PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Ble jo bra dette, EF! Menne å gi NBC en ener, må vel være en bug...? Den filmen er jo konge! Kunne godt likt å sett en "oversikts-side" i stedet for å tvinge meg til å se gjennom alle anmeldelsene. EDIT: eller i det minste en "tilbake til hoved"-link elns. EDIT2: *legge seg* Endret 29. februar 2004 av PoleCat Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Ble jo bra dette, EF! Menne å gi NBC en ener, må vel være en bug...? Den filmen er jo konge! Kunne godt likt å sett en "oversikts-side" i stedet for å tvinge meg til å se gjennom alle anmeldelsene. Natural Born Chillers? Eller var det noen andre du mente? Mulig at Directors Cut på NBK er litt annerledes? Her var det prating og prating, bam litt mord, prating... Ja, en oversikt hadde nok blitt bedre, men fikk ikke helt den autoflow-greia til Arve å funke. Han glemte å gi meg den med teskje... Endret 29. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Natural Born Chillers? Eller var det noen andre du mente? C skulle være K ja. Og det er samma film vi snakker om. *virkelig legge seg* Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Blarg! Jeg måtte skumlese meg gjennom en del innlegg her nå ja Sånn går det når man er innom kaféen så sjelden Men i dag var det liv her Lenke til kommentar
sparks Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har bestemt meg for å lese mer webkafe siden jeg lo meg gørr i hjel nu Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) *klapper ildern og gir den en rosin* Legge meg jeg og, nei, vent, må se reaksjonen til Arve som driver å leser her... Endret 29. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) American History X = Karakter 6 = Antagligvis den beste filmen jeg har sett. Endret 29. februar 2004 av SirIce Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 American History X = Karakter 6 = Selvfølgelig... Ai ai ai... Lurer på hva som skjer når jeg blir borte i 20 dager i mars/april. Det kommer jo til å være hundre sider på webkaféen som jeg ikke har lest... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Ai ai ai... Lurer på hva som skjer når jeg blir borte i 20 dager i mars/april. Det kommer jo til å være hundre sider på webkaféen som jeg ikke har lest... Lykke til American History X så vi i en KRL-time i 9. klasse elns. Genial film Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 *klapper ildern og gir den en rosin* Og det alle lurer på er hvilken ilder du snakker om Synes synd på de som er borte mer enn en dag. Fikk, som tidligere nevnt, 17 sider å ta igjen etter 2,5 dager borte.. Tenker på stakkars Arve. Han kommer til å gå glipp av mye mobbing hvis han ikke orker å lide seg gjennom alt han har gått glipp av Glemte visst å legge meg istad selv... Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Tenker på stakkars Arve. Han kommer til å gå glipp av mye mobbing hvis han ikke orker å lide seg gjennom alt han har gått glipp av Åhh! Stakkars arve... Kanskje noen skal ta på seg oppgaven å skrive et lite resymé av hva folket har mobbet ham med? Neh Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vel arve kan vel bare søke hele forumet etter ordet "arve" og noen ekstra ord som "haha", "mobbing" osv Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Vel arve kan vel bare søke hele forumet etter ordet "arve" og noen ekstra ord som "haha", "mobbing" osv Husk at søkefunksjonen har begrensinger på antall treff da, du.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Jeg har et problem med Quiz'en min. Som alle vet, er jeg ikke så helt rå i php... Problemet mitt er å finne en enkel måte å få verdien av en variabel i et annet variabelnavn! Saken: Det er spørsmål nummer 3, $nummer = 3;. Du skal hente fram variabelen $spørsmål3. Hvordan kan du bestemme at du skal hente fram variabelen som starter på $spørsmål og så har $nummer? ($spørsmål3) Blir veldig happy for svar!! Endret 29. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
PT Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Husk at søkefunksjonen har begrensinger på antall treff da, du.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 $nummer er altså en streng, ikke et tall? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Nei, nummer er et tall.. EDIT: Sorry, skrev feil i eksempelet! Endret 29. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) @Mikka; Jeg skjønte ikke problemformuleringen..? Edit; Skjønte det nå.. Endret 29. februar 2004 av Marvil Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 29. februar 2004 han skal printe en variabel baser på teksten nummer + innholdet i variablen $nummer Hvis $nummer = 1 så printes variablen $numme1, er $numme = 2 så printes $numme2, osv Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 (endret) Er det noen som har noe peil på hvordan jeg kan få til dette? EDIT: Det vil vel kanskje gå om jeg bruker en hel haug med Case-Switcher, men det vil bli noe helt uhorvelig mange og noe helt uhorvelig rotete.. Endret 29. februar 2004 av Mikka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå