Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Oh, det må jeg si, sykt nice!

Det eneste jeg kan sette fingeren på er kanskje de små ikonene for kommentarer og resten av artikkelen. De passer liksom ikke helt til resten. Og så lurer jeg på hvordan det hadde sett ut om du hadde plassert den lille border-skygge-greien på motsatt side av menyen til høyre. Slik at du får border-right og -top, hvis du skjønner...

EDIT:

Fikk litt sånn sirkusassosiasjoner :p Men på en positiv måte

Endret av PT
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Oh, det må jeg si, sykt nice!

Det eneste jeg kan sette fingeren på er kanskje de små ikonene for kommentarer og resten av artikkelen. De passer liksom ikke helt til resten. Og så lurer jeg på hvordan det hadde sett ut om du hadde plassert den lille border-skygge-greien på motsatt side av menyen til høyre. Slik at du får border-right og -top, hvis du skjønner...

EDIT:

Fikk litt sånn sirkusassosiasjoner :p Men på en positiv måte

5756955[/snapback]

:) Kan hende jeg kan gjøre de små ikonene litt lysere, sette ned opacityen maybe.. Kan godt hende at menyen til venstre hadde passet minst like godt, om ikke bedre, på høyre siden.. Kan ta det til betraktning og teste ut når jeg kommer himat ;)

Sirkusassosiasjoner? Hehe, den var ny :p

Lenke til kommentar
Mente ikke å flytte hele menyen til venstre, bare "speilvende" skygge-borderen.

*fikselere i photoshop*

5756980[/snapback]

Aahh, da er jeg med deg vettu. Det hjalp faktisk en god del det, skal jeg si deg :) Tror nok kanskje jeg skal gå for det da ja! Thanks!

Lenke til kommentar

Ouh, fann akkurat ut noko stilig!

I CSS3 kan vi spesifisere høgda/bredda på noko i prosent, pluss at vi kan legge til ein ekstra verdi:

parent {
height: 550px;
width: 550px;
}
child {
height: 80% +1em;
width: 80% -1em;
}

Endret av Henrik Lied
Lenke til kommentar

Prøvde meg i litt frem i PS i sted. Tenkte jeg skulle prøve meg på en brun/oransje side, fordi jeg aldri har prøvd det før. Lagde den egentlig som startside for familien da vi har et domene med etternavnet som tidligere kun har blitt brukt til å lage fancy e-mailer. Tenkte å legge inn noe søkegreier til google, telefonkatalogen + noen av de mest brukte linkene.

Hva synes dere?

Har noen forslag til hvordan jeg kan lage headeren litt mer spennende?

post-35821-1142456793_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ouh, fann akkurat ut noko stilig!

I CSS3 kan vi spesifisere høgda/bredda på noko i prosent, pluss at vi kan legge til ein ekstra verdi:

parent {
height: 550px;
width: 550px;
}
child {
height: 80% +1em;
width: 80% -1em;
}

5760178[/snapback]

pent, noen som har støtte for det da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...