dan1el Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 "Skallesett": http://www.dingz.no/php/art.php?id=287375 Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Skalle, høres veldig primitivt ut. Ugga bugga. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 5. mars 2006 Del Skrevet 5. mars 2006 Dingz.no? Skallesett? Rosa og kamo? Hjelp! Lenke til kommentar
Abruzzi Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 55 Reasons to Design in XHTML/CSS Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 There just aren’t this many reasons to use HTML or entirely Flash instead Han har jo nettopp lista opp 50 grunner til å bruke HTML da, det er 5 punkter som er XHTML-sentrert. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Tullete oppramsing av ting, synest eg. Mesteparten av utsagna hans gjaldt like godt for HTML som XHTML, nokre av dei var berre usaklige og dumme, og nokre var litt på grensa til det som er riktig. La inn ein kommentar der, men ser den ikkje - antar han manuellt godtek kommentarane, og eg håpar min får bli vist på sida til slutt. Kanskje han ikkje likar kritikk? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Kommentaren din er der, den. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Til dere som er flinke med Illustrator og lignende, hvor mye jobb er det å konvertere en logo (fra f.eks JPG) til vektorformat, slik at jeg kan skalere den uten tap..? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Bare til å tegne over vel? 5709261[/snapback] Ja, men jeg kan det ikke.. Så derfor lurer jeg på hvor lang tid noen av dere ville brukt på noe slikt, f.eks 6-7 logoer.. Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) Det kommer an på hvor komplisert logoen er. Værste fall må du trace den for hånd med penneverktøyet, noe som kan ta litt tid om du ikke kan det fra før. Jeg syns photoshop sitt penneverktøy er bedre enn illustrator. Er det en enkel logo kan du bruke scanline eller andre automatiske vektorprogram til å konvertere den og spare deg for en del arbeid, men den må nok inn i illustrator å fikses litt uansett. Endret 6. mars 2006 av Garreth Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Det kommer an på hvor komplisert logoen er. Værste fall må du trace den for hånd med penneverktøyet, noe som kan ta litt tid om du ikke kan det fra før. Jeg syns photoshop sitt penneverktøy er bedre enn illustrator. Er det en enkel logo kan du bruke scanline eller andre automatiske vektorprogram til å konvertere den. 5709287[/snapback] Regnet egentlig med noe slikt.. Men regner med noen her kan dette, og slipper opplæringen (ja, jeg betaler om noen her kan fikse det for meg, om jeg trenger logoene).. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Heh, merka det ikkje før du sa det. PersonalDNA test Eg er ein kreatør 5706628[/snapback] "You are an Animated Leader." Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Marvil: Sant som Garreth sier, tar en del tid, men langt fra så lang tid som det ville tatt å lage en ny... Som oftest i hvertfall Illustrator CS2 har jo en fin liten Live Trace option på objekter da, men det krever en god del finpussing for å få den som man vil... Enklest er å trace for hånd faktisk.. Bruker nok litt tid, men det er ikke så ille at man ikke klarer det på et par tre timer... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Sant det.. Men www.brandsoftheworld.com hjalp meg inntil videre.. Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hey, visste dere at firefox har et forstørrelses glass? klikk med musa tre ganger på rad og det dukker opp! bruk scroll hjulet til å zoome. drit tøft... også kan man finne tabellruter ved å holde inn control og klikke. feks. hold in kontrol og klikk → her ← . visste ikke dette før ca nå... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 Mousegestures ellerno..? Jeg har ikke noe forstørrelsesglass ved 3 museklikk.. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 http://www.last.fm/help/jobs.php Noe for dere gutter? =) Lenke til kommentar
PT Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 (endret) hey, visste dere at firefox har et forstørrelses glass? klikk med musa tre ganger på rad og det dukker opp! bruk scroll hjulet til å zoome. drit tøft... også kan man finne tabellruter ved å holde inn control og klikke. feks. hold in kontrol og klikk → her ← . visste ikke dette før ca nå... 5711549[/snapback] Nada forstørrelsesglass i Firefox her... *kose på Opera sin pixel zoom* Den ctrl+klikk for tabell-celler var jo litt fiffig @Mikael: Tviler på at det er så altfor mange her som orker/kan flytte til London for en jobb, men ellers hadde det sikkert vært en gøyal utfordring. Har begynt på Bruke Last.fm nå jeg også. Ganske så gode saker må jeg si... Endret 6. mars 2006 av PT Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 6. mars 2006 Del Skrevet 6. mars 2006 hmm, mulig det er pga en extention jeg la inn (enten er det wedevtoolbar eller reveal) tror det er sistnevnte.. (btw, hvis du klikker på musa tre ganger og holder inn høyremuseknapp mens du scroller forstørrer du forstørrelsesglasset ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå