Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Mens andre nettlesere (som f.eks. FireFox) laster siden helt på nytt.. (og sender post og get-verdier på nytt)..

Det kan ha ganske mye å si..

5819480[/snapback]

Firefox gikk bort fra dette ett sted mellom 1.0 og 1.5. :)

5819556[/snapback]

Ah.. :) det var gode nyheter! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Også må du ikke glømme at en bil kan du få penger tilbake fra, ved å selge. Så du kaster ikke bort penger på det i grunn.

Herregud, kvifor skal du ha inn den bilen overalt? Den fysiske bilen har ingenting med saken å gjere her!

5817163[/snapback]

Rolling On the Floor Laughing :!:

Ett seriøst spørsmål til dere. Er dere mann og kone?

Uansett, tusen takk for å ha gitt meg tidenes latter :D :!:

Lenke til kommentar
Også må du ikke glømme at en bil kan du få penger tilbake fra, ved å selge. Så du kaster ikke bort penger på det i grunn.

Herregud, kvifor skal du ha inn den bilen overalt? Den fysiske bilen har ingenting med saken å gjere her!

5817163[/snapback]

Ett seriøst spørsmål til dere. Er dere mann og kone?

5819651[/snapback]

Ja.

Lenke til kommentar

5819651[/snapback]

Prøver du å være unik, eller? I så fall kan du bare gå og legge deg, for maken til

teit utsagn har jeg ikke sett på lenge... Man skriver ikke ROFL full ut!

Jeez............... :nei:

Edit: Han tok spøken, så da kan den jo stå? PM hvis den må redigeres mer :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

5819651[/snapback]

Prøver du å være unik, eller? I så fall kan du bare gå og legge deg, for maken til

teit utsagn har jeg ikke sett på lenge... Man skriver ikke ROFL full ut!

Jeez............... :nei:

5819714[/snapback]

KA?? prøver du å kverulere igang noe nytt eller? :p

Lenke til kommentar
Men husk at back() vil oppføre seg forskjellig fra nettleser til nettleser.

Noen nettlesere (som f.eks. Opera og om jeg ikke husker helt feil også Safari) laster ikke sider du går frem eller tilbake til på nytt, men laster de fra cache.. Mens andre nettlesere (som f.eks. FireFox) laster siden helt på nytt.. (og sender post og get-verdier på nytt)..

Det kan ha ganske mye å si..

5819480[/snapback]

Som regel er det vel ønskelig å ha de samme dataene som sist, men ikke ytters nødvendig. Så det er da en bonus til kompetente personer(altså de som bruker kompetente nettlesere)

Lenke til kommentar
Haha, tåler du ikke en spøk? Jeg bare reagerte på at du faktisk skrev

ROFL fullt ut, ikke noe personlig :p:) Kan sikkert edite posten hvis det er

ønskelig ;):p

5819795[/snapback]

La den være du. Så sant ikke en moderat finner den støtende ;)

Lenke til kommentar
Ja.

5819659[/snapback]

Morsom? Skulle godkjent det om det var frå nokon andre her inne.

Regga: Det var svært unødvendig å dra opp att den diskusjonen, som i utgangspunktet ikkje hadde noko med denne tråden å gjere i det heile tatt.

Som regel er det vel ønskelig å ha de samme dataene som sist, men ikke ytters nødvendig. Så det er da en bonus til kompetente personer(altså de som bruker kompetente nettlesere)

Husk at i visse nettlesarar vil også inntasta informasjon i form-felt komme tilbake ved bruk av javascript-tilbakelenker. Du burde difor, iallefall i sikre system, bruke Henrik si løysing, slik at du får lasta heile sida på nytt og dermed også fjerna alt som var av inntasta informasjon. Har sett fleire gonger på bl.a. bibliotek-PCar og skule-PCar der folk ikkje har logga seg av at eg kan berre trykke på tilbake-knappen nokre gonger og sjå kva folk har vert inne på.

Lenke til kommentar

Tar meg friheten til å skrive det jeg hadde tenkt til i går kveld, rett før internettet forsvant i huset (bedre sent enn aldri):

Bilen var bare en metafor for å forklare hva andre kan bruke penger på. Du kan jo ha en helt vanlig bil og ikke bruke masse penger på den, og heller kjøpe masse råe spill. Eller: Du kan holde deg til noen få (billige) spill og prioritere en drit rå bil!

Det har bare noe med hva man liker og ikke liker. Ordene "WoW" og "bil" kan jo byttes ut med hva som helst. Og det blir uansett en umulig diskusjon :)

Jaja.. Jeg burde legge meg nå :p

:D

Lenke til kommentar
Dropp det a folkens. Gjør slik som Marvil, han har tydeligvis droppa diskusjonen for lenge siden. Han hadde noen gode poeng men dette kan jo holde på i evigheter.

5821548[/snapback]

Ikke noe poeng å holde på når man allerede har vunnet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...