JohnRichard Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 "Min" kode er kortere: <input value="jesus" onfocus="this.value='';this.onfocus=null"> . 5789459[/snapback] Mente jeg hadde sett en slik kode man kun puttet i selve inputen, thanks! Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Gidder ikke søke av den enkle grunn at det er VG det er snakk om.. Dårligere avis skal du lete lenge etter! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hehe, da kan jo du gjøre den bedre Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tviler på at jeg får mulighet til å gjøre papirutgaven noe bedre Det er ikke bare VG på nett som er dårlig, det er hele avisen som rett og slett ikke holder mål... Uansett har jeg nok å gjøre nå, med jobb tre ganger i uken, pluss et aldri så lite oppdrag for Oslo Kommune, samt et litt større oppdrag for en UB... Mye å gjøre, men ganske liten tid Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Litt overaskende at VG krever at man skulle kunne skrive semantisk, og ha øye for design. Sånn som det er nå så skulle man tro at de aldri hadde hørt om riktig kode og pent design what so ever. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Kanskje de har skjønt at det ikke er så dumt med god kode og godt design Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Ikke klag på det som er positivt. Kreativ html hørtes noe sært ut da .... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Mye å gjøre, men ganske liten tid Hmm, akkurat som min personlige melding i Messenger, jo! Har i alle fall et par tilbud nå, som jeg jo bør takke ja til, men som jeg kanskje ikke har tid til. Kjipt. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Er grunnen til at dere ikke har tid at dere henger her helle tiden Hehe Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Herregud hvor bra Mew-konserten var i dag... 5790988[/snapback] Utrolig kjipt at billettene til trondheimskonserten var utsolgt før jeg rotet meg til å bestille. Måtte vel ha lånt legg i tillegg.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Vet det finnes egen kategori for dette, men regler er til for å brytes.. Hvordan er B-One som webhotell..? Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 For mye pes å sende inn søknad til VG. Har litt mindre lyst også, pga. at VG leverer for det meste dritt av nyheter, og at hele papiravisen kommer til å ende opp som sladremagasin. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jobb er jobb, det å få de 3 årene man trenger i praksis før man kan søke på 90% av alle jobber er viktig! Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hvordan er B-One som webhotell..? 5793974[/snapback] Har hatt b-one i over et år, uten de store problemene. Svært lite nedetid (som jeg har lagt merke til) og lave priser. Eneste problem jeg har hatt, var når jeg skulle si opp et abbonement. Man må sende skriftlig oppsigelse tre måneder før osv., ble en hel masse styr. Men alt i alt en grei og billig host, synes jeg. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Har også B-one. Hatt det i nesten to år uten problemer. Greit nok med plass, så mange e-mailer du orker, ubegrenset trafikk osv. Ganske mye for pengene. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jobb er jobb, det å få de 3 årene man trenger i praksis før man kan søke på 90% av alle jobber er viktig! 5794129[/snapback] Men nå har jeg sånn ca 0 praksis, så hadde nok ei fått jobben. Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Jeg får vondt i hjertet mitt: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=179771 Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Tragisk :!: Har et spørsmål: Hva bruker man clear: til i CSS? Og hva er forskjellen på both og left/right? Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 (endret) Oi! PoleCat logget seg på MSN! Edit: Jaja, da har PHP fått egen kafé de også, slappe programmerere som de er... Jeg er nesten litt redd for at jeg kan bli like avhengig av den som jeg er av denne, skumle saker Endret 22. mars 2006 av Jibril2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå