Loomy Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 (endret) Ooooh, BA.no har fått seg Live oppdatering på fotballkamper, powered by AJAX! http://www.ba.no/fotball/live/ Godt å bli kvitt den frame-suppen de fleste slike tjenester bruker Endret 9. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Fancy utseende hvertfall, det skal de ha! Har opplevd en god del slike Live-scores, men de aller fleste har vært crap! Nice one dette! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Så jo ganske bra ut Langt bedre enn for eksempel VG sin. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Som den jus-nerden jeg er må jeg bare påpeke en liten ting: // Lag HTML av BB-koden -- Takk til JUSTIN PALMER HTTP://WWW.ISOLATED-DESIGNS.NET/CORE, lisensiert under GNU Du mener vel GPL? 5890845[/snapback] Nei, det står GNU i orginalfunksjonen, her =/ Mer kjent som GNU LGPL, eller Lesser GPL, Lesser General Public License, Lesser GNU GPL osv. Bruk LGPL, du. I gjesteboken bør to \n\n gjøres om til en </p><p>. Og én \n bør omgjøres til <br /> Hva med å droppe html_entities hvis det som følger etter <-en er en "a ", altså at det er en lenke..? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Alt text is an alternative, not a tooltip Alle her inne visste jo selvfølgelig dette, men det viser hvordan IE-folka fortsatt ikke helt fortstår seg på web Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 De har vel ikke fikset det i IE7 heller, kan jeg tenke meg. Mistenker at IE7 kommer til å bli en stor skuffelse på alt som har med standarder å gjøre. Virker som om "Phising filter" og "tabs" er det eneste de virkelig har konsentrert seg om. Lenke til kommentar
Kim T Skrevet 10. april 2006 Rapporter Del Skrevet 10. april 2006 Samme som Avisa Nordland bruker nå.....Er det et system som florerer i flere lokal aviser.... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Står her nå med valget mellom å bruke js til å endre action attributten på en form, eller å ha en iframe for å inkludere et form-field. Det høres sikkert idiotisk ut (begge deler), men skal laste opp en .zip fil som en del av et ajax skjema, og å sende et type="file" input element via javascript fungerer ikke. Hvilken løsning tror folket er best? Det eneste problemet jeg ser med iframe-løsningen er at det ikke blir med i tab-rekkefølgen.. (+ at jeg ikke er så stor fan av iframe) Problemet med den andre løsningen er gjennomføringen.. Litt usikker på hvordan det bør gjøres.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 (endret) Tips til hvordan menyen kan se ut inni den hvite "boksen"? Endret 11. april 2006 av datating Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 Femdelt som kakestykker? Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. april 2006 Rapporter Del Skrevet 11. april 2006 content-type is dead? Litt pessimistisk synes nå jeg. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Det bør da heller fokuseres mer på å få folk til å bruke MIME riktig. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Det bør da heller fokuseres mer på å få folk til å bruke MIME riktig. 5907860[/snapback] RSS feeds are always sniffed, regardless of their MIME type, because, to quote a Safari engineer, "none of them have the right mime type". Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Leste det ja, men jeg må ikke glemme 14 tegn. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 content-type is dead?Litt pessimistisk synes nå jeg. 5907362[/snapback] Kvifor? Så lenge IE gjer alt feil, noko som eg er overbevist om at den ferdige versjon 7 òg kjem til å gjere, er content-type likegyldig i ein forbrukersamanheng. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 4. HTML will be replaced by XHTMLYou answered: False Wrong Answer! WTF? Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 ja, kommer ikke xhtml til å ta over html en gang i fremtiden? (Tja, høres kanskje litt usannsynlig ut..., men XML kommer til å ha en mye større rolle snart) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 (endret) XHTML var ikke engang laget for å ta over, var ment som en overgang til et mer xml rettet språk. Uansett synes jeg det blir som å si at Subbaru skal ta over for Opel. Merk: Jeg vet intet om bil så om et av merkene var bedre så ikke legg noe i det Endret 12. april 2006 av orsus Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 nå som vi nesten snakker om XML, er det noen som bruker det i hjemmesidene sine? Kombinert med xhtml? Jeg har ikke helt forstått XMLs brukerområde i xhtml, bare i database og serverside kommunikasjons sammenheng. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 12. april 2006 Rapporter Del Skrevet 12. april 2006 Det tillater deg vel rett og slett bare å bruke xml i html, slik at du kan legge diverse xml-funksjoner rett i html-fila, men hvor godt dette er støttet av IE er et godt spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå