Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Både Windows- og Mac-versjonen av Opera 9 bygger tabellene våre horisontalt i stedet for vertikalt. Det kan selvsagt være vår egen feil, men det fungerer i hvert fall upåklagelig både i Firefox, Safari og Internet Explorer.

5957296[/snapback]

Hvis IE viser det riktig, er det garantert noe som er feil!

5957904[/snapback]

Sjølv om eg forstår at du ikkje heilt og fullt meinte det du sa no, så er det ganske ignorant å seie noko sånt.

Når viste IE STRONG-elementet feil, f.eks.? :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp vert russeslipp her i byn, og eg kom meg nettopp heim etter at mor til en kompis var grei nok til å kjøre meg heim etter et tidlig avslutta nachspiel. Har tydeligvis forstua venstrefoten elns, skikkelig plagsomt. 2x 500mg paracet, litt surfing og så til sengs og skulke skulen i morra :p

 

Lurer forresten ka eg har gjort på i kveld, har fantastisk mange russekort av diverse folk i lomma :p

 

Russebukse er deilig å gå med forresten :D

Endret av Arve Systad
Lenke til kommentar
Jeg skrev at:
Mac ser bare smoother ut i fontene, mens Microsoft sin metode er litt mer sofistikert, med farge-blending i kantene, selv på sort tekst.

Så lurte du på om det var 'propagandavideoen' fra Channel 9, som det var.

Så jeg lurte på om jeg hadde fått feil inntrykk da. Tuner ikke Cleartype fontene ved hjelp av fargetoner?

 

Opplys meg :)

5956765[/snapback]

Jo - du har rett i hvordan ClearType fungerer. Men jeg ble veldig skuffet da jeg så Office 11 sneak-peak fordi fontene så ekstakt ut som i Mac OS X -- hey! de har tom. gått for Lucida! Det er dette som er interessant, spesielt når de kritiserer hvordan Mac OS X sine fonter er.

Lenke til kommentar
Jacob Nielsen har funne ut at vi leser nettsider som ein F: http://www.useit.com/alertbox/reading_pattern.html

5959289[/snapback]

 

Inntresang lesing, men jeg tenker ( jo da det kan forekomme ).

 

Den første siden vi ser bilde av der, hvis noen går inn på en ”about” side er det for at de er interessert i hva dette firmaet driver med, dermed er det nå naturlig at de leser slik de gjør her.

 

Andre bildet. Produkt informasjon, jo da leseren er interessert i produktet så selvfølgelig ser han på bildet, og drømmer. Leser litt informasjon om produktet. ( Drømmen blir vel knust når han ser prisen for produktet, og dermed går videre til neste side )

 

Siste bildet. Du søker, og selvfølgelig ser du på resultatene du får opp, ellers hadde du ikke brydd med å søke etter det.

 

Det jeg kunne ha tenkt meg var å sett hvordan de oppførte seg når de gikk en på en side for første gang. En som de aldri hadde vært innpå, om de studerte logoen eller hvor de ser etter menyen først. Kanskje vi skal ta oss en tur til London ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...