iMono Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Fikk det til. Hvordan sentrerer jeg hele greien nå da? Med bakgrunnsbilder og alt? 5712862[/snapback] Hele siden altså. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Og hvor legger jeg den koden? Bruker Dreamweaver altså hvis det er lettere i det programmet. Endret 7. mars 2006 av Dell_9200 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Regner med at de fleste kanskje har denne i feed-lista, men: Evaluating Website Accessibility Part 1, Background and Preparation Lenke til kommentar
zokra Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 Hva syns dere om http://dev.nesjo.no/file/parse_dir.php? 5714545[/snapback] At loading-gif-en var stygg som juling når den var så oppblåst, og at bildet mitt aldri kom fram (Arctic Monkeys.jpg) 5715298[/snapback] Jobber med å få loading til å ikke bli skalert, og opplastingsmappa er ikke chmodet av den enkle grunn av at jeg ikke har fikset noe fil filter til scriptet Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 7. mars 2006 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare* Endret 7. mars 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare* 5718790[/snapback] Planlegg godt, så slipper du å kode om igjen senere. Skriv kravspec, diagrammer og kjør på, så vil du ende opp med å bruke litt tid på designprosessen, men du vil slippe å måtte skrive om halve systemet fordi det ble funnet en designfeil. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 http://clvn.net/dev/bakgrunn/ Noen som vet hvorfor ikke bakgrunnen følger siden? Den begrenser seg pga. 100% = viewport, og ikke 100% av størrelsen, stemmer det? Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 http://www.getdemocracy.com/jobs/ Flere jobber for it folket som vil utenlands Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det noen som kan anbefale noen som tilbyr domene og webhotell med MYE plass til en billig penge? Gjerne et sted hvor det er stabilt å ha siden lagt ut også (tre polske lumske tenåringer som har fyrt opp en server i naboens garasje kan dermed utelukkes allerede nå). Kunne selvsagt tatt meg bryet å søke etter det, men har en viss formaning om at dette er i endring hele tiden, så litt oppdaterte tips hadde jeg satt stor pris på Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Er det noen som kan anbefale noen som tilbyr domene og webhotell med MYE plass til en billig penge? Gjerne et sted hvor det er stabilt å ha siden lagt ut også (tre polske lumske tenåringer som har fyrt opp en server i naboens garasje kan dermed utelukkes allerede nå). Kunne selvsagt tatt meg bryet å søke etter det, men har en viss formaning om at dette er i endring hele tiden, så litt oppdaterte tips hadde jeg satt stor pris på 5719487[/snapback] www.dreamhost.com Så finner du en key som gjør at det blir billig Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) En key? Rabattkode eller noe detta eller? 20 GB ja, det holder i hvert fall foreløpig Endret 8. mars 2006 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 7-års-jubileum vel, rabattkode 777 så vidt jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare* 5718790[/snapback] Planlegg godt, så slipper du å kode om igjen senere. Skriv kravspec, diagrammer og kjør på, så vil du ende opp med å bruke litt tid på designprosessen, men du vil slippe å måtte skrive om halve systemet fordi det ble funnet en designfeil. 5718825[/snapback] Jepp, er akkurat derfor eg bestemte meg for å gjere dette, og det lønner seg, uten tvil. Lenke til kommentar
PT Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Via digg.com: http://www.maxkiesler.com/index.php/weblog...ws_and_effects/ Mye bra der i grunn Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare* 5718790[/snapback] blog/nyhetsscript eller cms du holder på med? eller begge? Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Henrik: se hva jeg fann frem nå Endret 8. mars 2006 av Equerm Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 Arve: Jeg kom også inn på NITH Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Hei. Hva synes dere om dette lille utkastet? Endret 8. mars 2006 av oleeid Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 8. mars 2006 Del Skrevet 8. mars 2006 (endret) Bah, å byggje eit publiseringssystem der ein faktisk planlegger nøye kva det skal inneholde er mykje pes. *jobbe vidare* 5718790[/snapback] blog/nyhetsscript eller cms du holder på med? eller begge? 5720284[/snapback] Publiseringssystemet til fourmargins.com Equerm: Haha! Begynner å bli nokre år sida det der, ja. Endret 8. mars 2006 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå