Haraldson Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Berg Online husker jeg mye bedre enn Palmekraft v1 Tror ikke jeg gidder å rippe opp i fortida Lenke til kommentar
rønning Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Startet vel for 7 år siden eller noe, som 12-åring...Startet med at jeg spilte StarCraft, og ville lage (nok) en side for maps og replays...Så veldig opp til en som gikk på ungdomsskolen Er egentlig ganske stolt over at jeg aldri har brukt frames når jeg har mekket en side, og har alltid skrevet koder i Notepad, selv om kodene ikke akkurat ville blitt validerte i dag brukte også css på min andre side... Har ikke jobbet like mye gjennom alle år, har ikke vært like ivrig hele tiden, det kommer og går..Nå driver jeg egentlig å lager design og koder for morro skyld, har ikke ubegrenset tid til å sitte foran pcn Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Haha, jeg husker alle sidene til Mikka. Rober2.com / .net : v3 - circa 2002 v4 - circa 2003 v5 - circa 2004 ...og til slutt et par kundesider: circa 2001/2002 circa 2003 circa 2003 circa 2003 Resten "fant jeg ikke" ... Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Jeg husker alle rober2-sidene dine også Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Mimretimen - slang opp det jeg fant i mappen til domenet mitt. Har vel en titalls flere andre sider. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 13. april 2006 Rapporter Del Skrevet 13. april 2006 Husker jeg pleide å gå inn på Penelope Beach Club-siden Robbie laga for å høre på bakgrunnssangen.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Husker jeg pleide å gå inn på Penelope Beach Club-siden Robbie laga for å høre på bakgrunnssangen.. 5917185[/snapback] Hahahaha :!: Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 AAaahahahahaha, ler så jeg griner, PT! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Haha, så jævli bra.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 haha! Dritbra! (Opera var ikke med da...) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Haha, utrolig morsom! Hvordan ville dere satt opp at felter var required i et form på en semantisk god måte? Jeg tenker på denne måten: <form> <div class="row"> <label for="felt">Felt</label> <input type="text" name="felt"> <em title="Required">Required</em> </div> </form> Med denne CSS'en: .row em { background: url(stjerne.gif); text-indent: -9999em; } Da vil også folk uten grafiske nettlesere kunne se at feltene er påkrevd, for det tror jeg er en stor mangel på mange forms... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Jibba: Enten det, eller kanskje bruke stjerne.gif med alt-tekst? (kunne kanskje satt en class="required" i tillegg, i tilfelle du føler for å bruke <em> i en <label>? ) Endret 14. april 2006 av cfenzo Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Synes Jibbert sin løsning er bedre enn å bruke sjerne.gif, for stjerne.gif er utseende, ikke innhold. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 Nja, stjernegiffen er etter min mening innhold hvis den signaliserer at feltet må fylles ut. Men jeg ville gått for class. youtubefilmen: HAHA!! dritbra! gikk rett inn i bloggen min :!: Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 14. april 2006 Rapporter Del Skrevet 14. april 2006 (endret) Datt innom en bra illustrajon i dag via cssbeauty.com: Web Standards in a Nutshell edit: Grunnen til at jeg ville brukt en .gif istedet er rett og slett at med image-replacement teknikken Jibril ville bruke, så er det ingen tekst om f.eks. bildet ikke laster (av en eller anna teit grunn), eller css på, bilder av er tilfellet.. Og de image-replacement teknikkene som kunne hatt tekst der om bildet ikke dukker opp, krever både ekstra markup + at "Required" er så langt i forhold til den lille .gif stjerna at teksten ville titta fram.. Og akkurat det med "Required" er jo såpass viktig å få fram til alle.. Endret 14. april 2006 av cfenzo Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Jeg holder på å lage en hjemmeside for meg selv som skal fungere som en slags portfolio. Det jeg lurer på er hvilket cms dere vil anbefale? Har sett litt på joomla, men tror det blir litt for avansert, og tror ikke det er det beste til mitt bruk. Det jeg trenger: Mulighet for "artikkellister" med thumb, ingress, tittel, dato og kategori. Også ønskelig å bare ha thumbs som "artikkelliste". Mulighet for for å legge inn flere hovedbilder i artikkelen, skiftes med en "neste" knapp. Lett å få utseende til mitt eget design. Noen som vet om et bra cms til mitt bruk, eller bør jeg bare sette meg bedre inn i Joomla? Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 (endret) Virker det ikke å ha HTML i content-attributen? a:hover:after { content: "<a href'" attr(href) "' target='_blank'> (Open in new window)</a>"; } Endret 16. april 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 Er noe sån tull med at du må gjøre noe lurt for å få det til å "funke" Knot er det uansett, ganske trist egentlig. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 15. april 2006 Rapporter Del Skrevet 15. april 2006 IE støtter vel heller ikke content-funksjonen. Eller tar jeg feil nå? Uansett så er det vel greit å skille innhold og oppsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå