Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Halla folkens! :D

Leeenge siden jeg var her sist. :p Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist?

dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here?

5867491[/snapback]

Si opp fjotissabbonementet på det scifi-spillet og kom tilbake hit..

Ble aldri det samme etter du reiste. Jeg måtte skaffe meg ny hobby og endte opp på ny bil. Så når du er klar til å betale mine utlegg for ny hobby (snart 100.000), så send PM, så skal du få kontonummer. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

Ja er det noen her som skal på TG i år ?

Jeg kjøpte en billett da 3 venner av meg skal dra. Angrer litt da jeg ikke noe fan av såkalte data partys, men få sattse på at det blir moro.

Lenke til kommentar

Selv om jeg er hardbarket Firefox-fan, må jeg vel nesten ta en tur bort til

standen for å se på hva de har å si :)

Altså skal jeg på TG :p

Edit: Og jeg glemte jo selvfølgelig å si at logoen kunne fungert hvis den bare hadde

ligget øverst.. Kunne jo hatt den slik som nå, og hatt siden helt plain under, uten noe

fancy grafkk eller noe...

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e
Selv om jeg er hardbarket Firefox-fan, må jeg vel nesten ta en tur bort til

standen for å se på hva de har å si :)

5871295[/snapback]

Samma her :) Og selvom jeg er en Firefox bruker mener jeg IKKE at Opera på noen mulig måte er en dårligere browser. Så skal bli spenende og se hva dem har å si.

Lenke til kommentar
Halla folkens! :D

Leeenge siden jeg var her sist. :p Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist?

dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here?

5867491[/snapback]

Ble aldri det samme etter du reiste. Jeg måtte skaffe meg ny hobby og endte opp på ny bil. Så når du er klar til å betale mine utlegg for ny hobby (snart 100.000), så send PM, så skal du få kontonummer. :)

5870804[/snapback]

Marvil!? Hvordan kunne jeg glemme deg da? Noes! Anyways, prøvd å skrive på MSN (eller hva d heter, helt utav det nå), men du er alltid afk eller lignende når jeg først er inne. Kommer til å skaffe meg en ny msn-adresse (blir for mye spam på den andre) og sende PM's rundt her med den. Stay tuned. :cool:

Slutte med WoW? Yeah, right... :tease:

Ang den siden, de var ekstremt fornøyde, så da får jeg vel si meg fornøyd jeg også. Sommerfuglen der er logoen deres og har opprinnelig masse stygge rosa og grønne farger. Mesa not like. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e

@PoleCat: Syntes du skal gi opp det WoW greiene dine! Vare mye kosligere da du røra rundt på forumet her :yes:

Webutvikling ftw (Som man sier i wow)

Lenke til kommentar

5870804[/snapback]

Marvil!? Hvordan kunne jeg glemme deg da? Noes! Anyways, prøvd å skrive på MSN (eller hva d heter, helt utav det nå), men du er alltid afk eller lignende når jeg først er inne. Kommer til å skaffe meg en ny msn-adresse (blir for mye spam på den andre) og sende PM's rundt her med den. Stay tuned. :cool:

Slutte med WoW? Yeah, right... :tease:

Ang den siden, de var ekstremt fornøyde, så da får jeg vel si meg fornøyd jeg også. Sommerfuglen der er logoen deres og har opprinnelig masse stygge rosa og grønne farger. Mesa not like. :hmm:

5871591[/snapback]

:mrgreen:

Hehe, er ikke så flink å sette borte på MSN, så ser du har skrevet er par ganger når jeg har vært borte.. :)

Men skaff ny MSN og vær innpå der av og til, så skal jeg kunne leve med at du spiller WoW (ikke det at jeg skjønner hvorfor, men).. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...