Gå til innhold

Webkafeen


Anbefalte innlegg

Ble jo bra dette, EF! :yes:

 

Menne å gi NBC en ener, må vel være en bug...? :p

Den filmen er jo konge!

 

Kunne godt likt å sett en "oversikts-side" i stedet for å tvinge meg til å se gjennom alle anmeldelsene. :)

 

EDIT: eller i det minste en "tilbake til hoved"-link elns.

EDIT2: *legge seg* :sleep:

Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ble jo bra dette, EF! :yes:

 

Menne å gi NBC en ener, må vel være en bug...? :p

Den filmen er jo konge!

 

Kunne godt likt å sett en "oversikts-side" i stedet for å tvinge meg til å se gjennom alle anmeldelsene. :)

Natural Born Chillers? :p Eller var det noen andre du mente?

 

Mulig at Directors Cut på NBK er litt annerledes? Her var det prating og prating, bam litt mord, prating...

 

Ja, en oversikt hadde nok blitt bedre, men fikk ikke helt den autoflow-greia til Arve å funke. Han glemte å gi meg den med teskje... :blush:

Endret av Sigmoideus
Lenke til kommentar
*klapper ildern og gir den en rosin*

Og det alle lurer på er hvilken ilder du snakker om :)

 

Synes synd på de som er borte mer enn en dag. Fikk, som tidligere nevnt, 17 sider å ta igjen etter 2,5 dager borte..

Tenker på stakkars Arve. Han kommer til å gå glipp av mye mobbing hvis han ikke orker å lide seg gjennom alt han har gått glipp av :p

 

Glemte visst å legge meg istad selv...

Lenke til kommentar
Tenker på stakkars Arve. Han kommer til å gå glipp av mye mobbing hvis han ikke orker å lide seg gjennom alt han har gått glipp av :p

Åhh! Stakkars arve... Kanskje noen skal ta på seg oppgaven å skrive et lite resymé av hva folket har mobbet ham med?

 

 

 

 

 

 

 

Neh :devil:

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med Quiz'en min. Som alle vet, er jeg ikke så helt rå i php...

 

Problemet mitt er å finne en enkel måte å få verdien av en variabel i et annet variabelnavn!

 

Saken:

Det er spørsmål nummer 3, $nummer = 3;.

Du skal hente fram variabelen $spørsmål3.

Hvordan kan du bestemme at du skal hente fram variabelen som starter på $spørsmål og så har $nummer? ($spørsmål3)

 

Blir veldig happy for svar!!

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...