vært innpå, om de studerte logoen eller hvor de ser etter menyen først. Kanskje vi skal ta oss en tur til London ? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Hallaaaa. Klarer ikke aa holde meg borte herfra naar jeg er i utlandet heller. =) Er i dublin paa klassetur. Jaevla treig browser her. Ikke klarer den aa vise CSS-en rett heller.. Mozilla Firebird, tror jeg. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Jaevla treig browser her. Ikke klarer den aa vise CSS-en rett heller.. Mozilla Firebird, tror jeg. 5959557[/snapback] Firebird (gammel firefox) har alltid klart å rendre CSS rett, da Gecko-versjonen den bruker er mer enn ny nok. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 21. april 2006 Rapporter Del Skrevet 21. april 2006 Sikkert Opera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå