Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IE6/7, FF1.5 og Opera 9+8.5 @ Windows skal funke fint. Altså knappen skal være like bred som og "på linje" med menyen. Problemet er egentlig bare diverse Mac-browsere eksl. Safari. Diverse *nix-browsere sliter muligens også.

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

hello folkens.. Lenge siden jeg har hvert innom og posta noe her. I og for seg lenge siden jeg har drevet noe med koding og webdesign sånn generelt, men her om dagen fikk jeg litt inspirasjon, og satt i gang med et nytt prosjekt..

Jeg vil gjerne ha litt tilbakemelding på designet og gjerne tips til forbedringer.

merk; siden er fortsatt i utviklingsfasen så jeg har ikke kommet så alt for langt enda..

Planen er å bruke websiden som en slags "personlig portal". F.eks. hvis jeg skal sende en jobbsøknad, så kan jeg legge ved en lenke til en portefølje og en CV, et resumé osv, som ligger på siden..

Jeg har også planer om å lage en passordbeskyttet del, hvor jeg har en kalender som oppdaterer seg fra outlook-kalenderen, en kontakt-liste (ala den i outlook) osv.. Det blir på en måte en slags 7. sans som ligger på nettet..

Hit me.. :)

rubn.org

Lenke til kommentar

Fanta er da mye bedre en Solo. Det er min mening vertfall. Fanta Zero smaker piss da... Det gjør forøvrig all annen free/zerro/... brus. Tåpelig hysteri som skal ha sukker bort fra alt mulig. Det er ikke bare salt som gir maten smak, det er like mye sukker. Sukkeret fremhever smaken av en matvare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...