MC2 Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) kunne du poste et bilde av hvordan den egentlig skal se ut? (Ser ikke noe gæli med den, opera + nær-synt) Endret 6. april 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 (endret) IE6/7, FF1.5 og Opera 9+8.5 @ Windows skal funke fint. Altså knappen skal være like bred som og "på linje" med menyen. Problemet er egentlig bare diverse Mac-browsere eksl. Safari. Diverse *nix-browsere sliter muligens også. Endret 6. april 2006 av Loomy Lenke til kommentar
zokra Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har funnet det perfekte bokmerket http://www.gotapi.com/ Lookup tjeneste for HTML HTML DOM CSS XSL XPath XML Schema MySQL PHP Ant Java DITA via digg.com Tredje gang jeg prøver å poste Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Jeg har funnet det perfekte bokmerket http://www.gotapi.com/ Lookup tjeneste for HTML HTML DOM CSS XSL XPath XML Schema MySQL PHP Ant Java DITA via digg.com Tredje gang jeg prøver å poste 5879126[/snapback] HTML og CSS burde da vise til spesefikasjonene :/ Lenke til kommentar
Even. Skrevet 6. april 2006 Rapporter Del Skrevet 6. april 2006 Ny dag...nytt halvferdig design. Fant ut at det å hå menyen nederst på siden ble litt tungvindt så jeg lagde et nytt. Lenke til kommentar
neb Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 hello folkens.. Lenge siden jeg har hvert innom og posta noe her. I og for seg lenge siden jeg har drevet noe med koding og webdesign sånn generelt, men her om dagen fikk jeg litt inspirasjon, og satt i gang med et nytt prosjekt.. Jeg vil gjerne ha litt tilbakemelding på designet og gjerne tips til forbedringer. merk; siden er fortsatt i utviklingsfasen så jeg har ikke kommet så alt for langt enda.. Planen er å bruke websiden som en slags "personlig portal". F.eks. hvis jeg skal sende en jobbsøknad, så kan jeg legge ved en lenke til en portefølje og en CV, et resumé osv, som ligger på siden.. Jeg har også planer om å lage en passordbeskyttet del, hvor jeg har en kalender som oppdaterer seg fra outlook-kalenderen, en kontakt-liste (ala den i outlook) osv.. Det blir på en måte en slags 7. sans som ligger på nettet.. Hit me.. rubn.org Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Ahh, endelig påske! Skal bli deilig med litt fri før heldagsprøver, russetid og eksamen. Burde bli litt tid til å lansere ny side også, faktisk Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Påskeferie.. aaaah.. enda en pause fra skole så man kan gjøre det man gjør på skolen uansett.. andre prosjekter.. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Påske ja det er digg det. Skal jobbe 2 dager i påska, resten skal jeg nyte med kvikk lunsj og solo. I dag kom de nye solbrillene i posten så nå kan jeg nyte sola også Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Fanta er da mye bedre en Solo. Det er min mening vertfall. Fanta Zero smaker piss da... Det gjør forøvrig all annen free/zerro/... brus. Tåpelig hysteri som skal ha sukker bort fra alt mulig. Det er ikke bare salt som gir maten smak, det er like mye sukker. Sukkeret fremhever smaken av en matvare. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 OK..? SO4 != Webkafeen Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 OK..? SO4 != Webkafeen 5883336[/snapback] OMG OMG OMG OMG SOLO ER BEST OMG OMG OMG OMG. Men ferie er digg. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Shh Berg. -- Allev et at Cola er den eneste drikken som skal hylles! Og øl selvfølgelig, hva hadde vi vel vært uten øl... Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Cola? Nei, nei, nei: Fanta Vet dere at man kan misforstå ordet "Fanta Exotic", med "Faen, du ække så tykk" Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 ↑ HAHAHA! Drit bra! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 http://web2.0awards.org/ <-- Må sees Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 Kan jo hilse NÅ: Hei PC! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 7. april 2006 Rapporter Del Skrevet 7. april 2006 (endret) Kan noen ta et screenshot av følgende side i IE og legge ut et sted / sende til meg? Langhåra Popfaen Edit: Bare forsiden! Endret 7. april 2006 av drange Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå