Gå til innhold

Webkafeen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Opera 8.53 er visst komt.. Noen som vet om det er noen spessielt store oppdateringer? Er for lat til å finne ut selv akkurat nå :p

EDIT: Noen som vet hvor jeg kan få tak i alle tidligere Opera -installasjonsfiler?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Opera 8.53 er visst komt.. Noen som vet om det er noen spessielt store oppdateringer? Er for lat til å finne ut selv akkurat nå :p

EDIT: Noen som vet hvor jeg kan få tak i alle tidligere Opera -installasjonsfiler?

5733163[/snapback]

Eneste som var nytt i 8.53 er en oppdatert Flash-versjon. Var visst noen sikkerhetshull i den som kom med 8.52.

Opera archives

sf.net ser ut til å funke fint her..

Lenke til kommentar

Jo, men nå har jeg ei heller giddi å bruke 8.52 :wee: Og så tenkte jeg ikke på at siden det er en så liten oppgradering så kunne jeg installere den i samme mappe som den 8.52. Men jeg har som vane å opprette nye Opera -mapper for hver nye versjon.

En annen plagsom ting med å oppgradere er at det så plagsomt å trykke på alle sidene med slike *.ico -filer for å få frem ikonene. Og ja, de er en tvangstanke som sier jeg må ha de ico -filene der med en gang...

Lenke til kommentar
OShea: Hadde du surfa Stylegala, så hadde du funnet denne

5735943[/snapback]

Hadde jeg visst om siden, så hadde jeg jo gjort det :) Men linken var ikke helt det jeg var på jakt etter... Denne derimot, var det jeg var på jakt etter... Ingen annen mulighet enn "høyreklikk og veiw source" for å få kodesnutten?

Lenke til kommentar
Copyright and shit here.

haha!

nice side. fine farger, men ganske så.........tom.... og steril..... hvis du skjønner.... :ermm:

5737960[/snapback]

Liker det "sterilt" :)

Da er den uoffisielt åpna:

http://web.dan1el.net/

Let me know what you think.

5737879[/snapback]

Nice. Ikke så mye å utsette på den sajten — jeg hadde nok bare gjort om "archives" til "archive". :)

5738002[/snapback]

It's done!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...