Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Akkurat nå er det ingenting, men driver med et lite CMS hjemme nå,

som har et par relaterte tabeller..

Eller.. Driver med Access på skolen, men der gidder jeg ikke å skrive

SQL-setninger når jeg likegjerne kan bruke veiviserne og andre

funksjoner som ligger inne i programmet som gjør det for meg.. I PHP

derimot.. Der blir det litt annerledes ;)

Lenke til kommentar
får vel bare dele tekste manuelt da.

takk for hjelpen :)

5787346[/snapback]

Eller bare lage en tabell. Tror ingen omkommer.

<table>
<tr>
<td></td>
<td></td>
<td></td>
</tr>
</table>

Style med CSS, selvsagt. Hvis du ikke kan lage 3 spalter med CSS og må vente fpr nettleserene har implementert CSS3 for å få det til, syntes jeg at vi kan bruke andre metoder.

Endret av dan1el
Lenke til kommentar
får vel bare dele tekste manuelt da.

takk for hjelpen :)

5787346[/snapback]

Eller bare lage en tabell. Tror ingen omkommer.

<table>
<tr>
<td></td>
<td></td>
<td></td>
</tr>
</table>

Style med CSS, selvsagt. Hvis du ikke kan lage 3 spalter med CSS og må vente fpr nettleserene har implementert CSS3 for å få det til, syntes jeg at vi kan bruke andre metoder.

5787527[/snapback]

Tviler også på at noen omkommer, men dette blir uansett like enkelt i css. Det må jo deles inn manuellt uansett om du bruker tabeller eller css, så hvorfor blande inn tabeller?

Lenke til kommentar
Tviler også på at noen omkommer, men dette blir uansett like enkelt i css. Det må jo deles inn manuellt uansett om du bruker tabeller eller css, så hvorfor blande inn tabeller?

5787559[/snapback]

Liker ikkje måten du skriv på;

Du kan ikkje bruke "tabellar eller CSS". Du kan bruke CSS i lag med tabellar så mykje du berre vil, og burde i høg grad gjere det dersom tabellane er riktig brukt. Så det du eigentleg burde sei er "Det må jo deles inn manuellt uansett om du bruker divisjoner/div-elementer eller tabeller". :)

:)

Lenke til kommentar

Kjapt spørsmål.

<inpyt type="text" value="info">

Hvordan fikser jeg det slik at «info» forvinner fra inputfeltet dersom man setter fokus på det?

Fant ingen sider i farten som hadde det slik. Uten at jeg er sikker, tror jeg det kreves litt javakode...

Edit: la til litt..

Endret av JohnRichard
Lenke til kommentar

Igrunn, ja. Den fungerer såvidt eg veit i alle nettlesarar, og den tar minimalt med plass, samt er fantastisk lett å forstå seg på. Pluss at den fungerar uavhengig av andre ting (f eks innhaldet i feltet).

Herregud så kjedelig den siste timen på jobb er. Einaste positive er at eg no kan tulle meg heim snart med min nye Seagate 200GB eksterne harddisk og begynne å ta grundig backup av alt eg vil :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...