JohnRichard Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Edit: OnExit / OnUnfocus eller noe feature lixxom - kjedelig om formen er useless om noen «tab»'er seg i gjennom er det ikke sånn det funker?: <input value="hello" onfocus="this.value('world');" onblur="this.value('hello');" /> Koden din funka ikke, så googlet onblur og lekte litt, men nå reset'es value uansett om jeg har skrevet ny tekst der eller ikke ><input type="text" value="First Name" onfocus="this.value='';" onblur="this.value='First Name';this.onfocus=null"> Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er vel strengt talt ikkje verre enn: <input type="text" value="Hei" onFocus="this.value=''" onBlur="this.value='Hei'"> Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Vil ikke verdien da bli "Hei" selv om du har skrevet noe i den, Henrik? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Vil ikke verdien da bli "Hei" selv om du har skrevet noe i den, Henrik? 5799337[/snapback] Sånn: <script> function e_blur(o) { if(o.value == '') { o.value = 'tekst'; } } </script> <input type="text" value="tekst" onFocus="this.value=''" onBlur="e_blur(this);"> Endret 23. mars 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) wayofftopic: noen som husker å ha sett en side med en guide for bruk av itunes med flere ipods osv? Jeg har lyst å ha alle mp3ene mine i Itunes for det er så enkelt å flytte sanger til spillelister. Eneste problemet er at jeg har mangfoldige gb med musikk og har ikke plass til alt på ipoden (har heller ikke lyst å ha all musikken der). Finnes det en måte å ha flere "profiler" , eller finnes det andre program som funker like lett? Jeg har ihvertfall ikke fått winamp til å funke på den måten med spillelister. Endret 23. mars 2006 av Garreth Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Du kan få iTunes til å bare oppdatere iPodden med én (eller flere) spillelister hvis du vil. Den musikken du vil ha på iPodden, legger du i denne spillelista. iTunes har også funksjoner for å velge ut de sangene som du sannsynligvis ville ha valgt å legge på ipodden, når det ikke er plass til alle. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Google Pages er glad i DIV. http://henriklied.googlepages.com/home Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 hey! finnes det noen god "source code" viewer til Opera (plugin, extension). Noe som den i firefox? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Versjon 9.00 har souce code viewer med syntax highlighting hvis det var det du tenkte på Lenke til kommentar
PT Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Den er jo egentlig ganske grei, bortsett fra at syntax highlightingen suger slik den er nå. Men jeg vil tro (og håper) det bedrer seg til den endelige versjonen. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) ↑ yess! men typisk at Opera v9.00 ikke er på noen av serverene/Yast2 til SuSE... hvor finner jeg det på opera.com? nm: fant det. http://snapshot.opera.com/unix/9.0-Preview-2/intel-linux/ Endret 23. mars 2006 av MC2 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 http://my.opera.com/desktopteam/ Kan dere ikke alle bare bokmerke den og ikke spørre hver dag?! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mulig dette er et kjent tema og en kjent løsning, men jeg skrev en artikkel om det uansett: Midtstilt felt, skygge på mønsterbakgrunn Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Får horiz-scroll med 1024x768 på siden din Michelle Edit: Forresten, kommer nok til å ta i bruk din artikkel engang. Har alltid vært litt redd for å prøve dette for å ikke få det til å passe. Endret 23. mars 2006 av skate4life Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 http://my.opera.com/desktopteam/Kan dere ikke alle bare bokmerke den og ikke spørre hver dag?! 5801400[/snapback] Ny hver fredag. Fin regel. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Fin metode det der, Mikka, brukt den et par ganger (bøffa ideen til Arve om bakgrunnsgrid på russesida før jeg fant på noe eget ) Men er det virkelig så plankekjøring som du skal ha det til i artikkelen? Sist jeg prøvde var det en del prøving og feiling som skulle til, og hvor mønsteret skulle starte i forhold til toppen av viewport måtte justeres, husker jeg, for at mønsteret skulle passe... Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mikka: Fin artikkel og tekstformatering. Kunne gjerne tenkt meg at du fekk litt finare IRI-struktur på den sida di, da. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 (endret) Kunne gjerne tenkt meg at du fekk litt finare IRI-struktur på den sida di, da. 5801911[/snapback] Det kommer! Men er det virkelig så plankekjøring som du skal ha det til i artikkelen? Sist jeg prøvde var det en del prøving og feiling som skulle til, og hvor mønsteret skulle starte i forhold til toppen av viewport måtte justeres, husker jeg, for at mønsteret skulle passe... Jeg er ganske sikker på at det er så enkelt som jeg skal ha det til, ja. Slet ganske mye med dette selv. Ble mye prøving og feiling første gangen jeg gjorde det. Takk, forøvrig. Endret 23. mars 2006 av Mikka Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Mulig dette er et kjent tema og en kjent løsning, men jeg skrev en artikkel om det uansett:Midtstilt felt, skygge på mønsterbakgrunn 5801674[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå