Magnus Holm Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 En ganske stilig AJAX-basert søke side BTW: Trenger tilbakemelding på dette så fort som mulig!! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 BTW: Trenger tilbakemelding på dette så fort som mulig!! 5816082[/snapback] Ganske kjedelig og simpelt. Var stygg mintgrønnfarge, og likte ikke helt buttons'a, de så så Bevel Og Emboss ut Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Menyen passet så absolutt ikke med resten.. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Den blåfargen du har nå var finere. Lenke til kommentar
rødøye Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor gidde å betale flere tusen i året for å spille et tåpelig spill? 5815488[/snapback] Korfor gidd du betale pengar for å kjøpe musikk, film og å gå på kino, då? 5815624[/snapback] Sist det skjedde var vel i 1998 ellerno.. 5815882[/snapback] Du kjøper ikke kinoen, for så å kjøpe en bilett for å se film. Bilen funker etter at du har kjøpt den uten at du må betale for det (og veiavgift etc. kommer i en annen kategori). Du kjøper et spill for å spille det, og hvis det ikke funker uten at du stapper masse penger i det blir litt dumt. På spilleautomater risikerer du å få noe igjen, samt at du ikke kjøper dem heller. Jeg har bare noe generelt mod f.eks. WOW, så jeg kommer ikke til å endre standpunkt Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hvorfor gidde å betale flere tusen i året for å spille et tåpelig spill? 5815488[/snapback] Korfor gidd du betale pengar for å kjøpe musikk, film og å gå på kino, då? 5815624[/snapback] Sist det skjedde var vel i 1998 ellerno.. 5815882[/snapback] For å omformulere meg til et språk du forstår: Korfor gidd du bruke så mykje tid og pengar på bilen din? 5815923[/snapback] Tja, det øker verdien på bilen, det er sosialt, morsomt, tidsfordrivende, osv. Og man kan sikkert dra smårips om man er intressert i det. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Når vi først snakker om bil: LED Rims. Det hadde jo vært superfett å kjørt rundt med logoen sin rullende rundt på felgene sine da! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Det hadde jo vært superfett å kjørt rundt med logoen sin rullende rundt på felgene sine da! 5816594[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe! Marvil, du eier Arve hardt Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hehe! Marvil, du eier Arve hardt 5816691[/snapback] Skal ikke mye til da. Fins ingen gode argumenter for manisk WOW spilling. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Ingenting er svart-hvitt. Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Hmm.. Bedere? EDIT: Hurra! Jeg fant en font som ligner på en prikk på AC/DC fonten Endret 26. mars 2006 av Judofyr Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hmm.. Bedere? 5816829[/snapback] Forsatt kjedelig. Nesten så vidt du trenger noe grafikk (ikke at det er negativt, men her blir det kjedelig). Lenke til kommentar
Magnus Holm Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg vet.. Men jeg ANER ikke hva slags grafikk Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) Du kjøper ikke kinoen, for så å kjøpe en bilett for å se film. Bilen funker etter at du har kjøpt den uten at du må betale for det (og veiavgift etc. kommer i en annen kategori). Det var jo berre dumt, mister. Du kjøper ikkje kinoen - nei, men du betaler for å sjå filmen. Vil du sjå fleire filmer, så må du ha fleire billetter. Du betaler for underholdning. Det samme gjør du med WoW. Du kjøper et spill for å spille det, og hvis det ikke funker uten at du stapper masse penger i det blir litt dumt. Vel - andre spill får ikkje utvida innholdet sitt fortløpande. Men så til det som var mitt opprinnelige poeng: Hehe! Marvil, du eier Arve hardt 5816691[/snapback] Nei, det vil eg ikkje sei - han berre understreka poenget mitt veldig godt; check it: Tja, det øker verdien på bilen, det er sosialt, morsomt, tidsfordrivende, osv. Endret 26. mars 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) WOW er ikke sosialt, alle jeg kjenner som spiller det er asosiale som faen, slutter på skolen og sånn. Er bare sosialt med andre som spiller det, inne i spillet. Og en bil kan du komme deg fra a til b. Mens wow kommer du ingen vei på. Bare tidsfordriv, og det er ikke bare den tiden du ikke har noe å gjøre med som blir fordrevet.. Edit: som spiller Endret 26. mars 2006 av skate4life Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Jeg også syns det er fint å være sosial og likevel sitte aleine hjemme på gutterommet, likevel syns jeg det å være sosial på "ordentlig" er bedre. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 (endret) WOW er ikke sosialt, alle jeg kjenner som spiller det er asosiale som faen, slutter på skolen og sånn. Er bare sosialt med andre som spiller det, inne i spillet. 5816990[/snapback] Du er faktisk usaklig. Sammenlign "WOW er ikke sosialt" og "Er bare sosialt med andre som spiller det". Er bare sosialt med andre som spiller det, inne i spillet. Og en bil kan du komme deg fra a til b. Ja, men du må ikkje style bilen og bruke dei ekstra kronene på å få den til å sjå bra ut for å flytte deg med den. Marvil bruker tid og penger på å få en fin bil fordi det er det han likar - eg brukar tid og pengar på WoW fordi det er det eg likar. Bare tidsfordriv, og det er ikke bare den tiden du ikke har noe å gjøre med som blir fordrevet.. Kjem jo heilt an på den som sit bak skjermen, det. Personlig så går eg på skule kvar dag og jobbar tre-fire dagar i veka. I tillegg blir det jo ein fest her og der, og litt generell sosial aktivitet i blant. Likevel får eg tid til å vere på topp i WoW. Kan godt hende du ikkje likar det sjølv, men kvifor skal du komme med så bastante påstandar om ting som er fullstendig subjektivt? Jeg også syns det er fint å være sosial og likevel sitte aleine hjemme på gutterommet, likevel syns jeg det å være sosial på "ordentlig" er bedre. Jatakk, begge deler Endret 26. mars 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Hva med Polecat eller han som la opp webdesign for å spille WOW? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. mars 2006 Del Skrevet 26. mars 2006 Samme person. Ja, hva med han? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå