Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Spillet tar overhånd vettu, som sagt så har flere av mine venner sluttet på skolen pga av det og sånn.. Hva med når Blizzard slutter å oppdatere det og spillet stopper på en måte? ____ Faen jeg er treg med den nye siden min altså Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Når jeg nevnte sosialt, så mente jeg IRL, ikke via en skjerm.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Også må du ikke glømme at en bil kan du få penger tilbake fra, ved å selge. Så du kaster ikke bort penger på det i grunn. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Spillet tar overhånd vettu, som sagt så har flere av mine venner sluttet på skolen pga av det og sånn.. Vel - da er det ikkje spillet som er dårlig, det er vennane dine som er for svake mentalt til å egentlig holde på. Blizzard kan vel ikkje akkurat legge til "Mental strength" i requirements på boksen, vel? Hva med når Blizzard slutter å oppdatere det og spillet stopper på en måte? Ja, då sluttar folk som er "ferdige" å spele det, mens resten spelar vidare til dei går leie eller blir "ferdige". Enkelt og greit. Når jeg nevnte sosialt, så mente jeg IRL, ikke via en skjerm.. Joa, mulig det. Men likevel så er det en form for underholdning/tidsfordriv i likhet med alle andre hobbyar. Også må du ikke glømme at en bil kan du få penger tilbake fra, ved å selge. Så du kaster ikke bort penger på det i grunn. Herregud, kvifor skal du ha inn den bilen overalt? Den fysiske bilen har ingenting med saken å gjere her! Endret 26. mars 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor gidde å betale flere tusen i året for å spille et tåpelig spill? 5815488[/snapback] Korfor gidd du betale pengar for å kjøpe musikk, film og å gå på kino, då? 5815624[/snapback] Sist det skjedde var vel i 1998 ellerno.. 5815882[/snapback] For å omformulere meg til et språk du forstår: Korfor gidd du bruke så mykje tid og pengar på bilen din? 5815923[/snapback] Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Slutt, skate4life. Du skjønte poenget der, sant? Om ikkje så kan eg forklare til deg: Det var ikkje bilen i seg sjøl som var greia der - det var orda " bruke", samt "tid og pengar" som var vesentlige for sammenhengen. Trudde faktisk at du klarte å fatte det sjølv. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, men en bil gir mye mer tilbake enn WOW (i min mening) Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 You just can't stop, can you? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ja, men en bil gir mye mer tilbake enn WOW (i min mening) 5817293[/snapback] Og det er din mening, og Arve har sin. Slikt er det allright å respektere synes jeg! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En bil burde gi mer tilbake generelt uansett. Jeg er sånn 30% med i den diskusjonen så driter egentlig i hele diskusjonen såå Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Herregud, da mann! Bilen er uvesentlig! Det er det som er mest plagsomt her, at du ikkje klarer å forstå mine fantastisk enkle bilder på ting! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Som sagt så er jeg 30% med for jeg kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvor mange prosent er du med i diskusjonen, Arve? Gjerne nøyaktige tall, desimaler er snadder. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe dette tar av. Bra enden ikke er her og truer med å stenge tråden siden det er off-topic. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvor mange prosent er du med i diskusjonen, Arve? Gjerne nøyaktige tall, desimaler er snadder. 5817349[/snapback] 83.17523% trur eg. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det her er kanskje den dummeste diskusjonen som noensinne har funnet sted i kaféen... Sorry gutta, jeg tok del med ett innlegg, men det å begynne å krangle over et spill er seriøst noe av det teiteste å gjøre, synes nå jeg... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hihi, bakgrunnen til diskusjonen var passe dum ja, men hater at folk skal dra fram uvesentlige ting sagt og lage saker av det, for så å trekke seg ut med dumme unnskyldninger Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kom jeg med dumme unnskyldninger? Jeg gir i alle fall faen, jeg har mine meninger. Hadde gitt veldig anderledes argumenter om jeg brydde meg og konsentrerte meg om å diskutere og ikke alt annet. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Kom jeg med dumme unnskyldninger? "Som sagt så er jeg 30% med for jeg kunne ikke brydd meg mindre." "Jeg gir i alle fall faen, jeg har mine meninger. Hadde gitt veldig anderledes argumenter om jeg brydde meg og konsentrerte meg om å diskutere og ikke alt annet." Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Haha, show me your best face! Til å bry deg så lite engasjerer du deg mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå