LoS Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Si at jeg vil designe en klokke som jeg skal lage i virkeligheten. Er det noen av dere som vet om et program, eller hvordan man eventuelt stiller inn photoshop til å gjøre dette? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Si at jeg vil designe en klokke som jeg skal lage i virkeligheten.Er det noen av dere som vet om et program, eller hvordan man eventuelt stiller inn photoshop til å gjøre dette? 5891023[/snapback] Er det ikke bedre å bruke CAD-programvare til slikt? Photoshop er jo designet for tegning og bildemanipulering, ikke produktdesign. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Var det jeg tenkte, men vet aldri helt med photoshop. Da er jeg ett skritt videre på veien, da jeg ikke husket navnet på slik programvare. Noen å anbefale? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. april 2006 Rapporter Del Skrevet 8. april 2006 Tusen takk for all testing, feedback, hacking! Tror det meste skal være fikset nå. Har lagt ved ny kildekode. gjestebok_ren.php Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 LoS: AutoCAD burde da funek til det... Kosetr vel none kroner, men det fungerer utmerket... Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Noen som har ff som kunne sjekket hvordan siden min der ut? link Lenke til kommentar
Christian. Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Slik ser det ut i firefox her hos meg, sikkert slik siden ser ut men du kan jo se selv Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Og der kommer LITT av en idrettsutøver! Hørt under para-olympics. 5890663[/snapback] En annen klassiker: "Hva står det på gravsteinen til Cato Zahl Pedersen? Her ligger det LITT av en idrettsmann." Si at jeg vil designe en klokke som jeg skal lage i virkeligheten.Er det noen av dere som vet om et program, eller hvordan man eventuelt stiller inn photoshop til å gjøre dette? 5891023[/snapback] Hva med sketchup? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Morsom sak Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 3 dager ellerno. Kunne jeg fått litt feedback på dette gjestebokscriptet? Tenker å legge det ut, altså slik at andre kan bruke det. Hovedtrekk/funksjoner: Hele scriptet er én fil (så slipper man å holde styr på så mange) Kan inkluderes i en annen fil -- valg for å bare vise innholdet (ikke head/body-tagger osv) Bruker en mysql-tabell Kan velge om innleggene skal legges ut med én gang, eller om admin skal få en mail med godkjennelseslink som må trykkes på før innlegget publiseres. BB-kode Paginéring, valg om antall innlegg per side Betatest så mye dere vil 5890681[/snapback] I følge W3 fikk du en feil i koden. Men prøv og kjør siden gjennom WebXACTs Watchfire, den er bedre enn W3's. Men jeg likte gjesteboken din. Kanskje bare endre litt på designet. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Paginéring? Død over anglofisering! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Paginéring? Død over anglofisering! 5892986[/snapback] Dust. Paginere kommer fra «pagina» som betyr «side» på latin (og andre lat. språk deriblant spansk). Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Gi meg gjerne et tilsvarende norsk ord. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Gi meg gjerne et tilsvarende norsk ord. 5893164[/snapback] Paginere er korrekt. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Har tideligere sett at noen her har linket til en side der det står hvordan man lager rank stjerner i hover. Noen som har linken? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 http://komodomedia.com/blog/index.php/2005...ater-using-css/ Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 Aha. Jeg fikk nemlig ingen svar når jeg søkte med é'en. Så var lett å tro at det var tatt fra 'page'. Men er jo ikke vits med vansklige ord uansett. "Valg om antall innlegg per side" funker helt greit. Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. april 2006 Rapporter Del Skrevet 9. april 2006 http://komodomedia.com/blog/index.php/2005...ater-using-css/ 5893369[/snapback] takk Men det var også en annet side som hadde om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå