Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne bedriften virker koselig og troverdig:

http://www.huhcorp.com/

Slagordet var vertfall über. "We do stuff" :w00t:

5748741[/snapback]

Our CEO is rarely in his office, and all female team members are expected to sleep with him, or at least pretend like they want to. Our designers ride Razor scooters around the office, while wearing mail-bag style backpacks to hold their iPods.

We have lots of shiny espresso machines, and all of our new-age e-movers (that's our cool way to say "consultants," remember?) drive to work in VW Beetles. Appearance is everything to us, because we'll get more of your money by looking cool than we will by doing quality work.

If you call our office, the phone will be answered by a very disinterested intern, giving you the impression that we're too important to talk to you. Because we are.

Lenke til kommentar
Lightbox, please :p

Veldig mange bil-bilder til å være CeBit, da.

Vet. Fikk litt bil-messe-feeling. Men Formel 1 er populært i Tyskland, så det kan nok forklare de 5-6 forskjellige F1-bilene ;)

EDIT: Lightbox er nok på vei, ja ;)

Endret av Loomy
Lenke til kommentar

Er ikke store forskjellen på dem, nei...

PT: Lucida Sans og Lucida Grande er vel i bunn og grunn samme font, men jeg ser litt forskjell på dem, tro det eller ei.. Mulig det bare er psykisk da, eller så er det måten de reagerer på ClearType som gjør dem litt forskjellige...

Edit: Litt mer research, og jeg tok visst litt feil, så jeg har redigert en del over :)

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Det er jo bare fordi de faktisk bruker en del funksjoner man kun har

støtte for i IE, samt at et par av betalingssystemene deres kun er

støttet av IE.. Meldingen kom først etter at de lanserte en shop inne i

spillet, som krever at man betaler penger via sidene deres for å få

tilgang til spesialting inne i spillet.

Men meldinger er fortsatt helt tard.

Lenke til kommentar

De burde heller konstruere siden på en måte som støttes av andre browsere også. Jeg er overbevist om at det er mulig.

Expertkjeden sin interne side, ekspertportalen, gir en lik feilmelding. Den krever at du bruker IE. Den er forøvrig så elendig at jeg blir frustrert hver gang jeg bruker den. Makan. Kunne ha gjort det bedre selv.

Lenke til kommentar
Ingen av dere kommer inn på http://web.dan1el.net/ vel? DNS-serveren klikka. Tror ingen i Norge kommer inn, men jeg vet om mange i utlandet som kan se den. Argh.

5751774[/snapback]

Har ingen problemer med å komme inn. IP er 64.15.175.5. Sitter på Telenor.

Primary DNS: 130.67.60.68

Secondary DNS: 130.67.15.198

Angi en av disse, så funker det nok til deg òg. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...