Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Jeg må si at Windows Vista ser meget lovende ut, til tross for visse elementer som kunne vært hentet direkte ut fra OSX... Smooth gikk det i hvertfall uansett, gleder meg som en unge til å få installert betaen på maskinen Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hva krever egentlig Vista av prosessor? Jeg har Celeron M 1,5 Ghz, holder det? Kan ingenting om hardware på pc. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Foredragsholderen her på TG hadde ikke fått noen informasjon om det, det var visstnok konfidensielt.. Men uansett så kommer det mer an på GPU enn CPU med Vista, i hvertfall om man kjører Aero med Glass... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 15. april 2006 Del Skrevet 15. april 2006 Hva krever egentlig Vista av prosessor? Jeg har Celeron M 1,5 Ghz, holder det? Kan ingenting om hardware på pc. Det går nok greit - litt i tregeste laget, men så lenge du har en grei mengde ram (1GB+) og en ekstern GPU (dvs. ikke integrert på hovedkortet) burde du være trygg. XP vil garantert yte bedre tho'. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Har 1024 ram ja, men har rom for det dobbelte. Har en bærbar 12" Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Vista har faktisk mulighet for å bruke memorysticks til USB som minne for datamaskinen, noe som må sies å være ganske så lurt Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Vista har faktisk mulighet for å bruke memorysticks til USB som minne for datamaskinen, noe som må sies å være ganske så lurt Treeeeeeeeeeeeeeegt? Men en artig funksjon nonetheless. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 (endret) Går uansett raskere enn å bruke av minnet på disken.. Er vel uansett mest nyttig på laptop, da det ofte vil koste mer for en oppgradering av minnet der enn på en desktop.. Endret 16. april 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Her diskuteres det webdesign på høyt nivå ja. Men vi kan jo ikke lage nettsider uten datamaskiner, så det er jo egentlig i høyeste grad relevant. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 hvordan lager vi en nettside uten en datamaskin? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Du lærer deg hvordan alle nettleserne tolker nettsidene, skrive kodene på et ark og tegner hvordan resultatet vil bli Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Husk å bruk rutepapir da, så det blit mest mulig likt tabeller! Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Vinnerene i Opera-widget-konkurransen blir annonsert snart, ifølge IRC-kanalen: Room topic is: Winners will be announced in few minutes at Opera stand, get your ass there. Lurer på om det ble noe bra no. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Nyttig? http://www.aiga.org/content.cfm?CategoryID=38 Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 http://www.freedomoftheseas.com -- Deilig å se at det fremdeles finnes folk som kan bruker Flash! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Du lærer deg hvordan alle nettleserne tolker nettsidene, skrive kodene på et ark og tegner hvordan resultatet vil bli 5928901[/snapback] jeg skrev faktisk mitt første galleri/arkiv script i php på pair i en matte time. Sykt mange syntax errors, men ellers funka det fint. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 http://mediatemple.net/services/webhosting..._peak/index.php Jaaaa! Ruby on Rails og PostgreSQL kommer til MediaTemple! Jeg elsker hosten min! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Hva er Ruby On RAils og PosgreSQL? Er PosgreSQL en "proffere" utgave av mysql? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 Tja, hva jeg skal si... Ruby on Rail er egentlig et stort rammeverk for å lage web-applikasjoner, ta en titt på en av korte videosnuttene på nettsiden deres for mer info. PostgreSQL er ikke en "proffere" utgave av MySQL -- det er bare en konkurrent. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 16. april 2006 Del Skrevet 16. april 2006 PostgreSQL er ikke en "proffere" utgave av MySQL -- det er bare en konkurrent. 5931741[/snapback] ...selv om mange mener at MySQL ligger langt tilbake for Postgre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå