Roberto Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Halla folkens! Leeenge siden jeg var her sist. Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist? dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here? 5867491[/snapback] Glemt meg? PiRANhA btw. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Scroll er ikke et alternativ (det vil se veldig stygt ut) jeg får kjøre height heller. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jøss, så flink du er enda! Neida. Synes den var fin, jeg. Litt blek til å være skolefritidsordning (barn = farger),kanskje, men den var stilfull, ren og pen. Likte menyen også. 5867789[/snapback] lmao, det var ikke den btw, gjorde den (demoted.org/haafri) (design+koding) på tre timer, bare så det er sagt. :!: Endret 4. april 2006 av PoleCat Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Fin side polecat. Håper du får lysten til å henge her litt oftere. Vil også bare takke deg, det var du som fikk meg over på divs og css (husker du forsvant kort tid etter) Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Ikke værst, PC! Det jeg derimot kunne tenkt meg var litt spenstige farger på den sommerfuglen oppi hjørnet Har du gitt deg med WOW, eller? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Jøss, så flink du er enda! Neida. Synes den var fin, jeg. Litt blek til å være skolefritidsordning (barn = farger),kanskje, men den var stilfull, ren og pen. Likte menyen også. 5867789[/snapback] lmao, det var ikke den btw, gjorde den (demoted.org/haafri) (design+koding) på tre timer, bare så det er sagt. :!: 5867951[/snapback] Heheheheh, såppas skjønte jeg også Tre timer er imponerende, spesielt etter så lenge uten trening. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Har du gitt deg med WOW, eller? 5868155[/snapback] Han? Gi seg med WoW? Det er jo verre enn om eg skulle gitt meg Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Får vel benytte sjansen til å hilse jeg og, selv om du sikkert er long gone by now. Er alltid for seint ute Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Word Hein... Alltid sent ute når det er gamle kjenninger her inne Men man kan jo håpe på at vår kjære PC kommer innom igjen en tur Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Om dere absolutt må, så kan dere jo gå til anskaffelse av WoW heile gjengen Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Om dere absolutt må, så kan dere jo gå til anskaffelse av WoW heile gjengen 5868496[/snapback] Æsj. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 ...og såklart måtte dama komme på besøk når PoleCat var innom. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Vanskelig valg, det der... Dama vs PoleCat Tipper det ble dama? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Vanskelig valg, det der... Dama vs PoleCat Tipper det ble dama? 5868920[/snapback] Dessverre. :----) Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Ikke så ille Polert, men som nevnt hadde den ikke hatt vondt av litt farger. Ville vært relativt enkelt å fått inn også. Menyen kunne fint vært gjort mer spennstig og ikke minst brukervennlig! Ellers var den gennerelt litt vag, fortsatt bedre enn noe jeg klarer å produsere Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Hei Geir! Hyggelig å se deg igjen! Du har ikke glemt gamle kunster, ser jeg. Enkelt, men elegant. Men Arial i stor størrelse med "sharp" AA er ikke noe pent ... Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Men Arial i stor størrelse med "sharp" AA er ikke noe pent ... 5869304[/snapback] Glad jeg har Mac. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Men Arial i stor størrelse med "sharp" AA er ikke noe pent ... 5869304[/snapback] Glad jeg har Mac. 5869461[/snapback] Jeg tenkte på skrifta i headeren. Den er grafisk (heter det det?), og ser neppe like nydelig ut som nettsiden ellers. Endret 4. april 2006 av Dunestar Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Ønsker dere alle en gledelig css naked day selv om ingen bryr seg : ( Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 4. april 2006 Rapporter Del Skrevet 4. april 2006 Hadde jeg hatt en side å strippe, hadde jeg gjort det... Men jeg får vente til neste år da, skulle jeg tro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå