Haraldson Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Den streken var effektiv, PT. Ble helt rolig her nå Skal du ha fred og ro kunne det være en ide å finne seg noe annet å gjøre enn å henge på et diskusjonsforum Daniel: Vel vel, som sagt på MSN, smaken er som baken - den er delt i to... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Ang. IMG-diskusjonen veit eg ikkje kor eg står. Begynner å bli rusten, no. Kan vel alltids hive opp eit par linker relatert til diskusjonen, da: http://www.euroaccessibility.org/tf3_doc/C...m#checkpoint1.1 http://www.w3.org/TR/WCAG10/#gl-provide-equivalents Endret 3. april 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Even. Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 (endret) Var denne menyen grei? Eller ble den for nærme headeren? Den greia under portofølje er hover effekten. Edit: Ser at det har sneket seg inn en slkiveleif i menyen. Endret 3. april 2006 av EvoZ Lenke til kommentar
PT Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Vet ikke helt om jeg likte den tynne streken, men ellers så det bra ut Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 3. april 2006 Del Skrevet 3. april 2006 Daniel: Vel vel, som sagt på MSN, smaken er som baken - den er delt i to... 5863910[/snapback] ...men om du leser anatomi, ser du at graver du dypt nok inn henger den sammen likevel. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Oida? Er jeg blitt populær i Iran? (Sakset ut fra Google Analytics): Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ALA 214 ---- Beklager om jeg ble nazi, men som noen har nevnt følte jeg at det ble en eviglang idiotisk diskusjon. Det er jo ikke noe å diskutere, det er semantisk ukorrekt å bruke img til dekorative, design og layout relaterte effekter. PUNKTUM! Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg holder på å lage en side som skal liste opp artikler i en kategori. Jeg skal liste dem opp med overskrift, bilde, ingress og "les mer" link. Jeg har satt hver "artikkel" inn i en boks med alt dette, men problemet mitt er at boksene vokser i høyden etter hvor lang ingressen er. Jeg har satt "heigt; 200px;" for å få alle like høye, men syns det er en litt for dårlig løsning. (jeg skal altså ha 2 artikler i bredden nedover) Noen av dere som vet en bra løsning, eller har sett sider der dem gjør dette på en smart måte? sånn ca slik: ------------- | _ _ | | |_| |_| | | _ _ | | |_| |_| | | _ _ | | |_| |_| | ------------- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Å prøve å begrense høgda på boksen når innhaldet i den hindrar deg bør du ikkje gjere, då endar brukarane dine opp med å ikkje forstå kvifor teksten brått er kutta av Sett heller ei fast breidde på boksane, og om du absolutt må ha alle boksane like høge kan du sette høgda fast til ein verdi du veit aldri vil nåast uansett. Uansett kva slags løysing du vel her, vil du på visse system med visse innstillingar truleg kunne øydelegge strukturen din litt - rett og slett fordi HTML er eit språk der nettlesaren sjølv er med på å bestemme litt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Oida? Er jeg blitt populær i Iran? (Sakset ut fra Google Analytics): Hehe, hadde 14 besøk fra Iran forrige måned. Og 10 fra Sudan... Kan være artig å studere slike tall. F.eks finner jeg ut at siden min er dobbelt så populær i Sri Lanka, som i Finland Er det sånn at Nord-Korea er fullstendig inne(ute?)stengt fra Teh Interweb? Ca. alle andre land borti Kina-området er representert i statistikken - bortsett fra Nord-Korea Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Oida? Er jeg blitt populær i Iran? (Sakset ut fra Google Analytics): Hehe, hadde 14 besøk fra Iran forrige måned. Og 10 fra Sudan... Kan være artig å studere slike tall. F.eks finner jeg ut at siden min er dobbelt så populær i Sri Lanka, som i Finland Er det sånn at Nord-Korea er fullstendig inne(ute?)stengt fra Teh Interweb? Ca. alle andre land borti Kina-området er representert i statistikken - bortsett fra Nord-Korea 5867338[/snapback] Fikk besøk fra Japan her om dagen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Halla folkens! Leeenge siden jeg var her sist. Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist? dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Halla folkens! Leeenge siden jeg var her sist. Hvem er det av den gode gamle gjengen som fortsatt driver med web? Skjedd noe spes siden sist? dunis, arve, mikka, henrik osvosv still here? 5867491[/snapback] Neimen for svarte, er det ikkje Geir? Snakker ofte nok med deg, og har igrunn ikkje noke spesielt å påpeike no. Den gode gamle gjengen er her vel fortsatt ja, dog med litt variert aktivitet. Tenkt å returnere til WDS, eller? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Tenkt å returnere til WDS, eller? 5867547[/snapback] Sry, need epix. Neida, ikke med det første, har egentlig ikke lysten i det hele tatt. Og så henger jeg sikkert alt for lang bak nå så jeg må til å lære alt fra scratch igjen. Mekka faktisk en side for noen uker siden for en frititdsordning. Kommer ikke til å vise den her, for å si det slik. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 (endret) Jaja, gå og skaff deg epix, du. Alten min har epix Skal vi holde oss til tema, eller? Du må faktisk vise fram den sida du laga, Geir. Du er nødt, ny policy her inne Endret 4. april 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 ...og "fritidsordning klingsheim" ga ingen resultater i Google. Hyggelig at du tar en tur innom uansett! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Google "Håfri" 5867729[/snapback] http://haland.solaskolen.no/index.php?sideID=31 var det første eg fekk opp Men altså, http://www.demoted.org/haafri/index.php var jo ikkje så ille den. Fin, rein, enkel og oversiktlig. Ikkje noke grafisk mesterverk, men den gjør jo jobben sin veldig bra. Ingenting å skamme seg over Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jøss, så flink du er enda! Neida. Synes den var fin, jeg. Litt blek til å være skolefritidsordning (barn = farger),kanskje, men den var stilfull, ren og pen. Likte menyen også. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 4. april 2006 Del Skrevet 4. april 2006 Jeg holder på å lage en side som skal liste opp artikler i en kategori. Jeg skal liste dem opp med overskrift, bilde, ingress og "les mer" link. Jeg har satt hver "artikkel" inn i en boks med alt dette, men problemet mitt er at boksene vokser i høyden etter hvor lang ingressen er. Jeg har satt "heigt; 200px;" for å få alle like høye, men syns det er en litt for dårlig løsning. (jeg skal altså ha 2 artikler i bredden nedover) Noen av dere som vet en bra løsning, eller har sett sider der dem gjør dette på en smart måte? sånn ca slik: ------------- | _ _ | | |_| |_| | | _ _ | | |_| |_| | | _ _ | | |_| |_| | ------------- 5865926[/snapback] Du kan sette overflow: auto; da vil all teskt som kommer utfor div'en fortsette uten at diven strekker seg. Hvis du vil ha scroll kan du skrive overflow: auto eller scroll. Polecat: Høres kjent ut Du som drev med demoted.org? Tror du lagde en side til meg for noen år siden, før jeg visste hvordan jeg skulle lage dem selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå