Lovskogen Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Jeg venter til 'The Animated GIF whoreout day". Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Hva synes dere om denne menyen. Den skal være nederst på siden og innholdet skal komme over. http://eventob.frac.dk/index.php Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 det er jo, hmm praktisk Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Ah netopp kommet hjem fra nattskift. Godt å kunne surfe på web med en PSP mens man er der. @EvoZ: Meny under innholdet? Lite praktisk det ja som orsus sier. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Det skal være relativt lite tekst. En div med overflow: auto; og ~500px høyde. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Halla folkens! Leeenge siden jeg var her sist. Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist? dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here? 5867491[/snapback] Si opp fjotissabbonementet på det scifi-spillet og kom tilbake hit.. Ble aldri det samme etter du reiste. Jeg måtte skaffe meg ny hobby og endte opp på ny bil. Så når du er klar til å betale mine utlegg for ny hobby (snart 100.000), så send PM, så skal du få kontonummer. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Opera skal ha stand på TG Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Opera skal ha stand på TG 5870825[/snapback] Attention-whores, hele gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Ja er det noen her som skal på TG i år ? Jeg kjøpte en billett da 3 venner av meg skal dra. Angrer litt da jeg ikke noe fan av såkalte data partys, men få sattse på at det blir moro. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 (endret) Selv om jeg er hardbarket Firefox-fan, må jeg vel nesten ta en tur bort til standen for å se på hva de har å si Altså skal jeg på TG Edit: Og jeg glemte jo selvfølgelig å si at logoen kunne fungert hvis den bare hadde ligget øverst.. Kunne jo hatt den slik som nå, og hatt siden helt plain under, uten noe fancy grafkk eller noe... Endret 5. april 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Selv om jeg er hardbarket Firefox-fan, må jeg vel nesten ta en tur bort til standen for å se på hva de har å si 5871295[/snapback] Samma her Og selvom jeg er en Firefox bruker mener jeg IKKE at Opera på noen mulig måte er en dårligere browser. Så skal bli spenende og se hva dem har å si. Lenke til kommentar
PT Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Attention-whores, hele gjengen. 5871000[/snapback] Hah, ikke faen om du hadde sagt det samme om Firefox hadde hatt stand der Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Halla folkens! Leeenge siden jeg var her sist. Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist? dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here? 5867491[/snapback] Si opp fjotissabbonementet på det scifi-spillet og kom tilbake hit.. Ble aldri det samme etter du reiste. Jeg måtte skaffe meg ny hobby og endte opp på ny bil. Så når du er klar til å betale mine utlegg for ny hobby (snart 100.000), så send PM, så skal du få kontonummer. 5870804[/snapback] Marvil!? Hvordan kunne jeg glemme deg da? Noes! Anyways, prøvd å skrive på MSN (eller hva d heter, helt utav det nå), men du er alltid afk eller lignende når jeg først er inne. Kommer til å skaffe meg en ny msn-adresse (blir for mye spam på den andre) og sende PM's rundt her med den. Stay tuned. Slutte med WoW? Yeah, right... Ang den siden, de var ekstremt fornøyde, så da får jeg vel si meg fornøyd jeg også. Sommerfuglen der er logoen deres og har opprinnelig masse stygge rosa og grønne farger. Mesa not like. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 @PoleCat: Syntes du skal gi opp det WoW greiene dine! Vare mye kosligere da du røra rundt på forumet her Webutvikling ftw (Som man sier i wow) Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Ja WoW kan du legge på hylla! Hehe, neida skal ikke starte noen ny diskusjon om det. Ned priotiterer du WoW nå siden du plutselig dukker opp her igjen? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Folkens.... er det virkelig mulig? SJEKK DENNE!! @PoleCat: Hyggelig gjensyn Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Folkens.... er det virkelig mulig? SJEKK DENNE!! @PoleCat: Hyggelig gjensyn 5871786[/snapback] Får lyst til å slappe hu blonde bitchen der ass :!: Utrolig morsomt ass. Skal se 2ern nå. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Får lyst til å slappe hu blonde bitchen der ass :!: Utrolig morsomt ass. Skal se 2ern nå. 5871832[/snapback] Du er ikke alene om det, for å si det mildt! Makan til dumhet skal man lete lenge etter, og bra er det! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Si opp fjotissabbonementet på det scifi-spillet og kom tilbake hit..Ble aldri det samme etter du reiste. Jeg måtte skaffe meg ny hobby og endte opp på ny bil. Så når du er klar til å betale mine utlegg for ny hobby (snart 100.000), så send PM, så skal du få kontonummer. 5870804[/snapback] Marvil!? Hvordan kunne jeg glemme deg da? Noes! Anyways, prøvd å skrive på MSN (eller hva d heter, helt utav det nå), men du er alltid afk eller lignende når jeg først er inne. Kommer til å skaffe meg en ny msn-adresse (blir for mye spam på den andre) og sende PM's rundt her med den. Stay tuned. Slutte med WoW? Yeah, right... Ang den siden, de var ekstremt fornøyde, så da får jeg vel si meg fornøyd jeg også. Sommerfuglen der er logoen deres og har opprinnelig masse stygge rosa og grønne farger. Mesa not like. 5871591[/snapback] Hehe, er ikke så flink å sette borte på MSN, så ser du har skrevet er par ganger når jeg har vært borte.. Men skaff ny MSN og vær innpå der av og til, så skal jeg kunne leve med at du spiller WoW (ikke det at jeg skjønner hvorfor, men).. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 5. april 2006 Rapporter Del Skrevet 5. april 2006 Folkens.... er det virkelig mulig? SJEKK DENNE!! 5871786[/snapback] Fytti katta! For ei dame! Hvordan er det mulig? Syns veldig synd på han fyren.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå