Marvil Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 1) Er det en god morgen i dag? Nei. Må jeg bruke hele dagen til å lese Historie..? Ja.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Nei. Må jeg bruke hele dagen til å lese Historie..? Ja.. Historie -> Skole PT -> Ferie *mobbe* Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Skole --> Historie for min del Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Nei. Må jeg bruke hele dagen til å lese Historie..? Ja.. Historie -> Skole PT -> Ferie *mobbe* Marvil --> VGS PotteTruls --> Barneskole *mobbe* Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Wow! 3 sider med bare bullshit (utenom noe fra HalTan) siden jeg gikk å la meg, skal si det var action @ kafeen i natt. @PT: Du har vel bare køya 5-6 timer elns? Skole --> Historie for min del Word. © Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Marvil --> VGSPotteTruls --> Barneskole *mobbe* Neinei... Marvil --> VGS PotteTruls --> Ungdomsskole @PT: Du har vel bare køya 5-6 timer elns? Ca 5 timer tror jeg... Nesten litt skummelt at jeg ikke er trøtt EDIT: Ok; jeg er trøtt BTW; noen som har peiling på hvordan jeg kan redirecte en side til en annen ved bruk av PHP? Endret 29. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) BTW; noen som har peiling på hvordan jeg kan redirecte en side til en annen ved bruk av PHP? rtfm Endret 29. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 whoaaaohhhoaah! Har ikkje lest her på forferdelig lenge joh, mange mange sider å lese... DONE I dag skal /me slappe av, og har fått en liten designidè på hjernen - men har ting å bli ferdig med først Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) ingen kommentarer til alle bemerkningene om rosa? Ikke engang til artiklen sigge gravde fram? Endret 29. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 ingen kommentarer til alle bemerkningene om rosa? Ikke engang til artiklen sigge gravde fram? Artiklen feriemannen mekka var stilig dah.. Rosa T-skjorter? aldri sett det her i huset ivertfall... Men flinke å bruke utgåtte, dårlige vitser er dere iallefall Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Hey! arve is back..! Typisk at han måtte komme når jeg må lese historie. Alltid like morro å surfe på nettet med denne laptopen som kjører 1600 i breddeoppløsning.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Alltid like morro å surfe på nettet med denne laptopen som kjører 1600 i breddeoppløsning.. Det gjør da alle skjermene mine... Orker ikke sitte på annet Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 BTW; noen som har peiling på hvordan jeg kan redirecte en side til en annen ved bruk av PHP? rtfm Jeg fant det ut selv helt uten din hjelp Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Typisk at han måtte komme når jeg må lese historie. Vil det sei at du har venta, og venta, og venta, og venta, og venta på at en herling som meg skulle komme å underholde deg?? Blir neppe så vanvittig aktivitet her av meg seinare på dagen ivertfall, så in yo' face! Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Alltid like morro å surfe på nettet med denne laptopen som kjører 1600 i breddeoppløsning.. Det gjør da alle skjermene mine... Orker ikke sitte på annet *teste 1600x1200* *ekkelt* EDIT: PT Shout v. 0.1 Endret 29. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 EDIT: PT Shout v. 0.1 Nei, den funker ikkje - ikkje nesten engang Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) EDIT: PT Shout v. 0.1 Nei, den funker ikkje - ikkje nesten engang Reload er en fin ting (tror jeg) Endret 29. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) det kom nå en masse feilimeldinger - stk 4 tror jeg, men redircten din drepte de effektivt. Test om alt er ok før du redirecter så får folk i alle fall en feilmelding Godt designprinsipp vettu Endret 29. februar 2004 av enden Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 det kom nå en masse feilimeldinger - stk 4 tror jeg, men redircten din drepte de effektivt. Test om alt er ok før du redirecter så får folk i alle fall en feilmeldingGodt designprinsipp vettu Hadde bare glemt å sette på skrivetillatelse på den filen meldingene skrives til Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. februar 2004 Skill innleggene på en måte, samt navn fra melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå