Lovskogen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 @oleeid: Veldig pent. Ting jeg ikke likte helt var gradienten i footer, samt den gule bakgrunnen, kunne godt ha vært hvit. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 SMART! http://www.particletree.com/features/repla...th-blog-search/ Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) @oleeid: Veldig pent. Ting jeg ikke likte helt var gradienten i footer, samt den gule bakgrunnen, kunne godt ha vært hvit. 5720817[/snapback] Takk. Skal teste ut forslagene dine etter jobb. Det er faktisk ikke slik footer ser ut. Skal prøve å få lagt ut en ordentlig versjon av sida snart. EDIT: Noen son har noen forslag til hvordan jeg kan utheve det Bush kalte footer uten å bruke gradient? Endret 8. mars 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Du må se an om du den trenger fokus da, er ganske mange som er vandt til å finne slik informasjon i enden av en blog-post. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 SMART!http://www.particletree.com/features/repla...th-blog-search/ 5721068[/snapback] nice! Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Har nettopp formatert en PC med Win98 (på jobb). Seff ligger IE5 der. Jeg åpner IE, går inn på db.no og bekrefter at ting fungerer, avslutter IE, og wops! "Iexplore har utført en ulovlig operasjon og vil bli avsluttet" Helt clean installasjon. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Kan hende det er ulovelig å lukke dagbladet sine sider da Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 http://python.org har visst fått ein liten facelift. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ...og då har eg fått ordna med å stoppe betaling av mitt WoW-abonnement, så eg har tenkt å returnere til meg sjøl og fortsette med webutvikling Prøvde å få med PoleCat og, men han nekta :\ Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hurra @ Arve Blitt stusselig diverse steder etter at WoW ble lansert Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ...og då har eg fått ordna med å stoppe betaling av mitt WoW-abonnement, så eg har tenkt å returnere til meg sjøl og fortsette med webutvikling Prøvde å få med PoleCat og, men han nekta :\ 5722140[/snapback] Haha, jævli bra.. Vi får ta en tur å slå han litt, tror jeg.. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 ...og då har eg fått ordna med å stoppe betaling av mitt WoW-abonnement, så eg har tenkt å returnere til meg sjøl og fortsette med webutvikling Prøvde å få med PoleCat og, men han nekta :\ 5722140[/snapback] Haha, jævli bra.. Vi får ta en tur å slå han litt, tror jeg.. 5722776[/snapback] Smisk til deg passordet til WOW-kontoen hans, så kan eg sende alt han har til min egen som er fryst Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 http://python.org har visst fått ein liten facelift. 5721999[/snapback] Og om det var på tide! Python har alltid vært en litt shabby side, synes jeg, men nå ser den jo virkelig bra ut! Likte nye logoen også Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Inspirnation første utkast Tar gjerne litt kritikk osv. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hadde vært kos med litt mindre bullet, også at teksten var sentrert mot bulleten. Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Hvordan sentrerer jeg teksten mot bulleten? Har vurdert å fjerne den egentlig. Evt sette inn et annet ikon liknende det som er under postene. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er vel snakk om litt background-position: background:url(x) no-repeat 0px 0px; Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Også må du vel setje minimumshøgde på H-elementet (tilsvarande høgda på bulleten) ? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 Inspirnation første utkast Tar gjerne litt kritikk osv. 5723348[/snapback] Synst du burde hatt litt mindre ikoner. RSS, kommentarer osv Lenke til kommentar
webby1 Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) Ny søkemotor fra Windows "Live.com Beta" Hva synes folket? Endret 9. mars 2006 av webby1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå